SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:Zou goed kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speelt in ieder geval niet meer mee in het nieuwe seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:13 schreef digispeed het volgende:Als het een spetterende en bloedstollende exit wordt, kan ik ermee leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.Het wordt eindelijk weer geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speelt in ieder geval niet meer mee in het nieuwe seizoen.![]()
Ja...quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het wordt eindelijk weer geweldig!
Wat dat victoria der uit gaat,, helemaal niet goed !!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het wordt eindelijk weer geweldig!
Ach joh.. laat ze.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat dat victoria der uit gaat,, helemaal niet goed !!!
Isabella is juist een van me favoriete personages.Ze gaat toch niet weg,volgens de pers gaat iedereen weg,maar Victoria blijft GTST voor altijd trouw.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach joh.. laat ze.
Ze hebben er geen verstand van![]()
![]()
.
Echt niet. Ze gaat wel weg.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Isabella is juist een van me favoriete personages.Ze gaat toch niet weg,volgens de pers gaat iedereen weg,maar Victoria blijft GTST voor altijd trouw.![]()
Ze mag wel weg,, maar dan moet ze wel mooie films maken zoals Stille Nacht en Dood Eindquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Echt niet. Ze gaat wel weg.
En ik geef haar groot gelijk.
Waar staat dat dan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Echt niet. Ze gaat wel weg.
En ik geef haar groot gelijk.
Jef?quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:56 schreef Frey het volgende:
Zolang Robert, Laura, Jef, Janine, Harmsen en Ludo maar blijven![]()
Nee, want die 6 zijn gewoon GTST. Ze zijn vaak leuker dan al die jongeren.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jef?Doe me een lol!
En wat Laura betreft... die hadden ze vier geleden al wel bij het grof vuil kunnen zetten.
Het is wel zo dat de mensen van het eerste uur eruit vliegen...quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, want die 6 zijn gewoon GTST. Ze zijn vaak leuker dan al die jongeren.
Hun zijn niet zo van ik ben nu popualir en ik kan der nu wel uit.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is wel zo dat de mensen van het eerste uur eruit vliegen...
Maar so what?!
Hou toch op!quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hun zijn niet zo van ik ben nu popualir en ik kan der nu wel uit.
Welke jongeren denken jullie dat lang blijft?Ik geef Bing en Sjors nog een jaar,en dan zijn ze weg.Net als Stefano,Yasmin,Isabella,Morris,Charlie,Dennis en ik gok ook op Valerie en Ray.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hou toch op!
Net alsof Barto Braat voor een fatsoelijke filmrol gecast zou worden.
Ik gok op Stefano, Yasmin, Morris, Valerie, en Isabellaquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Welke jongeren denken jullie dat lang blijft?Ik geef Bing en Sjors nog een jaar,en dan zijn ze weg.Net als Stefano,Yasmin,Isabella,Morris,Charlie,Dennis en ik gok ook op Valerie en Ray.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |