abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25180266
bluetooth is kut man.. heel erg langzaam
pi_25180295
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:06 schreef tonks het volgende:
bluetooth is kut man.. heel erg langzaam
Snel genoeg voor streaming muziek lijkt mij.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:33:49 #253
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_25185397
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:35 schreef Remzz het volgende:
Gaaf, vooral dat bluetooth erop lijkt me handig. Als er een mini met 5 gig meer en kleurenscherm komt zie ik de meerwaarde daar niet echt van.
Ik vind het trouwens wel raar dat ze die dan binnenkort gaan uitgeven terwijl ze dat naar mijn gevoel veel beter hadden kunnen doen tijdens de mac expo waar ook de minimac en de shuffle zijn uitgekomen.
Persoonlijk zou ik eerder een mini MET kleuren scherm kopen als zonder, ik vind het wel mooi om er een fleurige achtergrond bij te hebben. Het is een miniem detail, maar het kan mensen wel degelijk over de streep trekken, zeker als de prijs gelijk blijft.

Wat betreft de introductie op de mac expo..... Voor de gewone consument maakt dat echt helemaal niks nada uit, die krijgt er niks van mee en weet niet eens wanneer die plaats vindt. Apple brengt de laatste tijd ook zoveel nieuwe versies uit dat wanneer ze die allemaal zouden introduceren op Mac Expo, ze elke 2 maanden een Mac Expo nodig zouden hebben. Alles gaat ook gewoon snel bij Apple de laatste tijd, de iPs werd in januarie gepresenteerd, en is nu te koop bij de dixons. Je moet je als bedrijf ook blijven profileren in een snel groeiende markt als die van de mp3 spelers. Er komen steeds meer spelers met kleuren scherm (Zen heeft net een 5gig gepresenteerd met kleurenscherm meen ik), dat je gewoon moet reageren op deze markt ontwikkelingen.
Ik kan t enkel toe juichen dat ze blijven innoveren.

Wat betreft Blue Tooth, het is misschien niet ideaal om muziek over te zetten, maar t zou mooi zijn als je hiermee draadloos je iPod kunt streamen naar je autoradio, en je contacten kunt syncen met je gsm of computer. En als het in de same package is....... who cares...
The greatest things in life cost nothing
pi_25187699
Ik heb sinds twee dagen de oude ipod (2e generatie) van mn vader gekregen. Dat ding staat helemaal volgestouwd met hele goede jazz. Allemaal heel leuk en aardig maar nu probeer ik om de nummers van mn ipod naar mn itunes library te slepen, maar dat gaat niet Andersom lukt trouwens wel...
Iemand hier enig idee hoe ik dit nog voor elkaar kan krijgen???

* troT is een beetje een digibeet
pi_25189789
Nopes sorry dat is niet megelijk met itunes. Daar moet je een ander programma voor hebben ben de naam ff kwijt maar het staat wel ergens in dit topic.
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:39:03 #256
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25214927
Kickass!

De nieuwe mini's zijn er. Ze gaan nu 18 uur met de accu mee, en zijn flink in prijs verlaagd.

De 4GB versie kost nog maar 200 dollar, en de 6GB versie kost 250!

Er zijn ook nieuwe 'gewone.' beginnen bij 300 dollar, waarschijnlijk voor 20 of 30GB.

.
Ik ga naar huis.
pi_25215004
het was dus toch waar. Echt geweldig ik weet al wat ik binnenkort ga doen.
pi_25215005
18 uur?
Beter dan die 6 uur van de huidige mini. Als je geluk hebt.
For great justice!
pi_25215068
Die mini van mij houd het nu 4 uur vol
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:51:52 #260
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25215116
Ik vraag me met dit soort prijzen en gefixede batterijduur echt af of Apple van plan is om ook die laatste Pod-wannabee's uit de markt te drukken. .
Ik ga naar huis.
pi_25215158
Nu ik het allemaal zo lees vraag ik me eigenlijk af wat er nu precies is veranderd? Hebben ze er een andere batterij inget en de prijs verlaagd of is er ook nog iets aan de software verbeterd ofzo?
En is de gewone iPod ook verbeterd? Er staat alleen dat er nu ook een 30 Gig Photo is voor 349, maar zijn er nog meer veranderingen?
pi_25215239
Ik denk dat iedere muziekliefhebber onderhand al een iPod heeft en dat dit min of meer wel een naaistreek is om weer een nieuwe versie uit te brengen, ze proberen onze zakken echt leeg te roven
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_25215298
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat iedere muziekliefhebber onderhand al een iPod heeft en dat dit min of meer wel een naaistreek is om weer een nieuwe versie uit te brengen, ze proberen onze zakken echt leeg te roven
En het lukt ze waarschijnelijk ook weer...
Volgensmij hebben ze bij elke kleur de knoppen op het touch-pad ook diezelfde kleur gegeven als ik de foto'tjes goed bekijk.
pi_25215342
Verwachten ze dat we elke 4 maanden een nieuwe iPod gaan kopen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_25216044
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Verwachten ze dat we elke 4 maanden een nieuwe iPod gaan kopen?
Dan eet je maar wat minder.
For great justice!
pi_25216452
Hmm. Beetje jammer dat ze er nu opeens wel een 18 uur accu in kunnen donderen.
Als ik hem laat repareren komt er dan een 18 uur in?
pi_25216647
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:30 schreef JeroenV het volgende:
Hmm. Beetje jammer dat ze er nu opeens wel een 18 uur accu in kunnen donderen.
Als ik hem laat repareren komt er dan een 18 uur in?
Weet ik niet of je dan een 18-uur-durende batterij krijgt. Maar je kunt eigenlijk niet meer zeggen dat je voor een iPod de hoofdprijs moet betalen. De prijzen zijn zeer concurrerend te noemen, maar het is afwachten wat de concurrentie nu gaat doen uiteraard
pi_25217226
quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:37 schreef joriszss het volgende:
vrijdag voor mijn moeder een 512 mb shuffler gekocht. Maar please lord, koop dit niet als je niks van computers afweet. Het gekut is dat windows dat ding meteen herkend als een mass-storage device en zodra dat is gebeurd zal i-tunes m niet zien. Na 5 uur kloten heb ik een oplossing kunnen vinden in een paar keer opnieuw installeren van i-tunes en iPod-updater en toen deed ie t eindelijk op mijn laptop. Maar nu zit ik nog met de computer van mijn moeder, (die herkent dat ding niet eens als een mass storage device, laat staan als een iPod .
Koop dan ook gewoon een apple
pi_25217422
Heb 't cdtje van die shuffle erin gepropt en na een korte installatie kon ik meteen aan de slag. Totaal geen problemen mee gehad.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_25218447
Nu wil mijn Itunes opeens niet meer opstarten. Vaag. Als ik hem opnieuw download, is mijn Library dan ook weg?
pi_25218465
Ik heb zelf sinds een paar maanden een Ipod mini (roze) en die is heel mooi en lief enzo, maar hij doet het niet.. ja dat wel, maar de batterij doet niet wat die zou moeten doen. hij speelt ten eerste maar iets van 4 uur (was terug gegaan, ze zeiden dat de batterij na meer gebruik beter zou worden, ik begon bij 2 uur, is inderdaad nu 4, maar alsnog) en het nieuwste geintje: batterij geeft aan half vol te zijn, en dan ineens (batterij nog steeds zelfde aantal streepjes) geeft ie aan dat ik hem snel moet opladen omdat de batterij op is, en dan gaat hij uit, en niet meer aan. we zien wel.. ga in ieder geval nog eens terug...
pi_25218600
Vanaf welke generatie is het verstandig om te kopen ? (Ik ben een Nederlander dus als ik er een op marktplaats zie wil ik wel dat het niet een dure miskoop wordt.)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:16:57 #273
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_25218810
sparen voor een nieuwe. definately.
waarschijnlijk word je namelijk op marktplaats dik afgezet.

He jongens, als mijn 2-weken-oude ipod 40gb 4g nu kapot gaat he, zou ik dan een 60gb photo krijgen? want de 40gig is eruit...
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:28:50 #274
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_25218987
wat een afzetterij!!!
Ik heb 3 weken geleden een iPod photo 60 GB gekocht voor 659 ¤ en nu kost hij nog 469¤.
Dat is een daling van 190 ¤!!!!
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:40:54 #275
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25220205
Waarom is dat afzetterij?

Je hebt gewoon pech. Punt.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: