abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:37:06 #26
17729 SP
I hate my interests
pi_24416690
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:22 schreef Siegfried het volgende:
nah meer dan 100 euro kan ik niet dokken.. vandaar..
Ja, dat is wel een beetje weinig. Maar bedankt voor je interesse!
pi_24468204
Kan de tablet bij wijze van spreken ook gewoon XP draaien?
Nu ook in vanillesmaak
  zondag 9 januari 2005 @ 13:54:36 #28
17729 SP
I hate my interests
pi_24483339
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 18:35 schreef Desiderius het volgende:
Kan de tablet bij wijze van spreken ook gewoon XP draaien?
Nee, alleen windowsCE. Je kan XP wel via de remote desktop " draaien"
  zondag 9 januari 2005 @ 22:40:53 #29
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_24492599
Denk nog eens na over mijn aanbod, wil je?
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_34610552
is deze la verkocht ?
-Matrox millenium/marvel(?) PCI met geheugenuitbreiding (nu 4 of 8 ) en aansluiting voor wat fancy andere dingen
heb je een foto ? en hoeveel moet je er voor?
  Moderator maandag 30 januari 2006 @ 13:19:05 #31
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_34610870
hoeveel voor de JAZ drive? en zitten er ook JAZ discs bij? Is ie intern/extern? welke aansluiting?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 30 januari 2006 @ 13:35:12 #32
138948 Icemen
Cold as Ice
pi_34611346
je zoekt een bluetooth dongle (=usb stick), dan moet je eens op deze site kijken www.dollarshop.nl
Heb ik ook zo dongle besteld en werkt super en zij zijn de 1 van de goedkoopste. Zijn 2 varianten 1 met 80 m bereik en de ander 150 m bereik. Misschien tip voor je....
pi_34756196
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:35 schreef Icemen het volgende:
Zijn 2 varianten 1 met 80 m bereik en de ander 150 m bereik.
Euh.... bij mijn weten is het of 10 meter of 100. (class1 en class2)
  zondag 5 februari 2006 @ 13:19:57 #34
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34756829
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:06 schreef D1em het volgende:
is deze la verkocht ?
-Matrox millenium/marvel(?) PCI met geheugenuitbreiding (nu 4 of 8 ) en aansluiting voor wat fancy andere dingen
heb je een foto ? en hoeveel moet je er voor?
Dit topic is meer dan een jaar oud
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')