Dat 'vrees' ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zeg: HMH voor KT binnenkort.
Nou bij het grootste gros van de artiesten zou ik je daar gelijk in geven.quote:
Totaal mee oneens. Op werchter ging ze niet ten onder. Als je op het laatste moment ineens op een groot podium gezet wordt, ben je daar niet echt op ingesteld. Het was gewoon goed wat ze daar deed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:43 schreef Apfel het volgende:
[..]
Nou bij het grootste gros van de artiesten zou ik je daar gelijk in geven.
Maar een grote menigte bespelen kan ze gewoon (nog) niet.
Op Werchter ging ze ten onder, op Lowlands was het ook maar matigjes.
Daar geef ik je ook wel gelijk in, maar de feedback was gewoon magertjes en iedereen was zoutloos. Ze presteerde het zelf wel oke, aan de andere hand bepaalt het publiek ook de sfeer. Het was een beetje eenzijdig op Werchter.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:50 schreef peaceman het volgende:
Totaal mee oneens. Op werchter ging ze niet ten onder. Als je op het laatste moment ineens op een groot podium gezet wordt, ben je daar niet echt op ingesteld. Het was gewoon goed wat ze daar deed.
Lowlands was gewoon goed, maar ze was invaller en dat is altijd lastiger.
Deed ze inderdaad superquote:Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn nog meer KT-liefhebbers net als ik aangenaam verrast door haar live cover van Missy Elliott's Get YOur Freak On?
Ja, ik weet het, dat klinkt erg bizar, maar echt, heel heel heel heel heel erg goed gedaan.
Er staan geen concertdata na half maart op haar website. Afwachten dus.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:49 schreef peaceman het volgende:
Hoe zit het met het verhaal dat ze dit voorjaar naar Nederland zou komen?
Idd, maar de rest van het album mag er ook zeer zeker wezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:19 schreef peaceman het volgende:
Wat is Suddenly I see toch een heerlijk nummer zeg!
[afbeelding]
Klopt, maar dat wist ik een jaar geleden ook alquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, maar de rest van het album mag er ook zeer zeker wezen.
www.cd-wow.nlquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef MadGuy het volgende:
Zo. Nu even kijken waar ik hem goedkoop kan bestellen.
Ik heb haar ook ontdektquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:32 schreef Apfel het volgende:
En wat een geweldige griet gewoon.
Gewoon helemaal in der uppie Black Horse & Cherry Tree performen bij Conan o'Brien.
Effectpedaaltje, gitaartje en hoppa![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb haar ook ontdekt
Nu pas?
Ja, nu pas
Ik kende die hits wel, maar eigenlijk nooit verder geluisterd dan dat. Geweldig mens is het
Heerlijk album. En veel leuke youtube filmpjes, live is ze echt goed!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |