Ik kan me voorstellen dat de man zich verheugd had op een rustige vakantie.. en dat ie daar ook aan toe is... maar dan nog is het natuurlijk niet te verkopen dat hij zo dicht bij een enorm rampgebied zit en niet eens de moeite neemt om zijn landgenoten te bezoeken.. Of hij het nu leuk vindt of niet.. het hoort bij zijn baanquote:Op maandag 3 januari 2005 20:10 schreef YottaBrain het volgende:
Ook irritant van al die moraalridders? Remkes heeft recht op vakantie. Als ik hem was, zou ik het liefst ongestoord vakantie willen vieren.
Geen gezeik over dit en dat!
PS: he moraalridders, plaats geen reactie, svp
Heeft niets met zijn functie te maken. Hij is namelijk minister van binnenlandse zaken in thailand is hij dus niets meer dan een toerist!quote:Op maandag 3 januari 2005 20:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Niks vakantie!
Dit hoort bij zijn functie, dat wist hij van tevoren. It come's with the job. Geen gezeik!
Hij is geen haar beter dan die toeristen die het NOS Journaal gisteren interviewde. Die vakantie gangers lagen letterlijk tussen de lijken te zonnen op het strand!
Het commentaar van een Nederlander; Tja, met ons hotel is verder niks aan de hand!![]()
Je zou hem GVD toch met een stok het land uit slaan?!![]()
het heeft alles met zijn functie te maken aangezien er ook Nederlanders slachtoffer geworden zijn en er Nederlanders betrokken zijn bij de hulpverleningquote:Op maandag 3 januari 2005 20:51 schreef Reflex het volgende:
[..]
Heeft niets met zijn functie te maken. Hij is namelijk minister van binnenlandse zaken in thailand is hij dus niets meer dan een toerist!
Heb je een punt. Hij heeft zelf gekozen voor een publieke functie en daar wordt ie ook verdomd goed voor betaald. Een publieke functie betekent alle ogen op je gericht hebben, minister zijn betekent lid zijn van onze regering en als je dan vlakbij zo'n ramp zit word je geacht een statement te maken. OOK al ben je toevallig minister van biza of onderwijs of wat dan ook.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:50 schreef QyRoZ het volgende:
Als ie vakantie wil vieren moet ie maar een gewone kantoorbaan nemen en geen minister zijn.
Lees!quote:Op maandag 3 januari 2005 20:51 schreef Reflex het volgende:
[..]
Heeft niets met zijn functie te maken. Hij is namelijk minister van binnenlandse zaken in thailand is hij dus niets meer dan een toerist!
Dat de vakantiegangers daar lagen te zonnen lijkt wellicht crue (en ze lagen niet tussen de lijken) maar het is wel enorm essentieel voor de thaise economie. Het is beter dan dat ze wegblijven.
quote:Dat Remkes louter vakantie vieren wil is gezien zijn functie onaanvaardbaar, vindt PVDA-kamerlid Diederik Samson. Remkes is als minister van Binnenlandse zaken namelijk ook coördinerend minister van Rampenbestrijding, bovendien is hij verantwoordelijk voor het Rampen Identificatie Team (RIT), dat zich momenteel uit de naad werkt in Thailand.
Tja, ik zie dat ik off-topic bezig ben. Ik vraag me alleen af wat TS met dit topic wil bereiken?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:09 schreef Caithlinn het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat ie morgen een bezoek gaat brengen aan de RIT en mogelijk zelfs ging meehelpen. Zullen we er nu dan over ophouden?
Wat ik wil bereiken? Ik laat me door niemand conmmanderen, Remkes ook niet. Het is zijn keus.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Tja, ik zie dat ik off-topic bezig ben. Ik vraag me alleen af wat TS met dit topic wil bereiken?
Het is inderdaad zijn keus geweest om een baan te accepteren waarin het bij je functie hoort dat je in bepaalde gevallen je vakantie onderbreekt.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:19 schreef YottaBrain het volgende:
Wat ik wil bereiken? Ik laat me door niemand conmmanderen, Remkes ook niet. Het is zijn keus.
Dan geeft ie ze 5 dollar en zo helpt ie toch nog mee aan de wederopbouwquote:Op maandag 3 januari 2005 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Laat die man lekker vakantie vieren en Thaise meisjes van 11 nuecken.
Vakantie ondervbreken betekent ook dat je heel vakantie mag declareren... Mooi boel! Daar gaan onze centjes.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:24 schreef thaleia het volgende:
[..]
Het is inderdaad zijn keus geweest om een baan te accepteren waarin het bij je functie hoort dat je in bepaalde gevallen je vakantie onderbreekt.
Idd. Als minister heb je bepaalde verantwoordelijkheden en als je toevallig in een land bent waar Nederlanders bij een ramp zijn omgekomen Nederlanders zich uit de naad werken, dan ga je daar gewoon een dagje naar kijken en mee praten. Kost je maar 1 dag van je vakantie, is een interessant uitje, je komt er in de spotlights mee, en degenen die je bezoekt waarderen het. Of had Balkenende moeten zeggen toen die vlucht aankwam: ik vier oud en nieuw hoor, bovendien is het allemaal in Azië gebeurd, niet hierquote:Op maandag 3 januari 2005 20:50 schreef QyRoZ het volgende:
Als ie vakantie wil vieren moet ie maar een gewone kantoorbaan nemen en geen minister zijn.
Dit is beschamend.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Lees!
Dat Remkes louter vakantie vieren wil is gezien zijn functie onaanvaardbaar, vindt PVDA-kamerlid Diederik Samson. Remkes is als minister van Binnenlandse zaken namelijk ook coördinerend minister van Rampenbestrijding, bovendien is hij verantwoordelijk voor het Rampen Identificatie Team (RIT), dat zich momenteel uit de naad werkt in Thailand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |