quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:35 schreef Remzz het volgende:Gaaf, vooral dat bluetooth erop lijkt me handig. Als er een mini met 5 gig meer en kleurenscherm komt zie ik de meerwaarde daar niet echt van.
Ik vind het trouwens wel raar dat ze die dan binnenkort gaan uitgeven terwijl ze dat naar mijn gevoel veel beter hadden kunnen doen tijdens de mac expo waar ook de minimac en de shuffle zijn uitgekomen.
Persoonlijk zou ik eerder een mini MET kleuren scherm kopen als zonder, ik vind het wel mooi om er een fleurige achtergrond bij te hebben. Het is een miniem detail, maar het kan mensen wel degelijk over de streep trekken, zeker als de prijs gelijk blijft.
Wat betreft de introductie op de mac expo..... Voor de gewone consument maakt dat echt helemaal niks nada uit, die krijgt er niks van mee en weet niet eens wanneer die plaats vindt. Apple brengt de laatste tijd ook zoveel nieuwe versies uit dat wanneer ze die allemaal zouden introduceren op Mac Expo, ze elke 2 maanden een Mac Expo nodig zouden hebben. Alles gaat ook gewoon snel bij Apple de laatste tijd, de iPs werd in januarie gepresenteerd, en is nu te koop bij de dixons. Je moet je als bedrijf ook blijven profileren in een snel groeiende markt als die van de mp3 spelers. Er komen steeds meer spelers met kleuren scherm (Zen heeft net een 5gig gepresenteerd met kleurenscherm meen ik), dat je gewoon moet reageren op deze markt ontwikkelingen.
Ik kan t enkel toe juichen dat ze blijven innoveren.
Wat betreft Blue Tooth, het is misschien niet ideaal om muziek over te zetten, maar t zou mooi zijn als je hiermee draadloos je iPod kunt streamen naar je autoradio, en je contacten kunt syncen met je gsm of computer. En als het in de same package is....... who cares...