ik stem ervoor dat ik jou eens in puzzle vorm mag aantreffen op een spoorweg overgangquote:
een beetje een fan-topic voor shmoopy dicht gooien, kutnewbiequote:Op zondag 2 januari 2005 22:52 schreef Dirkh het volgende:
Wie heeft hem weer open gegooid?
Ben ik hier mod voor geworden? Grmbl.
Het ging mij niet om shmoopy, maar om TSquote:Op zondag 2 januari 2005 22:57 schreef laffer het volgende:
[..]
een beetje een fan-topic voor shmoopy dicht gooien, kutnewbie![]()
sommige baby`s wilden vroeger het bedje niet inquote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:59 schreef Chen het volgende:
[..]
Ze moeten altijd de minder begaafde mensen hebben he...
we hebben het hier niet over jouw mongolide tweelingbroertjequote:Op zondag 2 januari 2005 22:59 schreef Chen het volgende:
[..]
Ze moeten altijd de minder begaafde mensen hebben he...
R&P is het leukste sub-forum van fok, daar wil ik echt niet gebanned worden hoorquote:Op zondag 2 januari 2005 23:09 schreef Tessje het volgende:
Hey Laffer
Geile relneger van me..
Heb je al een R&Pban?
Jezus christus, wat ben jij een stalkende slijmbal. Als ik lafferquote:Op zondag 2 januari 2005 23:09 schreef Tessje het volgende:
Hey Laffer
Geile relneger van me..
Heb je al een R&Pban?
die ligt nu jankend z`n barbiepoppen te penetrerenquote:
Jeetje,quote:Op zondag 2 januari 2005 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jezus christus, wat ben jij een stalkende slijmbal. Als ik lafferin onzin zie posten, zit jij wel achter hem aan met: Hé krullenbol! En meer van dat soort shit.
Word je nou ook niet eens een keer misselijk van jezelf?
Och, jij kan er ook niets aan doen dat jij gewoon een kut mod bentquote:Op zondag 2 januari 2005 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jezus christus, wat ben jij een stalkende slijmbal. Als ik lafferin onzin zie posten, zit jij wel achter hem aan met: Hé krullenbol! En meer van dat soort shit.
Hij is aant janken omdat het niet wil lukken op die barbypop?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:14 schreef laffer het volgende:
[..]
die ligt nu jankend z`n barbiepoppen te penetreren![]()
Alles klopt, behalve het jankende gedeelte.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:14 schreef laffer het volgende:
[..]
die ligt nu jankend z`n barbiepoppen te penetreren![]()
hier heb jij al niks te vertellen en ik denk IRL ook nietquote:Op zondag 2 januari 2005 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al kon ik er wat aan doen, dan deed ik het nog niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Och, jij kan er ook niets aan doen dat jij gewoon een kut mod bent
Echnie, iemand anders tieft hem open, dan ga ik er niet alsnog een slotje op gooien.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:17 schreef shmoopy het volgende:
Godsamme, tief d'r toch een genadeslotje op.
Sneue vent.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Echnie, iemand anders tieft hem open, dan ga ik er niet alsnog een slotje op gooien.
Goh, je klinkt nu net als Paxlie.. Ook al zo geestelijk instabiel...quote:Op zondag 2 januari 2005 23:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al kon ik er wat aan doen, dan deed ik het nog niet.
Maar ik begrijp jouw reactie, ik reageerde op jouw ex-neukertje. Heb je nog steeds het gevoel dat je voor haar moet opkomen?
dat waren de foute woorden van de vroedvrouw tijdens jouw geboortequote:Op zondag 2 januari 2005 23:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Echnie, iemand anders tieft hem open, dan ga ik er niet alsnog een slotje op gooien.
Jerruhquote:
En waar had de vroedvrouw volgens jou dan een slotje op moeten gooien bijdehand?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:23 schreef laffer het volgende:
[..]
dat waren de foute woorden van de vroedvrouw tijdens jouw geboorte![]()
Zit jij weer te f5-en relnicht.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:43 schreef Jerruh het volgende:
Nou, was dit het?
Niet dat ik graag op jouw wil reageren...quote:
Dank je voor het advies, ik had me inderdaad niet zo uit de tent moeten laten lokken.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:52 schreef zapsel het volgende:
[..]
Niet dat ik graag op jouw wil reageren...
maar je hapt weer aardig vrind!
leer dat nou eens af , of zet een slotje op jezelf![]()
of plakband , whatever....
bij die rioolpijp waar jij uitgekropen bent.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En waar had de vroedvrouw volgens jou dan een slotje op moeten gooien bijdehand?
je vader hangt allang weer in de bananenbomen, zou jij ook eens moeten doen aan een touw enzo..quote:Op zondag 2 januari 2005 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had dat niet een taak geweest van mijn vader, negen maanden voor mijn geboorte?
wat weet jij nou wat leuk is, debielquote:Op zondag 2 januari 2005 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of was het gewoon een opmerking die in je opkwam en waarvan je dacht dat anderen het wel leuk zouden vinden?
tentquote:Op zondag 2 januari 2005 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dank je voor het advies, ik had me inderdaad niet zo uit de tent moeten laten lokken.
heej neem t zoals je wiltquote:Op zondag 2 januari 2005 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dank je voor het advies, ik had me inderdaad niet zo uit de tent moeten laten lokken.
Och hemeltje, ik schrik er van.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:01 schreef laffer het volgende:
[..]
bij die rioolpijp waar jij uitgekropen bent.
[..]
je vader hangt allang weer in de bananenbomen, zou jij ook eens moeten doen aan een touw enzo..
[..]
wat weet jij nou wat leuk is, debiel![]()
misschien jouw rouwkaarten dichtplakken, wat allang met je bek had moeten gebeuren
verschoon dan je tena-lady.quote:
om zeker te weten dat je dood bent, sukkelquote:Op maandag 3 januari 2005 00:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat heeft het trouwens voor nut, om mijn bek dicht te plakken als je al mijn rouwkaarten aan het dichtplakken bent.
voor de burgelijke stand, om je uit te schrijven, lamlulquote:Op maandag 3 januari 2005 00:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En om jouw spelletje dan maar mee te spelen, voor wie? Net beweerde je nog dat ik geen vrienden had, over welke kaarten heb je het dan?
je kunt niet eens een fiets op slot zetten, gebakkiequote:Op maandag 3 januari 2005 00:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik er in de eerste instantie er al een slotje op knalde?
Nee, want als je dat niet had gedaan, was dit een ouderwets leuk shmoopy topic geweest.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik er in de eerste instantie er al een slotje op knalde?
Sinds shmoopy FA is geworden, heb ik er mijn taak van gemaakt om er sowieso voor te zorgen dat er geen "leuk" shmoopy topic komt.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, want als je dat niet had gedaan, was dit een ouderwets leuk shmoopy topic geweest.
Je snapt het niet alleen ik ga het je ook niet verder uitleggen.
idd, het is een shmoops topic en die DorkH had em dicht gegooidquote:Op maandag 3 januari 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, want als je dat niet had gedaan, was dit een ouderwets leuk shmoopy topic geweest.
Je snapt het niet alleen ik ga het je ook niet verder uitleggen.
Je poging tot relativerende humor beschouw ik als mislukt.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sinds shmoopy FA is geworden, heb ik er mijn taak van gemaakt om er sowieso voor te zorgen dat er geen "leuk" shmoopy topic komt.
meeting maar doen??quote:Op maandag 3 januari 2005 00:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sinds shmoopy FA is geworden, heb ik er mijn taak van gemaakt om er sowieso voor te zorgen dat er geen "leuk" shmoopy topic komt.
Ik zie meer een tupperware meet bij jou.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:50 schreef Dirkh het volgende:
Kom maar naar de paintball meet laffer. tong80, kom jij ook maar.
Ik kan me er nu al op verheugen.
het is net een muskietenplaag, ik post wat en meteen komt die dirk weer met een replyquote:Op maandag 3 januari 2005 00:50 schreef Dirkh het volgende:
Eensch. Het is verschrikkelijk irritant.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh please Orange, jij bent gewoon een stumper die nog steeds probeert te teren op zijn lage user-id, maar niet begrijpt dat het daar tegenwoordig niet meer om draait. Neem een basiscursus Nederlands en probeer eens volmaakte zinnen te formuleren. Je blaat maar een eind mee met Tessje en consorten, zorg eens dat je een eigen onderbouwende mening krijgt, stakker.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Och, jij kan er ook niets aan doen dat jij gewoon een kut mod bent
En dan, deel jij dan de drankjes uitquote:Op maandag 3 januari 2005 00:50 schreef Dirkh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |