Goed he met jou ook?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey hallo_mensen
En hoe is het met jou?
Als je het naderhand schoonmaaktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:04 schreef Ruis het volgende:
mag ik hier poepen?
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:07 schreef King_Nothing het volgende:
Wat is het forum neukende snel ineens
maak je het wel even schoon dan na de tijd?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:08 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Inderdaad
@ all.
* AMD64 Even naar de wc is gegaan
Hey wat denk jij dan!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:09 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
maak je het wel even schoon dan na de tijd?
wie ben je dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:15 schreef AmeNoMinaka het volgende:
Hallo, ik ben er weer, hopelijk langer dan gister
Uh huh, als Fok langzaam is gaat iedereen weg, dan word Fok weer snel, en is er dus niks te doen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:14 schreef mrkanarie het volgende:
jezus, fok is een keer snel, is er geen reet te doen. Zou dit een verband hebben met elkaar? Ik denk dat als het zo door gaat ik wel ga pitten
Hey ANMquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:15 schreef AmeNoMinaka het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:14 schreef mrkanarie het volgende:
jezus, fok is een keer snel, is er geen reet te doen. Zou dit een verband hebben met elkaar? Ik denk dat als het zo door gaat ik wel ga pitten
Waarom in de computerkamerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed! Zit in de computerkamer nu, ipv mn slaapkamer.![]()
Met u?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:16 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Iemand die er wel eens is natuurlijk.
ps Hoi!
je zit ook bij onzinquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:18 schreef DeLeider het volgende:
Fok is zoiezo kut rond deze dagen, ik kom af en toe langskijken maar tis echt van geen enkel niveau
Heyquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:18 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
[..]
Aantal posts: 99 (gemiddeld 17 per dag)
hoezo moet ik jou kennen als je nog een newbie bent?
Whoohoo, jij hebt zelf amper meer dan 1000 posts, wil dat soms zeggen dan je geen newbie meer bent?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:18 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
[..]
Aantal posts: 99 (gemiddeld 17 per dag)
hoezo moet ik jou kennen als je nog een newbie bent?
Hey PSquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:20 schreef PrintScreen het volgende:
Iedereen een geweldig 2005
Owja en hoi allemaal![]()
Jij ook nog hequote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:20 schreef PrintScreen het volgende:
Omdat mn bed buiten staat=> morgen nieuw bed!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:18 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Waarom in de computerkamer
Wel oke he
Tlk en ik hebben vaag persoon gezien die de bus naar nazareth gemist had
PSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:20 schreef PrintScreen het volgende:
jou ken ik nu al een beetjequote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
HeyIk ben ook een newbie. Dus een beetje met elkaar beter omgaan ja!
![]()
wie ben jij om iets over mijn postcount te zeggen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:20 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Whoohoo, jij hebt zelf amper meer dan 1000 posts, wil dat soms zeggen dan je geen newbie meer bent?
Je hoeft me niet te kennen, liever niet eigenlijk...
DLquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:21 schreef DeLeider het volgende:
eeeey PSidd nog de bese wensen enzo
ik weet dat ik in onzin zit, daar zit ik altijd, maar de onzin is van een laag niveau, en dat is geen onzin
Dan open je toch een hoog niveau topicquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:21 schreef DeLeider het volgende:
eeeey PSidd nog de bese wensen enzo
ik weet dat ik in onzin zit, daar zit ik altijd, maar de onzin is van een laag niveau, en dat is geen onzin
Idem.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
wie ben jij om iets over mijn postcount te zeggen?
Je bedoelt : Beter dan een half uur geleden!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Retesnel is weer een beetje overdreven, maar het is beter dan gisteren...
AMDquote:
Thanksquote:
Mooi zo. Laat je beste wensen uitkomen dan maarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
AMD
Dank je wel, zal wel lukken, ik ga er iig voor
[..]
Thanks
DaMookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
PSSSSSSSSSSSSS++++++++++++++++
************ ik heb je gemist
![]()
![]()
Je bent met een andere user in de war.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:24 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zeur tenminste niet over postaantallen.
Over een leven hebben gesproken...
Zal vannacht koud zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Omdat mn bed buiten staat=> morgen nieuw bed!
de bus naar nazareth gemist?![]()
maar jij zegt: Ik ben er weer, terwijl je hier nog amper bent geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:24 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zeur tenminste niet over postaantallen.
Over een leven hebben gesproken...
Bier topics trekken wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef DeLeider het volgende:
er zijn weinig toffe mensen online, en ik heb de kunst van goede topics openen nog niet echt onder de knie (behalve dan de nachtbar/cafe)
daarom slaap ik in de computerkamerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Zal vannacht koud zijn
Serieus hoor , de bus naar nazareth kan je nemen vanaf het station in maastricht en de markt
Ik heb altijd lijn 5, 6, 22 en 23, en dan stap ik uit in Scharn bij de kerkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Zal vannacht koud zijn
Serieus hoor , de bus naar nazareth kan je nemen vanaf het station in maastricht en de markt
Nachtbarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef DeLeider het volgende:
er zijn weinig toffe mensen online, en ik heb de kunst van goede topics openen nog niet echt onder de knie (behalve dan de nachtbar/cafe)
TLK gaat morgen een topic openen in TRUquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef GotC het volgende:
[..]
daarom slaap ik in de computerkamer
ja hoor? wistk niet
Back ontopicquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:26 schreef mrkanarie het volgende:
maar genoeg hierover ANM...
Helaas, helaasquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DaMook![]()
![]()
Soms, heel soms heb ik een leven naast Fok!
Okee, maar ik was er dus wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:25 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
maar jij zegt: Ik ben er weer, terwijl je hier nog amper bent geweest
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:26 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Ik heb altijd lijn 5, 6, 22 en 23, en dan stap ik uit in Scharn bij de kerk
ja maar wie kent jou hier...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:27 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Okee, maar ik was er dus wel.
En als ik dus ergens al eens ben geweest, dan ben ik er opnieuw oftewel weer.
Helaas dat ik soms een leven heb naast Fok! of helaas dat ik Fok! heb?quote:
Trouwens, kben weer single, no more blowjobs on the couch while talking with my mamma in lawquote:
Het diehard SC'erquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:27 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Okee, maar ik was er dus wel.
En als ik dus ergens al eens ben geweest, dan ben ik er opnieuw oftewel weer.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Trouwens, kben weer single, no more blowjobs on the couch while talking with my mamma in law
Toch niet één van die twee gothics die altijd naar Eindhoven gaan he? Heb je die al eens gezien?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
nooit iemand gezien die helemaal in het zwart gekleed was met zo een mantel en zon enge muts?
denk het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:29 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee. Maar ja, misschien wordt het wat.
nee, had ik ookal in de gatenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hij wordt niet zo 1 als ik nu ben. Denk ik
Damn, das balen, je had van die goeie gesprekken met haar tijdens het knielwerk van je vriendinquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Trouwens, kben weer single, no more blowjobs on the couch while talking with my mamma in law
Nee dat was geen gothicquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:29 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Toch niet één van die twee gothics die altijd naar Eindhoven gaan he? Heb je die al eens gezien?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat denk jezelf dat ik bedoelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Helaas dat ik soms een leven heb naast Fok! of helaas dat ik Fok! heb?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn, das balen, je had van die goeie gesprekken met haar tijdens het knielwerk van je vriendin
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:30 schreef AMD64 het volgende:
Hij haalde ons al niet meer uit elkaar.
Hij dacht dat jij de Stats poste. Dat was ik
Bedankt. Hetzelfde!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef mrkanarie het volgende:
maar fokkers... ik ga slapen, ik wens jullie nog een rustige nacht toe.
Wel een goede 'newbie'. Toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Oeps...
Maar jij bent ook nog wel een newbie hoor
Goede nacht dan maar hequote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef mrkanarie het volgende:
maar fokkers... ik ga slapen, ik wens jullie nog een rustige nacht toe.
Afgezien van de slechte bagger post je ook best goede bagger.quote:
3000 morgen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:33 schreef AMD64 het volgende:
Statistieken AMD64
Laatste bezoek: 1 seconden geleden
Aantal posts: 2900 (gemiddeld 284 per dag)![]()
eindelijk
Ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat denk jezelf dat ik bedoel
Ik heb tijdelijk ander werk als ik wilen nog via mijn baas ook
Dat vind ik nou zo'n mooie post!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:34 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Afgezien van de slechte bagger post je ook best goede bagger.
Ik ook mên. Ik ook. Hoe later op de dag hoe beter de postsquote:
geen ideequote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Whahah. Spuit11![]()
Wat ga je vandaag doen?
Wat dacht je ervan om idd zovaak per dag te posten?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:36 schreef DeLeider het volgende:
amd hoe de fuck kom je aan zo rete veel posts per dag
Stuart-methoden zijn het!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:36 schreef DeLeider het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:37 schreef AmeNoMinaka het volgende:
Maar hallo_mensen, kom je dan vaker in Maastricht met de bus?
Inderdaad. Dan ben je ingekomenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:36 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Ik ook mên. Ik ook. Hoe later op de dag hoe beter de posts.
Geen idee, Kwestie van vervelenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:36 schreef DeLeider het volgende:
ja maar hoe kan dat nou ik snap het gewoon niet, ik d8 dat ik veel op internet zat enzo, maarja ik kom alleen maar in onz, eens ff zen history tjekkequote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om idd zovaak per dag te posten?
Lees het topic ¾ wat er gepost word is door amdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:36 schreef DeLeider het volgende:
Ikl post per dag ongeveer 250-300 p/d!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om idd zovaak per dag te posten?
Zeg maar dag tegen je gemiddelde met de huidige FOK!snelheid.quote:
Waarom dag?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:39 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je gemiddelde met de huidige FOK!snelheid.
Sc / GCquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ja maar hoe kan dat nou ik snap het gewoon niet, ik d8 dat ik veel op internet zat enzo, maarja ik kom alleen maar in onz, eens ff zen history tjekke
Dit topic is net zo bagger als 90% van ONZquote:
Nee hoor. Meestal in de GCSC en ONZSC!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:39 schreef DeLeider het volgende:
ok jij post gewoon in elk topic iets onzinnigs duidelijk
Je hebt niet gemerkt dat FOK! tot een uurtje of 11 niet vooruit te branden was?quote:
Zapselquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef zapsel het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
slowsjat
navond AMD64en hallo_mensen
kom ff buurten
mijn katten slopen me huis , dus ben wel aan wat ontspanning toe
Zeer zeker waar! Maar laat me een kwaliteitstopic zien, en dan bagger ik daar verder in...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:40 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Dit topic is net zo bagger als 90% van ONZ![]()
Nou en?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef AMD64 het volgende:
Waarom heeft DirkH een grafhekel aan ons!
Omdat hij anders DirkH niet zou zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef AMD64 het volgende:
Waarom heeft DirkH een grafhekel aan ons!
Geen last ervan gehad. Was toch werken tot 1800quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Je hebt niet gemerkt dat FOK! tot een uurtje of 11 niet vooruit te branden was?
Tja.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:42 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Omdat hij anders DirkH niet zou zijn![]()
Alleen baggeren in kuttopics. Newbie!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:42 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Zeer zeker waar! Maar laat me een kwaliteitstopic zien, en dan bagger ik daar verder in...
Hoiquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef zapsel het volgende:
slowsjat
kom ff buurten
Had ik ook eens, trein in Eindhoven had 30 minuten vertraging, ik stap in. Roepen ze om dat de trein naar M''tricht gaat. Ik val in slaap. Word ik wakker in Heerlenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Yup
Ik had vandaag alleen de verkeerde trein![]()
Dit IS een kuttopic !quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:43 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Alleen baggeren in kuttopics. Newbie!![]()
Mijn kut-bagger topic staat in V&Aquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:43 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Alleen baggeren in kuttopics. Newbie!![]()
Dan moet ik bij de broer van de vrouw van mijn baas zijn (eigen) bedrijf gegevens invoeren in de pc (als het goed is, morgen weet ik zeker hoe en wat). Dit is tijdelijk voor ongeveer 3 maanden, daarna ga ik weer gewoon verder met dit werk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt
Wat voor werk is dat dan?
En kan je wel terugkomen bij je huidige baas?
ik ben in 7:00 minuten van het ene station naar het andere station gerend in geleenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:43 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Had ik ook eens, trein in Eindhoven had 30 minuten vertraging, ik stap in. Roepen ze om dat de trein naar M''tricht gaat. Ik val in slaap. Word ik wakker in Heerlen. Moest ik toen om 01:15 de trein richting Valkenburg - Maastricht pakken in Heerlen.
[/saai]
Zapselquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef zapsel het volgende:
slowsjat
kom ff buurten
En door al die reacties in het FB van jullie nu vind ie ons vast nog lieverquote:
Ik moest eens in Lutterade zijn of zo !!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:45 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik ben in 7:00 minuten van het ene station naar het andere station gerend in geleen![]()
Hij's toch niet online, denk ik...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
En door al die reacties in het FB van jullie nu vind ie ons vast nog liever![]()
![]()
neuj dit is een ONZ slowchatquote:
ik ook , ik was buiten adem toen ik daar aankwamquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:47 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Ik moest eens in Lutterade zijn of zo !!!
Katten stinkenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:48 schreef zapsel het volgende:
[..]
neuj dit is een ONZ slowchat
die roelen , die vind ik als eerste
ik zoek ook alleen maar op onz hiero
*kut wie heb me dipsaus gejat????*
ow.......
kutkatten!!![]()
Niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet ik bij de broer van de vrouw van mijn baas zijn (eigen) bedrijf gegevens invoeren in de pc (als het goed is, morgen weet ik zeker hoe en wat). Dit is tijdelijk voor ongeveer 3 maanden, daarna ga ik weer gewoon verder met dit werk.
Waarom ? Omdat ik laatst tegen mijn baas heb gezegd dat ik het niet meer heel goed trek om 's nachts te werken. 3 vliegen in een klap, ik werk een tijdje overdag en kan daarna weer fris 's nachts werken, mijn baas heeft tijdelijk geen kosten aan mij en die andere hoeft niet meer te zoeken naar iemand die dat kan komen doen.
Ik denk dat ik het doe, wil wel eens kijken hoe een kantoor baantje mij bevalt.
Ja... Ik pleurde bijna in slaap!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:49 schreef DeLeider het volgende:
tja ach kuttopic of niet, dit is wel weer een post.
Men gaat dirkh nog boos worden vanacht, ik verveel me zo
Niet-verkapt-post-opkrik-topic...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:49 schreef DeLeider het volgende:
tja ach kuttopic of niet, dit is wel weer een post.
Men gaat dirkh nog boos worden vanacht, ik verveel me zo
Ja dat idee heb/krijg ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis
Proberen zonder risico moet je altijd doen en wie weet wat eruit voortvloeit
Zo als het nu klinkt word het leven de eerste maanden mooi voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat idee heb/krijg ik ook, morgen maar eens bellen en kijken hoe en wat precies allemaal. En als het werk echt dat is wat mijn baas dacht dan zou ik zelfs een deel thuis kunnen doen als ze het goed vinden
, dan kan ik alles doen onder werktijd wat ik wil
![]()
Ohja?? Dan heb ik niet opgelet...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:51 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Volgens mij had je die al hoor![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:51 schreef AMD64 het volgende:
Hey GotC. Ik weet dat je zit mee te lurken![]()
Tja, wat wil je dan gaan doen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef GotC het volgende:
[..]
uh huh
tis alleen beetje boring hier vindk opt moment:
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef GotC het volgende:
[..]
uh huh
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef GotC het volgende:
[..]
uh huh
![]()
Voetbal? Computers? Of uh wat jullie leuk vinden!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens een leuk ondewerp in de groep gooien dan
Doe er dan wat aan. En ga niet als eenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:53 schreef DeLeider het volgende:
FUCKING SAAI zelfs
Uhm. Wie is dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:55 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
* hallo_mensen gooit een vrouw in de groep
De leider ziet dingen die niet bestaan.quote:
Niet op de feiten vooruit lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo als het nu klinkt word het leven de eerste maanden mooi voor je
Laatst?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:57 schreef DeLeider het volgende:
Ey PS nog geneukt laatst??
PS is druk met MSN!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:57 schreef DeLeider het volgende:
Ey PS nog geneukt laatst??
Geen idee. Heb het nooit gedaan!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:58 schreef AmeNoMinaka het volgende:
Is het echt waar dat je minder zin in sex hebt, als je veel dropjes eet? Anders moet ik nu stoppen ...
arme jij, moet je toch eens proberen, met een meisje enzo intiem wordenquote:
quote:
En dan die zak dropjes openscheurenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
arme jij, moet je toch eens proberen, met een meisje enzo intiem worden
Tja, maar wie wilt ernouquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
arme jij, moet je toch eens proberen, met een meisje enzo intiem worden
Ben met beide nog niet eens aan begonnen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:00 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Nog nooit gestopt met dropjes eten?
Of nog nooit gestopt met sex?
En dan lekker die zak laten leegschudden door dat meisjequote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:01 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En dan die zak dropjes openscheuren
Als die zak dan leeg is heb ik ook geen zin meerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:03 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
En dan lekker die zak laten leegschudden door dat meisje.
Misschien is ie wel homo....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:04 schreef DeLeider het volgende:
Amd kom op, kom jij 's zomers nooit buiten ofzo, ga een dag naar de bernisse en bal een wijf je weet toch gewoon chill
Was die op TV? Ik vind het echt een super film !quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:06 schreef cerror het volgende:
Donnie is afgelopen
Wat een goede film is dat toch!
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:05 schreef DeLeider het volgende:
zozo martinuhhh das een groot gat, daar heb ik wel wat voor
Jammer van de pan-scan. Verder erg okay.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:06 schreef cerror het volgende:
Donnie is afgelopen
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:06 schreef DeLeider het volgende:
amd, ben jij homow? Misschien kan je dirk pijpen
Nee dankjequote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:05 schreef DeLeider het volgende:
zozo martinuhhh das een groot gat, daar heb ik wel wat voor
Die muziekquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:06 schreef cerror het volgende:
Donnie is afgelopen
Is dat wat? Zo'n USB-dildo?quote:
En tears for fears (waarvan ik denk dat dat fear gedoe vanaf komt)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:08 schreef Euforie het volgende:
[..]
Die muziek
Joy Division - Love will tear us apart again *jankt*
Niet boos wordenquote:
Whehe.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:09 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
www.williewortel.nl zal vast wel bestaan
Owkeejquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee. Maar ze moeten niet gaan lullen/vragen of ik er ben!![]()
Ik ben onbekendquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:09 schreef Euforie het volgende:
[..]
Redelijk, en jij onbekende voor mij?
The Killing Moonquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:08 schreef Euforie het volgende:
[..]
Die muziek
Joy Division - Love will tear us apart again *jankt*
Neu.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Heb je soms iets tegen mensen die iets tegen homows hebben ?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:12 schreef GotC het volgende:
Nog nooit Donnie Darko gezien
Het gaat over sex. En daar is GotC weerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:12 schreef GotC het volgende:
Nog nooit Donnie Darko gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |