Manchild is geweldigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:03 schreef BoomBoom het volgende:
In combinatie met Manchild een heerlijk uurtje onbekommerd TV kijken.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:02 schreef LeonH het volgende:
Darter die aan fauna-beheer doet? Co de boswachter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de gasten zijn ze w.s. nieuw, maar je hebt gelijk, het mag wel eens vernieuwd worden, voor 'thuis' is dat een stuk leuker.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
en die tussenfilmpjes zijn ook erg grappig alleen jammer dat ze steeds dezelfde gebruiken.
Jammer dat de grappen gejat waren.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:59 schreef One_conundrum het volgende:
Co stompe bekend van films als For your Thighs only en Shindler's Fist
en bij het film uitbeeld spel Shaving Ryan's Privates
Harry Vermeegen?quote:Op maandag 14 februari 2005 23:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Harry Vermeegen zit er ook voor spek en bonen
Ik heb het programma vanavond voor het eerst gezien en ik moet zeggen dat ik de eigen draai een beetje gemist heb... Ik vind het toch overwegend 't zelfde. Alleen missen ze nog George Dawes, de blonde Ulrika, Mark Lamarr en Eranu en Oovavo (ofzo).quote:Op maandag 3 januari 2005 23:19 schreef Weakling het volgende:
D'r zitten idd elementen van Shooting Stars in, maar vindt er toch wel een redelijk eigen draai aan gegeven. Niet slecht voor een eerste uitzending, maar je moet wel mee willen gaan in de meligheid.
Hans Dorrestijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Harry Vermeegen zit er ook voor spek en bonen
Verklap dat nou niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |