Zal het zo als ik thuis ben ff bekijken...quote:heb Cagliari, Chievo en Fiorentina al staan, zal nog wel iets bijkomen met AS denk k (en natuurlijk Milan)
al die mensen die op mendes hadden gegokt....quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:16 schreef Jopiler het volgende:
Bijna net zo bizar als het incident in de Premiership-wedstrijd tussen Manchester United en Tottenham Hotspur heeft bookmaker William Hill besloten om het controversiële 'doelpunt' van Pedro Mendes alsnog uit te betalen.
Met nog een minuut spelen en de stand op 0-0 leek Pedro Mendes gisteravond het winnende doelpunt te hebben gemaakt. De middenvelder wist met een schot van 45 meter de uitgekomen keeper Roy Carroll te verschalken. Hoewel de bal zeker een meter de doellijn had gepasseerd, kende de arbiter Mark Clattenburg geen doelpunt toe.
William Hill, één van de grootste bookmaker in Engeland, besloot een uitzondering te maken. "Dit is naar mijn mening het meest bizarre incident in de Premiership ooit. We zullen daarom ook alle mensen uitbetalen die hadden gegokt dat Mendes de winnende zou scoren en ook de mensen die dachten dat hij tenminste een doelpunt zou meepikken", aldus woordvoerder Graham Sharpe namens William Hill.
nee, want dat kost ze dus veel te veel geld. op deze manier was het een positief gebaar dat niet teveel kosttequote:Op woensdag 5 januari 2005 14:32 schreef Jopiler het volgende:
Hadden ze de uitslag ook net zo goed als 0-1 kunnen beschouwen.
Precies, zo dacht ik er ook overquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:35 schreef sander4444 het volgende:
[..]
nee, want dat kost ze dus veel te veel geld. op deze manier was het een positief gebaar dat niet teveel kostte
Zie mijn eerdere post van vandaagquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:10 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand nog tips voor morgen?
Ja deuh, had het wel in de gatenquote:nee, want dat kost ze dus veel te veel geld. op deze manier was het een positief gebaar dat niet teveel kostte
Lecce is niet slecht, ze spelen best leuk voetbal. Superaanvallend dus. Kijk maar eens naar het doelsaldo. Daarbij heeft Milaan natuurlijk een dodelijke aanval, erg grote kans dus dat er 3 goals of meer gaan vallen, maar daar zijn de quoteringen dan ook wel naarquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:26 schreef SimtekF1 het volgende:
Edit: laat maar ik heb het al gevonden.
Maar Lecce staat nog best ver bovenaan, hoe kunnen ze dan zo slecht zijn?
Ja idd, nou je t zegt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:38 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Lecce is niet slecht, ze spelen best leuk voetbal. Superaanvallend dus. Kijk maar eens naar het doelsaldo. Daarbij heeft Milaan natuurlijk een dodelijke aanval, erg grote kans dus dat er 3 goals of meer gaan vallen, maar daar zijn de quoteringen dan ook wel naar
das best knap, want Inter speelt uit tegen Livorno en Lecce speelt uit tegen AC Milanquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:38 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja idd, nou je t zegt.
Goed ik hoop dat het allemaal ook een keer mee zit dan.
Ik heb voor morgen 5 euro >2,5 goal Inter - Lecce ingezet.
En 3 euro ingezet op een overwinning van Juventus.
idd penalty zidane, had er iemand op ingezet? ik niet iigquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:04 schreef Double_B het volgende:
En real scoort!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |