quote:Op maandag 3 januari 2005 22:29 schreef 2G-desi9n het volgende:
Veel spinazie eten zou dat helpen of is dat enkel een fabeltje ?
Ben bereid om dan elke dag spinazie te eten
nah volgens mij valt dat wel mee, er zitten stoffen in die de groei kunnen bevorderen maar je gaat er niet 5cm van groeien inenequote:Op maandag 3 januari 2005 22:29 schreef 2G-desi9n het volgende:
Veel spinazie eten zou dat helpen of is dat enkel een fabeltje ?
Ben bereid om dan elke dag spinazie te eten
dat hoorde ik in RTL boulevard jahquote:Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ken trouwens wel iemand die operatief langer is geworden door middel van een aantal pinnen in zn linker been die zn botten uit mekaar trokken.. maar t is de vraag of je dat er voor over hebt.
De jongen waar ik het over heb was op zn 16e met zn scooter tegen een auto geknald waardoor zn rechterbeen niet meer groeide.. en zn linkerbeen wel. Vandaar dat ie eens in de zoveel tijd naar het ziekenhuis moest om zn andere been ook langer te maken.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:38 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
dat hoorde ik in RTL boulevard jahin Azie deden ze dat vaak, dan braken ze expres de botten en met pinnen lieten ze de botten "groeien" maar je moest wel 6maanden in bed liggen
![]()
Idem dito bij mij... maar dan een aantal maanden terug, ik ben 22 en ik zit waarschijnlijk nog steeds in een groeispurt. Per toeval was ontdekt dat ik van 1.68 naar 1.72 was gegaan, want ik kwam in eerste instantie voor heel wat anders bij de dokter. Ik vond het al raar, want ik dacht altijd dat je na je 21ste geen groeispurt meer hoeft verwachten. Maar dokter zei dat 21 ongeveer een gemiddelde was, dus per persoon kan het verschillen.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:35 schreef idiotforaliving het volgende:
Hoi ik ben ook 18, ben ook 1.70, heb ook reeds mn groeispurt gehad was altijd de kleinste vd klas enzo, ben pas echt op mn 17e gaan groeien, ben wel naar de dokter geeweest enzo, x-ray van je pols gemaakt, uitslag: wordt misschien nog 5cm groter maar. Denk dat je het beste gewoon op kistjes kunt gaan lopen oid![]()
heb je er last van dan?
Ja die effing huisartsen, hoe durven zij te bepalen wanneer wel en wanneer niet.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:16 schreef Silmarwen het volgende:
Mannen groeien iets langer door dan vrouwen, dus er is nog hoop hoor
En het kan medisch gestimuleerd worden, langer doorgroeien dus. Dit zou je alleen moeten bespreken met je huisarts, maar ik schat je kans klein dat ze willen toevoegen, dit doen ze meestal alleen als je erg klein bent of door erfelijkheid of groei kleiner bent geworden.
1.70 is toch nog niet zo heel klein?
Je kan altijd nog in de breedte groeien onafhankelijk van je leeftijd, dus wees gerustquote:Kan ik nog groter worden ? (tot welke leeftijd groei je)
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:18 schreef Brunette het volgende:
[..]
Je kan altijd nog in de breedte groeien onafhankelijk van je leeftijd, dus wees gerust![]()
aaaaah meen je dat serieus of had je dat baantje onderhand wel gezien?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:06 schreef danni het volgende:
(maar kon het niet meer over me hart halen om nog meer mensen wat aante smeren)
En kinderen die wél een groeistoornishebben, waarvan bekend is dat ze inquote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:
Mijn broers zijn nog gegroeid totdat ze een jaar of 22 waren, maar ze waren op alle vlakken laatbloeiers.
Ik denk niet dat jij voor medische ingrepen in aanmerking komt omdat je nou ook weer niet dramatisch klein bent (geen groeistoornis o.i.d.).
Het minderwaardigheidscomplexjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:16 schreef danni het volgende:
Ik weet niet of ik me groeispurt heb gehad trouwens..
Vanaf me 13-14 was ik toch al zo'n 1.72.. dat is zo gebleven
(kut-kut-kut vloek!....)
Ja en van het drinken van bierschuim krijg je grote tietenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:23 schreef Brunette het volgende:
Ik heb weleens een hele stomme theorie gehoord, ik denk niet dat dat in praktijk ook echt klopt maar toch.
ze beweren dat hoe eerder kinderen aan sex beginnen, hoe minder ze later zullen groeien. Hierdoor blijven ze klein enzo
Maar ik weet niet welke kant je van dit verhaal je moet geloven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |