zo'n programma past nergensquote:Op zondag 2 januari 2005 20:17 schreef Gorro het volgende:
Het past inderdaad beter in KLB
quote:Op maandag 3 januari 2005 02:45 schreef StrayDog het volgende:
Idd, het mooiste is nog dat die 2 zgn. hippe figuren die het presenteren en anderen op hun uiterlijk afkraken, zelf al lang over hun uiterste houdbaarheidsdatum heen zijn maar nog steeds krampachtig "trendy" menen te moeten zijn.
Je bent me net voor..quote:Op maandag 25 april 2005 10:08 schreef buzzer het volgende:
dergelijke programma's weiger ik te kijken....
Wie gaat er ook aan dat programma meewerken vraag ik me wel eens af.....quote:Op maandag 25 april 2005 13:21 schreef Jengelander het volgende:
Wat ergelijk is, is dat iemand die al geen mooie (subjectief) kleren heeft. Dat die viswijfen ze dan iets aantrekken wat NOG lelijker is!!![]()
En dan nog de lef hebben om te zeggen: "JA die vette reet van je word door die streepjesjurk mooi afgeslankt!! Nee daar ben je blij mee op TV"
Ja, klinkt logisch als ik er zo over nadenkquote:Op maandag 25 april 2005 15:05 schreef SaferSephy het volgende:
Het grappige is dat ze zelf totaal geen benul van mode hebben.
Mode moet zoiezo in je zitten. Kleding staat alleen bij mensen die die kleding ook zelf willen dragen.
quote:
Maar das dan wel weer hip volgens hun.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
Irritant kutprogramma ja.
Zelf lopen ze constant te zeiken op andermans kleding, en zelf lopen ze in een plunje wat je je hond nog niet eens aan zou doen.
OMdat ze een vette hol heeft. Misschien moet iemand haar eens vertellen dat dat ook eeeeecht niet kan hoor. Of die snor van je, neem gvd een eplieer behandeling trut. Het is echt zo een programma wat je met kromme tenen zit te kijken omdat het nou eenmaal leuk is om je ergens aan te irriteren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:10 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
die kleine heeft altijd een rok aan![]()
Een vintage babe dus?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:00 schreef ZusterAfke het volgende:
ik ben zelf ook al over de houdbaarheidsdatum heen dus ik voel me wel verwant![]()
Inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef SHE het volgende:
Het meest bedroevende vind ik toch wel dat die wijven die het presenteren er zelf niet uitzien, met dat propje Nada van Nie , voorop.
En dan het gore lef hebben om een paar provinciaaltjes tot op het bot af te kraken![]()
What not to wear.. ik kijk er graag naar, hun geven tips waar je thuis ook nog wat aan hebt en het gaat daar niet zo zeer omdat je er o zo hip uitziet, maar gewoon dat je je sterke punten benadrukt en de aandacht van je zwakke punten afleid. Afgelopen week waren ze bij oprah en hebben ze 5 metamorfoses gedaan, echt die vrouwen zagen er geweldig uit ! heb ik bij de modepolitie nog niet zien gebeurenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Inderdaad
Nou heb ik vorige week voor het eerst de Engelse versie gezien en die was wél leuk. Maar die zoeken ook mensen uit die echt wat hulp kunnen gebruiken, geven 2000 pond mee waar je een stuk meer mee kan dan die drie stomme outfitjes die je hier in Nederland krijgt in ruil voor je hele kast, etc.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:38 schreef Loedertje het volgende:
Stuur de modepolitie eens naar een FOKmeeting
Oprah heb ik jammergenoeg niet gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:55 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
What not to wear.. ik kijk er graag naar, hun geven tips waar je thuis ook nog wat aan hebt en het gaat daar niet zo zeer omdat je er o zo hip uitziet, maar gewoon dat je je sterke punten benadrukt en de aandacht van je zwakke punten afleid. Afgelopen week waren ze bij oprah en hebben ze 5 metamorfoses gedaan, echt die vrouwen zagen er geweldig uit ! heb ik bij de modepolitie nog niet zien gebeuren
Dat is een goed punt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:22 schreef nietzman het volgende:
Who cares man.
Mensen die zich iets van de mening van iets sneus als een modepolitie aantrekken verdienen het om afgezeken te worden.
Lijpo...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:00 schreef ZusterAfke het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die het een leuk programma vindhet leukste is het onderdeel waarbij ze de kast van het "slachtoffer" onderzoeken. Ik vind dit vnl leuk omdat ik zo nieuwsgierig ben
![]()
En wat de dames betreft: ik ben zelf ook al over de houdbaarheidsdatum heen dus ik voel me wel verwant![]()
En inderdaad, net zoals hier eerder gezegd werd, dat ze ze scoren op de vreemde plekken.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef SHE het volgende:
Het meest bedroevende vind ik toch wel dat die wijven die het presenteren er zelf niet uitzien, met dat propje Nada van Nie , voorop.
En dan het gore lef hebben om een paar provinciaaltjes tot op het bot af te kraken![]()
Laat ze daar eens mee beginnen ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef Yildiz het volgende:
Ergo, het hele programma slaat nergens op. En ze kunnen inderdaad best wat meer geven, ze jatten de hele kast leeg, en gever er 20 euro H&M kleding voor terug![]()
je haalt links en rechts, voor de kijkers thuis, door elkaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:07 schreef P0rt0 het volgende:
[afbeelding]
Linker: Zaadslikker
Rechter: bovenste lip verschroeid wegens massale pijpbeurt(en)
GEILE WIJVENquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:07 schreef P0rt0 het volgende:
[afbeelding]
Linker: Zaadslikker
Rechter: bovenste lip verschroeid wegens massale pijpbeurt(en)
Jah idd, hoef geen 3x een herhaling te zien :/quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. um.. Undercover in Nederland?
Bedankt voor de steun. Samen moet het ons lukken!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah idd, hoef geen 3x een herhaling te zien :/
Ik zou het maar gewoon niet meer doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. ik zal er over nadenken ok?
met die dikke tett'n , patty dusquote:Op woensdag 21 december 2005 03:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nada?
quote:Op woensdag 21 december 2005 04:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. nee sorry.. geen behoefte aan. Ik wens je veel succes.
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef BGN het volgende:
Toch zonde van dat programma. Ze hadden er zoveel meer uit kunnen halen. Met loeiende sirenes achter slecht geklede mensen aangaan enzo.
Ik ben benieuwd wat ze van jouw sjieke jas vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:58 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad
2 lelijke snollen gekleed in tafelkleed en gordijn kraken andere mensen afhow stupid
Niemand gelezen? Het ging erom dat de schrjver het belachelijk vond dat 'deskundigen' andere mensen gingen vertellen hoe ze zich moeten kleden. Ongeveer de rode draad in dit topic dus. Misschien heeft hij wel meegelezen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iemand de column in de TV Weekeinde van vorig weekend gelezen? Ging met name over Dyanne Beekman, maar deze twee dames mogen 'm ook in de zak steken hoor..
Als jij de twee anorexia vindt hebben wil ik niet weten hoe dik jij bent. Die 2 zijn echt niet heel slank ofzo. Maar ja, hoe jij over dik(lees: vet), flink, praat zegt natuurlijk al genoeg.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:36 schreef cat82 het volgende:
heey mensen,
ja ik moet ff m'n ergernis kwijt over dat rottige programma de modepolitie!! komen er 2 maatjes anorexia aanlopen, die 'gestyled' worden door een team, de 'normale' mensen vertellen, wat wel
en niet kan in de mode wereld!!! AARGL!!! en vooral wanneer iemand flinker is, dan wordt daar lacherig over gedaan!!! eigenlijk wordt over íeder figuur dat iets aanheeft wat niet geheel modegevoelig is belachelijk gedaan!!! bah, bah en nog eens bah!!! wie verzint deze programma's!!! ben blij dat ik kan weg zappen bij die onnozelarij!!!
..............zucht, laat ieder mens toch gewoon in z'n waarde...ook al loopt niet iedereen er volgens de mode bij!!![]()
Nee, volgens mij RTL5.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef master_X het volgende:
talpa ?
Is het wel vrijwillig? Dat vraag ik me iedere keer weer af.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:53 schreef Botje96 het volgende:
Tja, RTL hé
Dat er uberhaupt mensen vrijwillig aan meedoen![]()
Ja, dat laatste vind ik ook belangrijk. We willen toch al veel te graag mensen in een hokje stoppen en zo.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:56 schreef __droogkloot__ het volgende:
Mja als je sommige mensen ziet lopen dan vraag je je wel af of ze zelf weten hoe ze er uit zien. Maar ja dat moeten ze zelf weten.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:58 schreef MaxMark het volgende:
GAST! Zout es op met je kansloze topickicks in een topic dat alleen door jou in stand wordt gehouden!
De ultieme topickiller, Stanley_Climbfall Lees dit maar even fijn door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |