Hihihi jij fotografeerd je vriendin ook liever naakt, wat heeft dat voor zin dan naakt achter de camera?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik fotografeer m'n vriendin ook liever naakt... maar ja ....... Die foto's krijgen jullie niet te zien overigens.
monopodquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:10 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Hihihi jij fotografeerd je vriendin ook liever naakt, wat heeft dat voor zin dan naakt achter de camera?![]()
hey HGT, zullen we een keer gaan experimenterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Dat was wel snel, ik heb nog steeds maar die ene foto. De andere uit de reeks zijn me iets "te".
Voor dit soort foto's zou ik graag een keertje model willen staan...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lek Meet.. het lekt nog steeds...
Mee eens.okay, dat is voorspelbaar, ik weet het De kleuren zijn heel fraai subtiel. Door de zwart-wit conversie gooi je die dimensie weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:25 schreef elcastel het volgende:
De bovenste GGG, lekker plaatje weer. Zw-w vind ik te ..... vlak ofzo.
Die is mooi Ronald!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:45 schreef RonaldV het volgende:
shot in het zonnetje van vandaag:
[afbeelding]
Eigenlijk ging het nog best makkelijk, ik had verwacht dat het veel moeilijker zou zijn.
Mooi!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:45 schreef RonaldV het volgende:
shot in het zonnetje van vandaag:
[afbeelding]
Eigenlijk ging het nog best makkelijk, ik had verwacht dat het veel moeilijker zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |