Misschien een hele domme vraag, maar hoe doe je dat?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef 3st het volgende:
je kunt het toch gewoon backuppen naar je pc hoef je alles toch niet opnieuw te taggen enz...
OMG! hoeveel heb je betaald?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:22 schreef Woodpecker het volgende:
Ik heb net (eindelijk) een iPod 40g gekochtblijkt het een te zijn met knopjes, dus niet zo'n 4e generatie met clickwheel...
de ratten...
Waar heb je die dan gekocht....?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:22 schreef Woodpecker het volgende:
Ik heb net (eindelijk) een iPod 40g gekochtblijkt het een te zijn met knopjes, dus niet zo'n 4e generatie met clickwheel...
de ratten...
die gaat morgen dan ook linea recta terugquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dan heb je je echt laten naaien...
Weet iemand dit?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:31 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een mini, maar de vraag kan hier ook wel.
De duur van de accu/batterij gaat bij mij nog maar een uurtje of 5 mee. Als ik hem inlever en laat maken gaat dan ook al je muziek er af? Want om alles opnieuw te downloaden/compressen/IDtag editten heb ik geen zin in, dat kost me veel te veel tijd.
dan syncroniseer je je iPod mini dan toch terug met iTunes?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:31 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een mini, maar de vraag kan hier ook wel.
De duur van de accu/batterij gaat bij mij nog maar een uurtje of 5 mee. Als ik hem inlever en laat maken gaat dan ook al je muziek er af? Want om alles opnieuw te downloaden/compressen/IDtag editten heb ik geen zin in, dat kost me veel te veel tijd.
Omgewisseld!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:59 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
die gaat morgen dan ook linea recta terug
Maar wat zeiden ze dan over dat oude model?quote:
tja... oude model was 419, nieuwe model 20 euro duurder... de afzetters... Maagoed, ik heb 'mquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar wat zeiden ze dan over dat oude model?
Daar zouden ze echt korting op moeten gooien, lijkt me!
Vast niet moeilijker dan op je versterker zoals ik thuis heb.. Met een tulpkabel kom je een heel end.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:08 schreef Tovaho het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met het aansluiten van je iPod op je home cinema-set??? Zo ja, wil je me bijpraten, hoe????
De computer waarmee ik mp3s download ed is een andere dan die waar iTunes op staat. Mijne heeft namelijk geen USB2. Via een CdRW gooi ik de albums over naar iTunes, maar daardoor staat mijn library vol nummers die hij niet meer herkend. Logisch, aangezien die op de cd stonden. Alle mp3s naar die andere computer zetten is geen optie, dat willen mijn ouders niet...quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:01 schreef Little_Meanie het volgende:
dan syncroniseer je je iPod mini dan toch terug met iTunes?![]()
Die blauwe ziet er in elk geval niet uitquote:Op zondag 6 februari 2005 20:07 schreef Poepoog het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3871999684&ssPageName=STRK:MESE:IT
Deze (NDLSE!) verkoper verkoopt skins. Is dit wat of niet? Ik zoek al voor een tijdje een skin voor mijn iPod maar vindt de 30 euro van de MM wat te gortig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |