Fout is fout.quote:Op maandag 3 januari 2005 08:57 schreef greatgonzo het volgende:
weet wel dat ik fout zit, ontken ik ook helemaal niet, maar het is gewoon erg vervelend. Vooral als je de situatie bekijkt, er komt helemaal niets aan, en breng dus niemand in gevaar.
Rood is en blijft Roodquote:Op maandag 3 januari 2005 08:57 schreef greatgonzo het volgende:
weet wel dat ik fout zit, ontken ik ook helemaal niet, maar het is gewoon erg vervelend. Vooral als je de situatie bekijkt, er komt helemaal niets aan, en breng dus niemand in gevaar.
Maar die politie staat natuurlijk ergens verdekt opgesteld, en scoren op deze wijze toch wel een stuk of 10 boetes per uur. Zo komen ze wel aan hun limiet inderdaad..
Doe het dan gewoon nietquote:Op maandag 3 januari 2005 09:00 schreef greatgonzo het volgende:
precies, maar blijft frusterend
een beetje sympathie is ver te zoeken dit nieuwe jaar
dat is dan 5,95quote:Op maandag 3 januari 2005 09:09 schreef greatgonzo het volgende:
kijk, dat is tenminste iemand die sportief is!
Hulde, dat zulke mensen nog op deze aarbol te vinden zijn in 2005![]()
mooi stom dat je dat weigert, dat zijn dus echt boetes waarvan je naderhand zoiets hebt van, had ik nu toch maar een ID bij me gehad. Kijk ik weet dat ik fout zit, kan het helemaal begrijpen, maar het is gewoon frusterend.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:37 schreef Stievus het volgende:
je ID bij je... tsja dat weiger ik. Echt geen zin om me rijbewijs de hele dag mee te zeulen of mee te nemen als ik uitga. en voor 30 euro een ander vaag geplastifivififiteerd kaartje halen kunnen ze ook wel vergeten. da's verdomme wel 3 kratten palm JAH!! gek ofzow
dat is wel mooi 50 euri geen ID bij je hebben....quote:Op maandag 3 januari 2005 09:37 schreef Stievus het volgende:
je ID bij je... tsja dat weiger ik. Echt geen zin om me rijbewijs de hele dag mee te zeulen of mee te nemen als ik uitga. en voor 30 euro een ander vaag geplastifivififiteerd kaartje halen kunnen ze ook wel vergeten. da's verdomme wel 3 kratten palm JAH!! gek ofzow
Ik weet hoe je je voelt. En dan is het ook nog maandagochtend.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:00 schreef greatgonzo het volgende:
precies, maar blijft frusterend
een beetje sympathie is ver te zoeken dit nieuwe jaar
no shit??? leg eens uit???quote:Op maandag 3 januari 2005 11:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
een boete voor het niet bij je hebben van een ID-kaart kan oplopen tot 2250 euro.
dit is alleen in extreme gevallen en zal waarschijnlijk niet of nauwelijks voorkomen, standaard boete is 50 euro (en 25 euro voor jongeren tot 18 jaar volgens mij)quote:Op maandag 3 januari 2005 11:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
een boete voor het niet bij je hebben van een ID-kaart kan oplopen tot 2250 euro.
En jij bent zeker ridder? Moraalridder.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:35 schreef speedfreakssj het volgende:
TS is gewoon een stomme klootzak en hij weet dat. Volgende keer beter opletten kneis en niet zeiken als je een boete krijgt voor dit soort dingen.
licht aan, bij rood stoppen en normaal fietsen, ZO moeilijkis dat toch allemaal niet denk ik?
of zit je bij de triangelclub?
en ik houd ook van jouwquote:Op maandag 3 januari 2005 11:35 schreef speedfreakssj het volgende:
TS is gewoon een stomme klootzak en hij weet dat. Volgende keer beter opletten kneis en niet zeiken als je een boete krijgt voor dit soort dingen.
licht aan, bij rood stoppen en normaal fietsen, ZO moeilijkis dat toch allemaal niet denk ik?
misschien is hij jalioers op jequote:Op maandag 3 januari 2005 12:00 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
en ik houd ook van jouw![]()
![]()
Jeez, wat voor nut heeft het om mij een potje te gaan zitten uitschelden, wat heb ik jouw misdaan?
Dat zou ik graag eens willen weten![]()
Als je 50 jaar niet betaald ofzo loopt het op tot ¤2250...quote:Op maandag 3 januari 2005 11:32 schreef Blik het volgende:
[..]
dit is alleen in extreme gevallen en zal waarschijnlijk niet of nauwelijks voorkomen, standaard boete is 50 euro (en 25 euro voor jongeren tot 18 jaar volgens mij)
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:35 schreef speedfreakssj het volgende:
Eén keer gesnapt worden zonder ID en het kost je 5 kratten Palmquote:Op maandag 3 januari 2005 09:37 schreef Stievus het volgende:
Maak daar maar 95 ¤ vanquote:Op maandag 3 januari 2005 10:59 schreef Dophertje het volgende:
Wees blij dat je met je fietsje door rood reed. Met de auto kost het 86 euro.![]()
ik heb hem gewoon in mijn portemonnee zitten, past perfect en zo heb ik hem altijd bijquote:Op maandag 3 januari 2005 09:37 schreef Stievus het volgende:
Wat verwacht je anders van iemand met 2 s'en en een j teveel achter zijn naam, die daarnaast ook nog niet weet hoe je Bryan Adams spelt...quote:Op maandag 3 januari 2005 12:00 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
en ik houd ook van jouw![]()
![]()
Jeez, wat voor nut heeft het om mij een potje te gaan zitten uitschelden, wat heb ik jouw misdaan?
Dat zou ik graag eens willen weten![]()
en wat dacht je van mavo-d als hoogst genoten opleiding op je 20equote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van iemand met 2 s'en en een j teveel achter zijn naam, die daarnaast ook nog niet weet hoe je Bryan Adams spelt...
Maar dat is niet zo moeilijk.. maar dan moet je toche cht op je 21e wel iets meer hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:02 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
en wat dacht je van mavo-d als hoogst genoten opleiding op je 20e![]()
Heb je daar bij toeval een bron bij? Is misschien iets leuks om toe te voegen aan een collectie van items die gebruikt kunnen worden om de kutwouten aan te klagen...quote:Op maandag 3 januari 2005 09:18 schreef greatgonzo het volgende:
dat lijkt me echt duidelijk ja, ga maar na, 6 van de 10 mensen rijden daar door het rode licht, bon uitschrijven in 5 minuten ofzo, rustig terug rijden naar verdekte plaats, wachten op het volgende slachtoffer, en zo strijken ze toch nog 250 euro in het uur op ofzo, ervanuit gaande dat ze er 10 kunnen halen per uur.
Nu zullen er van die 10 een stuk of 4 geen ID hebben, komt er dus nog weer ff 4 x 50 = 200 euro bij op, oftewel een kleine 450 euro per uur is te doen...
Gouden handel dus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |