Erug mooi....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:12 schreef Astridj0h het volgende:
Ook eens een pogingtje gewaagd. Ik had eigenlijk een iets ander beeld in mijn hoofd, maar dat was hoe dan ook niet mogelijk. Toch maar even wezen spelen (let ff niet op het kadertje, vind de tekst nogal fout, maar wist ff niks anders)
[afbeelding]
edit: cool het witte kadertje valt hier natuurlijk helemaal weg
die ruimte heb ik niet op zolderquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:03 schreef fr.oosje het volgende:
puck volgende keer veel verder van je backdrop gaan staan!!! Jammer dat je onderarmen overgaan in de achtergrond
Ik vind'm wel leuk, (welliswaar te groot) ook dat je model niet recht in het midden staat. Jammer dat hij op een paar plekken overbelicht is.quote:
beetje samengeknepen oogjes en in mijn ogen niet geheel high key maar verder wel een mooie plaatquote:
quote:High key subjects concentrate on the lighter tones, using subject matter that is white or pale tones, and using flat overall lighting to avoid shadows.
High key is often used to portray a delicate or feminine intention. Most high key pictures contain small areas of dark tones - for example in the iris of the eyes in a portrait; without a small dark or black area high key effects can appear too washed out or insipid.
zoals die definitie al aangeeft small areas of darktone, maar dat wil niet zeggen dat hij niet potentie heeft hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:54 schreef American_Nightmare het volgende:
Foto is ook geen crop overigens. Verder vind ik 550 pixels te weinig voor een foto en gebruiken andere fora een groter formaat. Hier wordt 'ie toch automatisch geresized dus dan maar ff klikken.
Ogen zijn inderdaad wat samengeknepen. Waarom is deze niet high key?
[..]
2 formaten maximaal hoor en een 550 foto ziet er hier gewoon beter uit dan een geresizede foto met verwrongen pixels en een rood kadertjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Dit is een strandfoto die per ongeluk is overbelicht door verkeerd flitsergebruik. Ik heb niks weggehaald met PS. Onbedoeld high key dus.
Ik ga verder niet elke foto in 10 verschillende formaten online zetten. De foto wordt hier op Fok automatisch geresized en qua data is de foto nog kleiner dan bijv die van Puckzzz dus ik zie het probleem niet. 700 a 800 pixels is nou niet absurd breed verder. En als je 550 pixels wel genoeg vindt, dan klik je er toch niet op?
De zonnebril, ogen, band van de tas, dat zijn toch 'small area's of dark tone' in dit geval?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:28 schreef Re het volgende:
[..]
zoals die definitie al aangeeft small areas of darktone, maar dat wil niet zeggen dat hij niet potentie heeft hoor
naar mijn mening nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De zonnebril, ogen, band van de tas, dat zijn toch 'small area's of dark tone' in dit geval?
Bespaar je de moeite, hij is er al talloze malen op gewezen, ....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:31 schreef Re het volgende:
2 formaten maximaal hoor en een 550 foto ziet er hier gewoon beter uit dan een geresizede foto met verwrongen pixels en een rood kadertje
Ah zo. Ja dat zou kunnen. Hoewel ik denk dat de foto's van bijv Puckzzz ook zo eruit zouden zien als ze in kleur waren geweest. Ik zal 'm es zwartwit bekijken..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:59 schreef Re het volgende:
[..]
naar mijn mening nietik vind het hele model een dark area en dus geen small area, maar dat is een mening hoor
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah zo. Ja dat zou kunnen. Hoewel ik denk dat de foto's van bijv Puckzzz ook zo eruit zouden zien als ze in kleur waren geweest. Ik zal 'm es zwartwit bekijken..
nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Op zich is ie niet donkerder van niveau dan die van puckzzz ware het niet dat er op mijn foto meer kleding aanwezig is. Bij Puckzzz komt de huidskleur er heel licht uit, maar de haren zijn gewoon donker. High key is ook niet per definitie naakt.
Re kan bevestigen dat dat niet het geval is heeft ie ook al gedaanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah zo. Ja dat zou kunnen. Hoewel ik denk dat de foto's van bijv Puckzzz ook zo eruit zouden zien als ze in kleur waren geweest. Ik zal 'm es zwartwit bekijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |