En baal je al een beetje? Of had je wel verwacht dat het zo'n gedoe zou worden?quote:Op maandag 3 januari 2005 09:39 schreef kib het volgende:
Hmm ik moet de volgende dingen nog hebben :
- gedenaturaliseerde (isopropyl) alcohol
- desoldeerkous (litze)
- Kynar 30AWG draad
- een Philips nummer 1 schroevedraaier
- ongeveer 200-300 gram 0.8 mm soldeertin met harskern (rosin-core)
mag eventueel ook 1 mm zijn, maar liever 0.8
Wie weet waar ik dit alles kan krijgen of heeft hier nog wat van liggen ?
Met name die philips nummer 1 - ik hoef namelijk maar 1 zo'n schroefje los te halen geloof ik.
[ de rest van de spullen heb ik dus al ]
Jouwes...quote:Op maandag 3 januari 2005 11:06 schreef Inu het volgende:
Wie zn pa?
Oh wat stom! Kzei toch dat het gezeik wasquote:Op maandag 3 januari 2005 11:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jouwes....
Wel verkeerd verbonden overigens. Maar nu kon hij mijn nummer opeens wel vinden.
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh wat stom! Kzei toch dat het gezeik was
met harskern is geen 'gewone'soldeer , maar juist geleidende soldeer voor electronica. Ik kon de 0.8 mm niet overal vinden, zag het ook niet op de site van wiender staan (alleen 1 mm) Maar als blieb het zegt dan haal ik het daar welquote:Op maandag 3 januari 2005 10:32 schreef omegaproject het volgende:
Soldeertin met harskern is gewoon normale soldeer, heb ik ook nog wel liggen.
De-soldeerkous niet, ik gebruik gewoon mijn soldeerbout voor desolderen
En wbt die schroevendraaier, philips is indd gewoon een kruiskop volgensmij
Doet ie goedquote:Op maandag 3 januari 2005 11:13 schreef blieblie het volgende:
[..]....
Het ging wel maf... Echt zo van: Oh! Sorry, verkeerd verbonden. Ik ben de vader van Lotte trouwens.
En ik met mijn half gare hoofd van "Oh, okee...".
Niet voor alle types xbox helaas: er is er maar 1 voor de 1.6 xbox die dat kan en die is pas 3 weken uit.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:54 schreef blieblie het volgende:
Je hebt trouwens ook modchips die plug en play zijn![]()
Tegenwoordig is bijna alle soldeer met harskernquote:Op maandag 3 januari 2005 11:23 schreef kib het volgende:
[..]
met harskern is geen 'gewone'soldeer , maar juist geleidende soldeer voor electronica. Ik kon de 0.8 mm niet overal vinden, zag het ook niet op de site van wiender staan (alleen 1 mm) Maar als blieb het zegt dan haal ik het daar wel
desoldeer kous had ik inderdaad al gevonden bij de Wiener
En ik baal er nog helemaal niet van ik wist al wat ik allemaal nodig had. heb alle Torq schroevedraaiers al geregeld + iemand die goed kan solderen dus het komt allemaal wel goedAlleen ik zorg er liever wel voor dat ik de juiste spullentjes in huis heb. Hoe beter je voorbereid hoe minder er mis kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |