Ja, dat is wel een beetje weinig. Maar bedankt voor je interesse!quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:22 schreef Siegfried het volgende:
nah meer dan 100 euro kan ik niet dokken.. vandaar..
Nee, alleen windowsCE. Je kan XP wel via de remote desktop " draaien"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:35 schreef Desiderius het volgende:
Kan de tablet bij wijze van spreken ook gewoon XP draaien?
Euh.... bij mijn weten is het of 10 meter of 100. (class1 en class2)quote:Op maandag 30 januari 2006 13:35 schreef Icemen het volgende:
Zijn 2 varianten 1 met 80 m bereik en de ander 150 m bereik.
Dit topic is meer dan een jaar oudquote:Op maandag 30 januari 2006 13:06 schreef D1em het volgende:
is deze la verkocht ?
-Matrox millenium/marvel(?) PCI met geheugenuitbreiding (nu 4 of 8 ) en aansluiting voor wat fancy andere dingen
heb je een foto ? en hoeveel moet je er voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |