dacht ik ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:37 schreef OldJeller het volgende:
, ik dacht dat hij nog een praatje ging maken met Grandma Death (Roberta Sparrow)...
die Director's Cut, die kun je toch gewoon bestellen bij muziekzaken, of niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:08 schreef bar_rel het volgende:
De Director's Cut verklaart al heel veel dingen meer...nadat ik de 'normale'versie 4 x had gezien en toen de Director's Cut , toen snapte ik meteen alles![]()
Ik vind DD een stuk beter dan de films van Lynch (althans, die ik allemaal gezien heb dan). Bij Lynch vind ik het allemaal te gekunsteld.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hier verder.
Lynch vs. Darko
Ik als groot fan van DonnieDarko en Lynch films vind donniedarko toch niet echt vergelijkbaar met films van lynch (tenzij we het tijdsaspect nemen maar dan moet je back to the future er ook bij nemenquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik vind DD een stuk beter dan de films van Lynch (althans, die ik allemaal gezien heb dan). Bij Lynch vind ik het allemaal te gekunsteld.
Ik weet niet wie met de vergelijking kwam maar op zich valt er iets voor te zeggen. Natuurlijk, films zijn over het algemeen niet altijd 1 op 1 te vergelijken maar an sich is het surrealistische aspect en de stijl best goed vergelijkbaar (en voor zover er een twist in het plot zit).quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik als groot fan van DonnieDarko en Lynch films vind donniedarko toch niet echt vergelijkbaar met films van lynch (tenzij we het tijdsaspect nemen maar dan moet je back to the future er ook bij nemen)
Het voelt bij Lynch iets te gimmick aan naar mijn idee. Mulholland Drive vind ik een film dat compleet op een soort van vals sentiment berust.quote:en dat het allemaal te gekunsteld is is natuurlijk een beetje flauwekul tenzij je the straight story te gekunsteld vond![]()
Ik vind dat wel mee vallen eerlijk gezegd. Je moet er hooguit bij nadenken om het plot te 'zien'. Maar je hebt wel een punt, interpretatie speelt bij dit soort films een grote rol. In het geval van Donnie Darko kun je bijvoorbeeld eindeloos lang doorlullen over wat dat konijn nou eigenlijk voor moet stellen.quote:het enige wat er wel is dat je er min of meer je eigen interpretatie op los laat (al is dat bij lynch films toch wat meer dan bij kelly zijn film)
Op een cd staat de director's cut(= dus gewoon de film maar dan met ALLE scences)...je heb alleen geen NL ondertiteling, maar engels. EN dan is er nog een dvd met features enzo, met extra's, ook wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:21 schreef Piepje het volgende:
[..]
die Director's Cut, die kun je toch gewoon bestellen bij muziekzaken, of niet?
maar dan heb je toch 2 DVD's? de gewone, en de director's cut, of staat op de director's cut ook de gewone?
(ik snap dat al niet eens)
Nou in de director's cut zijn de verwijderde scenes die er in de normale verzie niet in zaten nu wel in. En die scenes die zijn wel wat duidelijker....word veel meer verklaard.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Heb 'm laatst besteld,maar wat is er nou precies anders dan director's cut![]()
In een van mijn eerdere posts noem ik de punten op, waar ik Donnie Darko met typische Lynch dingetjes vergelijk. Ik bedoel, als je zelf de vergelijking niet maakt tussen deze 2, kunnen er toch wel gelijkenissen zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik als groot fan van DonnieDarko en Lynch films vind donniedarko toch niet echt vergelijkbaar met films van lynch (tenzij we het tijdsaspect nemen maar dan moet je back to the future er ook bij nemen)
en dat het allemaal te gekunsteld is is natuurlijk een beetje flauwekul tenzij je the straight story te gekunsteld vond![]()
het enige wat er wel is dat je er min of meer je eigen interpretatie op los laat (al is dat bij lynch films toch wat meer dan bij kelly zijn film)
Die heb ik dus ook al heel lang, kost niks, maar is maar 1 dvd ....quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb de reguliere regio 2 versie bij van Leest gehaald ooit. Met deze hoes;
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |