Tof.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:48 schreef RonaldV het volgende:
[...]
Zal ik ff editten?quote:
Beetje jammer dit, idd.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:48 schreef RonaldV het volgende:
Maar je kunt natuurlijk op van alles oefenen, het hoeft niet per se een (naakt-)model te zijn.
Dat zou ik wel op prijs stellen jaquote:
Gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 11:54 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat zou ik wel op prijs stellen ja.
Ik vind het een mooie foto, maar eigenlijk niet high key genoeg. Vraag is natuurlijk: moet je deze foto nog verder bewerken? Ik vind van niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:01 schreef Re het volgende:
on topic
is dit een beetje high key?
[afbeelding]
Waarom vind je hem niet high-key genoeg? Had hij nog lichter gemoeten?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie foto, maar eigenlijk niet high key genoeg. Vraag is natuurlijk: moet je deze foto nog verder bewerken? Ik vind van niet.
Deze post en verder, waar wordt gesproken van "zeer lichte tinten". Volgens mij gaat de foto om de ogen. Al het andere is omgevingslawaai, dus dat druk je dan zo veel mogelijk weg door ze zo licht mogelijk te maken, en dat vind ik onvoldoende gebeurd.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:08 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Waarom vind je hem niet high-key genoeg? Had hij nog lichter gemoeten?
De donkere contrasten vind ik heel erg mooi en ik vind hem denk ik wel licht genoeg anders verlies je zo veel detail in het gezicht.
Het is dan ook een hi-key foto, geen low keyquote:Op donderdag 8 september 2005 09:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, de foto zou veel verliezen als je dat dan ook zou doen, maar ik vind hem daardoor dus nu niet low-key genoeg.
Ik heb er niet echt verstand van zeg maar geen maar dit vind ik toch echt wel een fantastisch mooie foto!quote:Op donderdag 8 september 2005 01:01 schreef Re het volgende:
on topic
is dit een beetje high key?
[afbeelding]
Eh..quote:Op donderdag 8 september 2005 09:34 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Het is dan ook een hi-key foto, geen low key![]()
quote:Tja, misschien heb je wel gelijk hoor, maar ik denk toch dat het gedeeltelijk iets persoonlijks blijft of iets hi of low-key genoeg is.
Maar dat het een goede foto is staat vast.
Ja, dit is zeker low-key!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:21 schreef An24 het volgende:
Hey luitjes,
vraagje...vinden jullie dit ook low key?
[afbeelding]
Wat is er storend aan die ketting? Ik vind het een leuke "personal touch".quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, dit is zeker low-key!
Mooie foto! Ik vind alleen de ketting een beetje storend.
Ik vind hem storend, hij leidt me te veel af van het onderwerp van de foto.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat is er storend aan die ketting? Ik vind het een leuke "personal touch".
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik vind hem storend, hij leidt me te veel af van het onderwerp van de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |