quote:
Volkswagen W12. Volgens mij is het geen conceptcar maar is hij ook daadwerkelijk in productie geweest.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:10 schreef GiSH het volgende:
dat is VW concept auto
ik betwijfel dat.. bij vwvortex staat hij in het rijtje concept auto's, ondanks dat ik er zelf weleens eentje in het wild ben tegen gekomen, op rhodos.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:21 schreef j0rrit het volgende:
[..]
[..]
Volkswagen W12. Volgens mij is het geen conceptcar maar is hij ook daadwerkelijk in productie geweest.
Bij degene die ik nog kon vinden heb ik het gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:06 schreef Mad-Matt het volgende:
kan iemand ook de originelen erbij zetten?
Je pakt een foto, het is het makkelijkste om er een van de zijkant te nemenquote:
Die is goed!quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:25 schreef tjAb het volgende:
hmm ze kunnen toch nog wel iets kleiner
[afbeelding]
Ik vind ze wat minder uitgewerktquote:Op maandag 3 januari 2005 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
koolart soep
Wel een leuk ideeEn mooi uitgewerkt ook nog
Wat vind je er minder aan dan?quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:05 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik vind ze wat minder uitgewerkt(tegen slecht aan)
ik ben bezig geweest met de roadster.. die is K#tquote:
wat gebruikje voor prog.??quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:18 schreef Mad-Matt het volgende:
lukt me dus nog steeds niet, klote wielen
De achterste wielen zijn nog kleinquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nog eentje dan:
[afbeelding]
Erg verslavend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |