Edit: laatmaar, ik begrijp het al, aanmelden op eBay met een vals adres!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:53 schreef hbuurt het volgende:
En hier kun je een GRATIS iPod krijgen als je hun "ebay offer" volbrengt (dwz, registreren in Australië met een fake adres en 1 maal bieden waarbij je niet de hoogste bieder hoeft te zijn) en 5 andere mensen zich via jou aanmelden, wordt de iPod (naar keuze mini of 40Gb of shuffle) naar je opgestuurd!
Zelfs de verzending is gratis.
http://www.electrogift.com/?rid=195
Dat heb ik dus maar gedaan in plaats van dat inkoopblablabla.nl
nu ben ik geen geld kwijt, en daar wil ik best even een paar maanden voor op m'n ipod wachten
![]()
hier kan je em ook gratis krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:53 schreef hbuurt het volgende:
En hier kun je een GRATIS iPod krijgen als je hun "ebay offer" volbrengt (dwz, registreren in Australië met een fake adres en 1 maal bieden waarbij je niet de hoogste bieder hoeft te zijn) en 5 andere mensen zich via jou aanmelden, wordt de iPod (naar keuze mini of 40Gb of shuffle) naar je opgestuurd!
nu ben ik geen geld kwijt, en daar wil ik best even een paar maanden voor op m'n ipod wachten
![]()
Zo klopt hetquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:53 schreef hbuurt het volgende:
En hier kun je een GRATIS iPod krijgen als je hun "ebay offer" volbrengt (dwz, registreren in Australië met een fake adres en 1 maal bieden waarbij je niet de hoogste bieder hoeft te zijn) en 5 andere mensen zich via jou aanmelden die allen ook hun offer volbrengen, wordt de iPod (naar keuze mini of 40Gb of shuffle) naar je opgestuurd!
![]()
Sinds ik een iPod heb, is mijn leven fantastisch. Geld maakt niet gelukkig. iPods wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:42 schreef Maaark het volgende:
Ik zit er aan te denken om morgen 'n iPod 40gig te gaan halen, maar het is zo'n berg geld... volgens mij heb ik nog nooit zoveel gespaard... wie haalt me nog even snel over...
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef Maaark het volgende:
onderbouwing?
is idd een hoop geld..als ik er 1 koop die ik het na de zomer.Hopelijk zijn ze dan een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:59 schreef Maaark het volgende:
duidelijk
maar nog is het veel geld, en ik kan altijd gewoon op de pc muziek luisteren... =\
Dat kan ookquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef Maaark het volgende:
ik wil deze zomer er juist van genieten... beetje overal en nergens op het gras liggen met hoop muziek
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:39 schreef super-muffin het volgende:
Moet je je iPod eerst opladen voordat je 'em aan de computer hangt met USB?
Nope. Als je hem aan pc koppelt laadt hij ook bij, zij het wat langzamer dan gewoon via de adapter.quote:
Mijn iPod trekt altijd leeg als ik hem zo aan mijn pc hangquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nope. Als je hem aan pc koppelt laadt hij ook bij, zij het wat langzamer dan gewoon via de adapter.
Derde generatie iPods kunnen niet via USB opladen. Dus als je die op USB aansluit zul je hem altijd ook nog aan de adapter moeten hangen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:57 schreef Aventura het volgende:
Mijn iPod trekt altijd leeg als ik hem zo aan mijn pc hang
De gewone 20 GB is nergens meer te krijgen. In de winkel zeiden ze dat hij zo goed als overal ter wereld uitverkocht was... en dat er niet meer aan te komen is. Daaom heb ik deze maar gekocht. Niet dati k hem lelijk vind of zoquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:49 schreef Maaark het volgende:
Jammer dat ie veel duurder is en dat er geen 40gb versie van is.....
Nee, hijs kei mooi, alleen beetje prijzigquote:Op woensdag 2 februari 2005 06:27 schreef linebear het volgende:
[..]
De gewone 20 GB is nergens meer te krijgen. In de winkel zeiden ze dat hij zo goed als overal ter wereld uitverkocht was... en dat er niet meer aan te komen is. Daaom heb ik deze maar gekocht. Niet dati k hem lelijk vind of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |