En nog verder terug in de tijdquote:Op maandag 3 januari 2005 09:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Rik ---> Job ---> Benjamin ---> Dennis en Ray
julian ook nogquote:Op maandag 3 januari 2005 11:31 schreef Frey het volgende:
[..]
En nog verder terug in de tijd
B100 () ---> Julian ---> Rik ---> Job ---> Benjamin ---> Dennis en Ray
kan iemand zich nog floris herinneren??? de zoon van Silvia dat is mijn ex toen ik nog in de ontkennig zat en een hele goede vriend van me nu...Als je hem nu ziet hij is zo ontzettend verandert....quote:Op maandag 3 januari 2005 11:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
julian ook nogheb ik nog geweten
is goied dat ik dat weer
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:51 schreef Airelle het volgende:
Een veels te leuke OP voor dat kutlijntje.
Laten we maar hopen dat het lijntje snel afgelopen is...quote:Op maandag 3 januari 2005 16:24 schreef Bupatih het volgende:
Damn, Iwan, je blijft me telkens weer verbazen.
De ene geniale OP na de andere.
Hulde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG weer een ex-bajus klant.
Willen wij dit weten ?!quote:Op maandag 3 januari 2005 11:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kan iemand zich nog floris herinneren??? de zoon van Silvia dat is mijn ex toen ik nog in de ontkennig zat en een hele goede vriend van me nu...Als je hem nu ziet hij is zo ontzettend verandert....
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:23 schreef farfavour het volgende:
[afbeelding]
Hahahahahaha,ik moest echt keihard lachen om deze.
B100?quote:Op maandag 3 januari 2005 11:31 schreef Frey het volgende:
[..]
En nog verder terug in de tijd
B100 () ---> Julian ---> Rik ---> Job ---> Benjamin ---> Dennis en Ray
Wat een onzin!quote:Op maandag 3 januari 2005 17:29 schreef Orginial het volgende:
Edit: Het gaat gewoon door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |