Ik heb een podsleeve, veel mooier dan zo'n iskin, uit de US laten komen voor ongeveer 20 euro. Het is niet van dat rubber als van een iSkin, maar een soort (namaak)suede dat helemaal over je iPod gaat. Clickwheel doet het nog wel gewoon door de stof heen.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:07 schreef Poepoog het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3871999684&ssPageName=STRK:MESE:IT
Deze (NDLSE!) verkoper verkoopt skins. Is dit wat of niet? Ik zoek al voor een tijdje een skin voor mijn iPod maar vindt de 30 euro van de MM wat te gortig
Ben je er tevreden over? want als ik mn ipod binnenheb en ik heb weer geld, dacht ik er aan om ook die te halen... hoe zit dat met het scherm en dat plastic... en is ie er gemakkelijk uit te halen?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een podsleeve, veel mooier dan zo'n iskin, uit de US laten komen voor ongeveer 20 euro. Het is niet van dat rubber als van een iSkin, maar een soort (namaak)suede dat helemaal over je iPod gaat. Clickwheel doet het nog wel gewoon door de stof heen.
Je moet alleen wel een credit card hebben. Bij mij was 'ie met een paar dagen binnen.(ik heb de rode
)
http://www.radtech.us/Products/Podsleevz.aspx
Ik ben er best tevreden mee, maar als ik eerlijk ben blijft een iPod zonder hoesjes of frutsels of wat dan ook gewoon het mooiste. Ik gebruik die sleeve eigenlijk alleen als ik m'n iPod los in een tas vervoer ofzo. Als ik hem gewoon in m'n zak heb, dan niet. Hij geeft ook een klein beetje af op het mooie wit, al gaat dat er ook weer vrij snel af.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:48 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ben je er tevreden over? want als ik mn ipod binnenheb en ik heb weer geld, dacht ik er aan om ook die te halen... hoe zit dat met het scherm en dat plastic... en is ie er gemakkelijk uit te halen?
Krijg je dan geen krasjes ofzo?...quote:Op maandag 7 februari 2005 17:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ben er best tevreden mee, maar als ik eerlijk ben blijft een iPod zonder hoesjes of frutsels of wat dan ook gewoon het mooiste. Ik gebruik die sleeve eigenlijk alleen als ik m'n iPod los in een tas vervoer ofzo.
Itunes is een boutprogramma. M'n PC liep er regelmatig op vast of kreeg write-errors terug. Sinds EphPod heb ik nergens meer last van.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
iTunes is de meest toegankelijke programma die perfect compitabel is met je iPod, je moet echt een n00b zijn als je iTunes een ingewikkelde programma vind
Ja! Nu nóg sneller doof!quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand imod al geprobeerd? De begrenzing van het volume van je ipod afhalen dus? Het werkt nl. errug goed![]()
Komplett.NL - iPod 20 GB 299 euro.quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:31 schreef Mip1988 het volgende:
ik ben van plan binnekort een 20 of een 40 GB aan te schaffen.
kan iemand mij de voor en nadelen vertellen tussen deze 2?
waar zijn ze het goedkoopst op het moment?
20 Gig Voordelen/Nadelen t.o.v. 40 Gig:quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:31 schreef Mip1988 het volgende:
ik ben van plan binnekort een 20 of een 40 GB aan te schaffen.
kan iemand mij de voor en nadelen vertellen tussen deze 2?
waar zijn ze het goedkoopst op het moment?
windows afsluiten op de normale manier, zodra de PC uit is kan je je iPod ontkoppelenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:29 schreef Maaark het volgende:
Als er "do not disconnect" staat, en windows zegt dat ie m niet kan "uitwerpen" omdat er files afgespeeld worden (wat niet waar is) en ik itunes niet opgestart krijg, en ipod agent m ook niet eject, hoe kan ik m dan het beste uit deze stand halen?
like duhquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:56 schreef joriszss het volgende:
[..]
20 Gig Voordelen/Nadelen t.o.v. 40 Gig:
Als je 20 gig aan muziek hebt dan heb je hier genoeg aan en bespaar je geld
Als je 21 gig aan muziek hebt dan is het te weinig
40 Gig Voordelen/Nadelen t.o.v. 20 Gig:
Als je 40 gig aan muziek hebt dan heb je hier genoeg aan en bespaar je geld (dus je hoeft geen 60 gig te kopen
Als je 41 gig aan muziek hebt dan is het te weinig
CONCLUSIE:
Bedenk hoeveel je te besteden hebt, hoeveel muziek je hebt, en of je bang bent dat je achteraf toch te weinig gig hebt gekocht. Dus er is echt 0 verschil behalve de diskspace en volgens mij scheelt het een millimeter in dikte ofzo
Je moet daarom ook METEEN een of ander ding kopen om je iPod in te doen, anders is het gewoon zonde.quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:54 schreef Maaark het volgende:
argh er komen wel snel krasjes op dat ding zeg! zelfs nu al een op het beeldscherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |