zo hééééé jij bent goéééééééééedquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:58 schreef luciferist het volgende:
ik speel .nl en ben thief, heb 2 mensen omgelegd en heb 9 eerpunten ofzo
Jij bent een buccolaap..................beetje n00bs pestenquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:32 schreef Buccola het volgende:
[..]
zo hééééé jij bent goéééééééééed![]()
Kennen wij mekaar....quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:36 schreef Stretto het volgende:
[..]
Jij bent een buccolaap..................beetje n00bs pesten![]()
![]()
Pffff, Ubriaco hijackte al in 2.0quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:55 schreef DaFan het volgende:
Hijacks zijn zoooo Vaffanculo-Rispetto 0wnage oktober (?) 2004
Toen was die tovve regel er nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:51 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Pffff, Ubriaco hijackte al in 2.0
ga je het nog zeggen ?quote:Op maandag 21 februari 2005 18:39 schreef Stretto het volgende:
[..]
jij bent ook traag van begrip![]()
Aapje![]()
Donar, Sandertjeee, Badhenk, Rolfman ?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:55 schreef Stretto het volgende:
[..]
nee slet............verkapte hint![]()
wanneer denk je het te gaan zeggen dan ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik weet ook wie je bent...
Het Messina-aapje...
Niet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:18 schreef Buccola het volgende:
[..]
wanneer denk je het te gaan zeggen dan ?![]()
nee slet , et weglatenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:55 schreef Stretto het volgende:
[..]
nee slet............verkapte hint![]()
hmmz...idd.....me fantasie ging weer te verquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:31 schreef Gabez het volgende:
Nee die heeft een eigen account genaamd Dmx ....
Nee ik kom niet uut Slien, godzijdank.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:56 schreef Buccola het volgende:
[..]
hmmz...idd.....me fantasie ging weer te ver![]()
Rieju is dus géén scooterquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:49 schreef Stretto het volgende:
Mijn naam, wat doe je? [afbeelding]
Scootertuig [afbeelding] ......avatar kijkt........Rieju
Zlataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:49 schreef Stretto het volgende:
Mijn naam, wat doe je? [afbeelding]
Scootertuig [afbeelding] ......avatar kijkt........Rieju
Zlata?quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:44 schreef Fuxl het volgende:
Waar ben je op IRC eigenlijk? Want dan ga ik naar #help en dan voice jij me en dan ga ik mn record idlen in #help inhalen
net op weg ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:52 schreef greatgonzo het volgende:
een of andere pauper heeft mij afgeknald, was net lekker op weg (pickpocket)
Wat hij zegt maar dan over jorrytquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:57 schreef Gabez het volgende:
Fuxl is nooit aan het spelen geweest dus retired kan niet
Welke downtime?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:35 schreef Prep2Fight het volgende:
Hoelang gaat die downtime nog duren?
Op de .nl site is ie de hele tijd wegquote:
jij kan zo slecht mikken dat je niet eens 1 kogel mis kan schieten, wie schiet er zoiezo op membersquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:42 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Wat hij zegt maar dan over jorryt
dat aapje kan geeneens 1 kogel koppen
Mja zal talamasca wel geweest zijn, konden ze lekker makkelijk zien waar je zatquote:Op zondag 27 februari 2005 21:02 schreef Tomhoog het volgende:
Hehe
Nou.. iemand wilde me killen..toen zat ik nog niet bij een clubbie...ik zo verhaal halen bij die club...dacht ik van waarom niet joinen..dus ik werd ge-invited..paar uur later ..sorry mate you're dead..
wtf![]()
mja.ik denk dat het iemand was van die club.. (talamasca) maar hoeft niet. ik weet het niet..
heb niemand bedreigd ofzo..en ik zat daar net..![]()
Rose?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:50 schreef Gabez het volgende:
ROSE is de nieuwe shit n00b
Rose is een ''Paultje-achtig-spel'' .... zegt genoeg?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:42 schreef Stretto het volgende:
[..]
Rose?
Van die fantasie troep direct uit Korea? Laat me niet lachen. Als ik een 8 jarig meisje was dan had ik de site mooi gevonden maar dat ben ik helaasch niet.
Hey en het leukste is dat ik helemaal geen flauw benul heb wat dat Rose inhoudt.....maar gelukkig ben ik zo slim om de moeite niet te nemen om me te reggen.
![]()
Ik vind het wel cool, ik ben shoplifter, en in één keer multi miljonair....quote:Op maandag 28 februari 2005 09:09 schreef luciferist het volgende:
alle auto's in .nl zijn vervangen door auto's van 90.000 $, de hufters
Rose is een ''Paultje-achtig-spel'' ....quote:Op maandag 28 februari 2005 22:41 schreef Gabez het volgende:
ROSE ownt wel je zit tenminste in een 3D wereld en het is geen website waar je een soort van MMORPG hebt maar een heus spel
Dat bagger spel?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:44 schreef DaFan het volgende:
Een reset
HOpen dat ie waterdicht is deze keer, dat cheaters ( :x ) het niet kunnen verpesten.
Reset? JAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:04 schreef _GdR_ het volgende:
reset? reset? wanneer verdomme?!
er komt nu een rustige tijd aan dus ik ga ranken als een hoerrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |