Ik zou niet eens weten waarom ik ruzie met je heb. Jij begint altijd meteen te blaten dat ik boos zou zij dat jij mij uit je msn lijst zou hebben gehaald... Nou sow fucking whatquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij en een paar gastjes op Fok! is niet alles, mijn mening dan.
Serieus, wat heb ik tegen jou .. NIKS. Heb toch zelfs een mijn excuses aangeboden. Wat je toen zo ok vond, het gelul op dat irc kanaal van jullie wilde ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij hebt echt altijd met alles en iedereen ruzie he?
zou je dan niet eens bij jezelf gaan nadenken josti?
Ah kijk! Daar hebbie zijn stokpaardje alweerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:56 schreef skiczukie het volgende:
Btw, nikky, ruzie met jou? Ik vind het zielig dat je zo denkt, alleen omdat ik gewoon geen fokker op [bmsn moet,[/b] de rest zijn gewoon zielige figuurtjes waar je niks mee kan.
WHAHAHA! Boebiedoe himself heeft me laatst nog uitgenodigd, kom op zeg.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon pissig op het feit dat je niet naar de paintball meet mag komen.
Face it. je bent een huillie. Niks meer en niets minder.
Ga alsjeblieft ergens anders jankzakken.
uhm klik even op je eigen naam.. En dan zijn er twee topics. 1 met het paintball gebeuren en 1 ergens in FB. Lees die eens door zou ik zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Serieus, wat heb ik tegen jou .. NIKS. Heb toch zelfs een mijn excuses aangeboden. Wat je toen zo ok vond, het gelul op dat irc kanaal van jullie wilde ik gewoon niet.
Dan moet je maar eventjes goed tussen de regels van die uitnodiging lezen blindequote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
WHAHAHA! Boebiedoe himself heeft me laatst nog uitgenodigd, kom op zeg.
Post maar.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:02 schreef nikky het volgende:
[..]
uhm klik even op je eigen naam.. En dan zijn er twee topics. 1 met het paintball gebeuren en 1 ergens in FB. Lees die eens door zou ik zeggen
Je bent boos omdat je lekker puh niet op de paintballmeetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:58 schreef nikky het volgende:
Nee jij bent gewoon pissig op het feit dat je niet naar de paintball meet mag komen.
Ow, MSN trouwens. De enige trouwens.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan moet je maar eventjes goed tussen de regels van die uitnodiging lezen blinde
Thanks for the reminder!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je bent boos omdat je lekker puh niet op de paintballmeet![]()
![]()
. mag komen
![]()
. Hoe kinderachtig
je hoeft het niet te zeggen hoor. Dat het via MSN ging. Of dacht je soms dat ik er niks vanaf wist?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow, MSN trouwens. De enige trouwens.
Ownee, Nietzman!
Zie je. Precies. Daarom flikker ik elk Fok! gevalletje van die msn af, omdat er alleen maar een heen-en-weer-gelul van komt waar je geen reet aan hebt. En natuurlijk wist je ervan nikky!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:05 schreef nikky het volgende:
[..]
je hoeft het niet te zeggen hoor. Dat het via MSN ging. Of dacht je soms dat ik er niks vanaf wist?
Haal dat hele fucking msn adres dan ook uit je profiel. Of nog beter, delete je profielquote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zie je. Precies. Daarom flikker ik elk Fok! gevalletje van die msn af, omdat er alleen maar een heen-en-weer-gelul van komt waar je geen reet aan hebt. En natuurlijk wist je ervan nikky!
Delete jezelf, slet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Haal dat hele fucking msn adres dan ook uit je profiel. Of nog beter, delete je profiel
Als ik jou was ging ik die uitnodiging nog eens goed lezenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:09 schreef skiczukie het volgende:
Maar Boe had de goedkeuring van je om mij ook te vragen?
Je komt wel steeds sterker met je argumenten uit de hoek weet je dat?quote:
quote:21-12-2004 20:40:46 Boe If they don't give a fuck .. Jo dude
21-12-2004 20:40:48 Boe If they don't give a fuck .. Kom je paintballen![]()
En?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:09 schreef skiczukie het volgende:
Ik dacht dat jij niets met msn wilde doen ?quote:
Ja en?quote:
Ja hoor. Alles gaat in overleg.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:09 schreef skiczukie het volgende:
Had hij je goedkeuring nodig? Waarom die haat tegen mij ineens eigenlijk?quote:
quote:log weg
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom die haat tegen mij ineens eigenlijk?
[..]
haat haat? Haat is een groot woord. Ik verspil geen emotie en tijd om iemand te hatenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Had hij je goedkeuring nodig? Waarom die haat tegen mij ineens eigenlijk?
[..]
Waarom reageer je dan zo op mij?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:15 schreef nikky het volgende:
[..]
haat haat? Haat is een groot woord. Ik verspil geen emotie en tijd om iemand te haten
Luister eens knul. Jij begint altijd zo raar te doen tegen anderen. Ook tegen mij. Denk je dan werkelijk dat ik nog aardig blijf tegen jou? Je loopt mij vanalles te verwijten en daarbij ook nog eens msn erbij halen wat me geen ene fuck kan schelen en daar lekker op aan het voortborduren bent.quote:
Jij gaat vast niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:19 schreef Paxlie het volgende:
Wat ga je eigenlijk aandoen naar dat paintballen ?
Je leren string?
wist je trouwens al dat jij geen bescherming om mocht doen?
Prrrrrrquote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Luister eens knul. Jij begint altijd zo raar te doen tegen anderen. Ook tegen mij. Denk je dan werkelijk dat ik nog aardig blijf tegen jou? Je loopt mij vanalles te verwijten en daarbij ook nog eens msn erbij halen wat me geen ene fuck kan schelen en daar lekker op aan het voortborduren bent.
Doe je normaal tegen mij doe ik normaal tegen jou. Blijf je zo raar doen dan zal ik ook op een gegeven moment niet meer de lieve nikky zijn die men gewend is van mij.
Je ontwijkt de vraagquote:
* Aaaai*quote:
Luister eens, voeg mij dan niet op msn toe, en als je geen zak te melden hebt, net zoals hier op het forum, rot dan lekker op! Iets bespreken met een selectief groepje op een zielig irc-kanaaltjre n.a.v. een normaal gesprek hoef ik niet te pikken, dus als jij vervolgens zo mongolëde reageerd, fuck maar. Daar doe ik niet aan mee, dan maar de status van buitenlander.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Luister eens knul. Jij begint altijd zo raar te doen tegen anderen. Ook tegen mij. Denk je dan werkelijk dat ik nog aardig blijf tegen jou? Je loopt mij vanalles te verwijten en daarbij ook nog eens msn erbij halen wat me geen ene fuck kan schelen en daar lekker op aan het voortborduren bent.
Doe je normaal tegen mij doe ik normaal tegen jou. Blijf je zo raar doen dan zal ik ook op een gegeven moment niet meer de lieve nikky zijn die men gewend is van mij.
Dat is geen gelul, dat is nou fok. Je zit in ONZ niet in Feedback wat dat betreft. Hier heb je 3 kettingzagen. Have fun met jonglerenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Luister eens, voeg mij dan niet op msn toe, en als je geen zak te melden hebt, net zoals hier op het forum, rot dan lekker op! Iets bespreken met een selectief groepje op een zielig irc-kanaaltjre n.a.v. een normaal gesprek hoef ik niet te pikken, dus als jij vervolgens zo mongolëde reageerd, fuck maar. Daar doe ik niet aan mee, dan maar de status van buitenlander.
Ik ben een fakkel pax.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is geen gelul, dat is nou fok. Je zit in ONZ niet in Feedback wat dat betreft. Hier heb je 3 kettingzagen. Have fun met jongleren
Almighty Paxlie, share your knowledge with me.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is geen gelul, dat is nou fok. Je zit in ONZ niet in Feedback wat dat betreft. Hier heb je 3 kettingzagen. Have fun met jongleren
zullen we het uit fok slopen die smilies?quote:
De aarde is rond...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Almighty Paxlie, share your knowledge with me.
Ooit gehoord van inlezen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Almighty Paxlie, share your knowledge with me.
Je hebt me indd toegevoegd vanwege een ban, als een mod dat doet lijkt het me logisch dat ik er vragen over mag en (uit jouw oogpunt) ga stellen. Toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:29 schreef nikky het volgende:
[..]Volgens mij voegde ik je toen alleen maar toe wegens een ban en omdat ik daar eventjes met je over wilde praten. Vervolgens heb jij mij dagenlang lastig zitten vallen dat je unbanned wilde worden.
dus ik snap je gezeur op mij niet helemaal.
En als je niet wilt dat mensen je toevoegen moet je op annuleren klikkendie knop zit er niet voor niets.
Na het gesprek met jou heb ik nooit met je contact gezocht om even lekker te chitchatten. Misschien heb je er wel op gehoopt en ben je daarom pissed.
Maar goed. Normaal doen nu. Tegen iedereen dus. Je kan het wel maar het probleem is dat je het niet doet. En van laffer moet je al helemaal afblijven. lees je eens wat beter in bij zommige users. Dan weet je wat voor persoon het is. En dat is de enige tip die ik je kan geven
Tabee
Serieus, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ooit gehoord van inlezen?
Nadat je dat gedaan hebt.
Ooit gehoord van relativeren?
Kheb maar weinig mensen dommere antwoorden uit zien kramen dan mijn buurjongetje van 2 maar jij spant echt de kroon zeg
Ja dat mag en ik heb ook niet gezegd dat het niet mocht of wel dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je hebt me indd toegevoegd vanwege een ban, als een mod dat doet lijkt het me logisch dat ik er vragen over mag en (uit jouw oogpunt) ga stellen. Toch?
Ik doe normaal. Ik ben een half-Joegoslaaf, maar als ik daar over 'gediscrimineerd' wordt lijkt me dat ook niet normaal, kijk eens verder dan onzin.
Die laffer kan me serieus geen zak boeien, als ikeen ban krijg, eerder dan hij, is het gewoon duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |