abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24351582
... we iets minder zagen de laatste tijd, komen jullie in 2005 weer jullie fraaie schrijfsels en polemieken hier voortzetten?
Al was het maar als voorbeeld voor de newbies die constant binnendruppelen!
pi_24351673
Ja, graag! Ryan3 is geniaal!
pi_24352352
quote:
Op zondag 2 januari 2005 11:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, graag! Ryan3 is geniaal!
Nah, kennelijk is men het niet met ons eens - weinig bijval...
Reden te meer voor de aangeroepenen om zich weer te laten zien!
pi_24352386
Nou, twee fans moet toch meer dan genoeg inspiratie zijn!
pi_24352515
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, twee fans moet toch meer dan genoeg inspiratie zijn!
Ik zal R3 en Luci gaan mailen. Direct marketing. Zet ik jou ook als afzender erbij, ok?
pi_24352571
ik ben voor ! En ik had eerder gereageerd als ik kon, maar ik was nog bezig met een nieuwjaarsfeest en bijbehorend lang in bed liggen
pi_24352599
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben voor ! En ik had eerder gereageerd als ik kon, maar ik was nog bezig met een nieuwjaarsfeest en bijbehorend lang in bed liggen
Acceptabel excuus
pi_24352657
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Acceptabel excuus
en ik heb Rereformed gemaild met een linkje naar dit topic
pi_24352907
En ik heb R3 en Lucida gemaild, mede namens jou en L_S
pi_24353200
Mja, ik vond die topics ook wel leuk. Nog een liefhebber , dus.
  Moderator zondag 2 januari 2005 @ 14:44:01 #11
5428 crew  miss_sly
pi_24354626
Met name Rereformed zie ik graag terugkomen! dus ik sluit me ook aan bij dit topic
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 2 januari 2005 @ 14:45:25 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24354655
DIe laatste zou ik zeker interessant vinden om terug te zien.
pi_24362116
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:30 schreef iteejer het volgende:
En ik heb R3 en Lucida gemaild, mede namens jou en L_S
Goh, iteejer, ik dacht dat jij hanengevechten liever in R&P dan in WFL zag.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24364972
Ik zou Rereformed graag terug mogen begroeten onder een nieuwe naam en wel: Rerereformed.
pi_24365194
Ik zou de heren sjun, lucida en Rereformed allemaal graag terugzien onder de nieuwe naam "voorgoed opgerot uit dit deel van het forum". Dank je wel, iteejer, voor deze meesterzet. Dit zal het forum vast weer een stuk metafysischer maken...
Wittgenstein
pi_24365270
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:29 schreef Koekepan het volgende:
Ik zou de heren sjun, lucida en Rereformed allemaal graag terugzien onder de nieuwe naam "voorgoed opgerot uit dit deel van het forum". Dank je wel, iteejer, voor deze meesterzet. Dit zal het forum vast weer een stuk metafysischer maken...
En jij, Koekepan, mag blijven wanneer jij je hebt laten dopen.
pi_24365339
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En jij, Koekepan, mag blijven wanneer jij je hebt laten dopen.
Dank je, maar die kelk laat ik aan mij voorbijgaan. WFL in 2005: veel reacties met mislukte quotes, vet en cursief gedrukte passages, zonnebrilletjes, hoge frequenties van het woord 'werkelijkheidsbeleving' etc. etc. Veel geluk ermee.
Wittgenstein
pi_24366201
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:36 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Dank je, maar die kelk laat ik aan mij voorbijgaan. WFL in 2005: veel reacties met mislukte quotes, vet en cursief gedrukte passages, zonnebrilletjes, hoge frequenties van het woord 'werkelijkheidsbeleving' etc. etc. Veel geluk ermee.
misschien is forum.koekepan.nl een optie ?
  maandag 3 januari 2005 @ 05:30:00 #19
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_24366861
-tvp-

Go Koekepan, go Koekepan. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_24367787
quote:
Op maandag 3 januari 2005 05:30 schreef JAM het volgende:
-tvp-

Go Koekepan, go Koekepan. .
Sinds wanneer hebben ze jou weer vrijgelaten?
  zondag 16 januari 2005 @ 11:23:50 #21
85889 lucida
équilibre
pi_24594439
quote:
'Een is er altijd te veel om mij heen' - zo denkt de kluizenaar. En vaak genoeg eenmaal een - wordt op de duur vanzelf wel twee!'
Ik en mij zijn steeds te hardgrondig in gesprek: hoe zou het te harden zijn, wanneer er geen aanspraak bestond?

Altijd is voor de kluizenaar de vriend de derde: de derde is de kurk, die belet, dat het gesprek van het tweetal in de diepte zinkt.
Ach er zijn te vele diepten voor alle kluizenaars. Daarom hunkeren zij zo naar een vriend en naar zijn hoogte.

Ons geloof aan anderen verraadt, waarin wij graag aan onszelf geloven zouden. Onze hunkering naar een medestander is onze verrader.
En vaak wil men met de vriendschap enkel springen over de afgunst.

En vaak valt men aan en maakt zich een vijand, om te verbergen, dat men aanvechtbaar is. (Nietwaar? Koekepan!)
'Wees tenminste mijn vijand!' - zo spreekt het ware ontzag, dat het niet aandurft om vriendschap te vragen.
quote:

Ach, er is zoveel belustheid naar hoogte! Er zijn zoveel krampen van eergierigen! Toon mij, dat gij niet een van de belusten en eergierigen zijt!
Hoe wilt gij jegens mij rechtschapen zijn! - zo moet gij spreken. Ongerechtigheid en vuil werpen zij naar de eenzame: edoch, mijn broeder, zo gij een ster wilt zijn, moet gij er hen niet minder om voorlichten!
Hulde aan Iteejer, die zijn meest geniale zet tot het laatste wist te bewaren!...

[ Bericht 2% gewijzigd door lucida op 16-01-2005 11:30:31 ]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24594607
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:36 schreef Koekepan het volgende:
In betreffende context spreekt het concept 'onwekelijkheidsbeleving' mij eerlijk gezegd meer aan. De realiteit zoals die zich mij dagelijks presenteert is geheel niet in overeenstemming met de eenzijdige lineaire sofismen die hier regelmatig uitgebraakt worden.
pi_24594630
quote:
Op zondag 16 januari 2005 11:23 schreef lucida het volgende:
Hulde aan Iteejer, die zijn meest geniale zet tot het laatste wist te bewaren!...
Hopend en onder voorbehoud dat u niet aan mijn terugtreden refereert, dank ik u voor deze opmerking
pi_24607177
quote:

[..]

'Een is er altijd te veel om mij heen' - zo denkt de kluizenaar. En vaak genoeg eenmaal een - wordt op de duur vanzelf wel twee!'
Ik en mij zijn steeds te hardgrondig in gesprek: hoe zou het te harden zijn, wanneer er geen aanspraak bestond?

Altijd is voor de kluizenaar de vriend de derde: de derde is de kurk, die belet, dat het gesprek van het tweetal in de diepte zinkt.
Ach er zijn te vele diepten voor alle kluizenaars. Daarom hunkeren zij zo naar een vriend en naar zijn hoogte.

Ons geloof aan anderen verraadt, waarin wij graag aan onszelf geloven zouden. Onze hunkering naar een medestander is onze verrader.

En vaak valt men aan en maakt zich een vijand, om te verbergen, dat men aanvechtbaar is. (Nietwaar? Koekepan!)
'Wees tenminste mijn vijand!' - zo spreekt het ware ontzag, dat het niet aandurft om vriendschap te vragen.

Katharsis! Deze post opent mijn ogen.
Lucida, zou je mijn vriend willen zijn?
Koekepan heeft ongetwijfeld niet de grootheid om de kleinheid van zijn existentie te willen doorgronden en toegeven. Ik wel!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24607384
quote:
Ik geloof best dat die ik en mij van jou steeds hartgrondig in gesprek zijn (let op je spelling, wijsgeertje), en als ik het goed zie dan blijft het niet bij een "ik" en een "mij" alleen. Aan jouw veelheid van psychoses zouden honderden volwassen mannen hun handen vol hebben. En wat Iteejer betreft, voor hem begin ik ook benauwd te worden. Tenzij hij ervaring wil opdoen voor een toekomstige capaciteit als geneesheer-directeur in een ouderwets Brits krankzinnigengesticht, lijkt me zijn uitnodiging aan Lucida en zijn vreselijke kompanen een hoogst onzalige daad.
Wittgenstein
  maandag 17 januari 2005 @ 11:51:10 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_24610664
*tvp*
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24613174
quote:
Op maandag 17 januari 2005 02:35 schreef Koekepan het volgende:
Ik geloof best dat die ik en mij van jou steeds hartgrondig in gesprek zijn (let op je spelling, wijsgeertje), en als ik het goed zie dan blijft het niet bij een "ik" en een "mij" alleen. Aan jouw veelheid van psychoses zouden honderden volwassen mannen hun handen vol hebben. En wat Iteejer betreft, voor hem begin ik ook benauwd te worden. Tenzij hij ervaring wil opdoen voor een toekomstige capaciteit als geneesheer-directeur in een ouderwets Brits krankzinnigengesticht, lijkt me zijn uitnodiging aan Lucida en zijn vreselijke kompanen een hoogst onzalige daad.
De psychiatrie is een uiterst interessant gebied. Inhoudelijk, maar zeker ook vanuit een bezinning op het hele concept 'geestesziekte' an sich.
Al dient men dan eerst de warboel te ontwarren; er wordt these days wel heel erg veel onder het psychiatrische geschoven.
pi_24618688
quote:
Op maandag 17 januari 2005 11:51 schreef speknek het volgende:
*tvp*
  dinsdag 18 januari 2005 @ 01:42:34 #29
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24618985
quote:
Welke vermetele zal dit alwijze advies van waarde Koekepan in de wind slaan en de man niet zijn eigen hoekje op FOK! gunnen ter bereiding van het sopje dat hij zozeer van node heeft? Streven naar leefruimte met eigen accenten blijft immers menselijk, al te menselijk...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24622382
quote:
Op maandag 17 januari 2005 02:35 schreef Koekepan het volgende:

en als ik het goed zie dan blijft het niet bij een "ik" en een "mij" alleen.
Je hebt het natuurlijk goed gezien KP. Metafysisch gesproken is het leven een eeuwige tweestrijd tussen chaos en chronos.
quote:
Tenzij hij ervaring wil opdoen voor een toekomstige capaciteit als geneesheer-directeur in een ouderwets Brits krankzinnigengesticht, lijkt me zijn uitnodiging aan Lucida en zijn vreselijke kompanen een hoogst onzalige daad.
Boven de poorten van de wereld staat geschreven 'Welcome To The Madhouse of Life'; KP van welke causale gekte heb jij je “losgedacht”?...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24629782
quote:

[..]

We hebben een winnaar. Het is een poëet.
Met zijn sofisme een soi-disant profeet simulerend, gelijk Simeon op de pilaar, wordt hij schizofreen en ruziet met zijn alter ego; "L'enfer cést les autres", mompelt de kluizenaar à la Sartre, tegen zijn schizofrene ik, of was het Zarathoestra, die zich niet langer kon beheersen, en I-a balkt, luider nog dan de ezel. (vrij vertaald)
Ga zo door en laat mij schateren en creperen van het lachen, want zij die doodgaan met een lach op hun gezicht hebben het leven kunnen uitlachen.
pi_24632997
of niet natuurlijk.
=)
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:26:37 #33
37950 JAM
pi_24633358
Altijd weer die anderen! Het zou verboden moeten worden!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:24:21 #34
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_24652158
Ik vermoed dat RereFormed zich niet meer zal melden op dit forum.... zijn missie is al volbracht.

De volharding aangaande sommige onderwerpen door een klein aantal mede gebruikers van dit Forum maakt het minder interessant om zich te vertoeven tussen dergelijke verwoordingen cq te mengen in dergelijke discussies.
WFL is voor ondergetekende dan ook een zowat afgesloten hoofdstuk ondanks de vele talenten die hier rondwaren en hun waarde zeker kunnen verzilveren inzake hun kennis en inlevingsvermogen omtrent de Levensbeschouwende onderwerpen, ook al is ondergetekende al langere tijd minder actief op dit forum.

Ik zie dan ook geen tekenen van enige opleving binnen dit forum.

waar is mariel eigenlijk?
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
pi_24653227
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:24 schreef MacMeester het volgende:

Ik zie dan ook geen tekenen van enige opleving binnen dit forum.
misschien dat jij een zet in de goede richting kan geven. Het forum ben jezelf

Van Rereformed overigens (nog) geen antwoord gekregen aangaande dit topic.
pi_24654174
quote:
Op maandag 17 januari 2005 02:10 schreef OllieA het volgende:

[..]

Katharsis! Deze post opent mijn ogen.
Lucida, zou je mijn vriend willen zijn?
Koekepan heeft ongetwijfeld niet de grootheid om de kleinheid van zijn existentie te willen doorgronden en toegeven. Ik wel!
Ga je nu onder mijn veren schieten OllieA?

Lucida

@ Lucida: Welke obsessieve geest is in u gevaren dat u hier nog slechts sporadisch verkeert ten gunste van aanwezigheid in Politiek?
smachtend naar mensen met een bewegelijk verstand
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:19:47 #37
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_24656799
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 17:06 schreef het_fokschaap het volgende:
...Het forum ben jezelf
Heb je in wezen wel gelijk in. Maar ik ben meer een reactief persoon....
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
pi_24659495
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:19 schreef MacMeester het volgende:

[..]

Heb je in wezen wel gelijk in. Maar ik ben meer een reactief persoon....
Ik ook, maar daarom klaag ik ook niet
pi_24672454
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:24 schreef MacMeester het volgende:

waar is mariel eigenlijk?
Ik weet het wel. Weet jij het al?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:54:56 #40
37950 JAM
pi_24682174
Oh, God. Niet Mariel. , .
pi_24686440
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:54 schreef JAM het volgende:
Oh, God. Niet Mariel. , .
Wat was er dan mis met Mariel?
pi_24689694
quote:
Op maandag 17 januari 2005 15:22 schreef iteejer het volgende:

[..]

De psychiatrie is een uiterst interessant gebied. Inhoudelijk, maar zeker ook vanuit een bezinning op het hele concept 'geestesziekte' an sich.
Al dient men dan eerst de warboel te ontwarren; er wordt these days wel heel erg veel onder het psychiatrische geschoven.
Ontrol de wolkluwen en vind de Minotaurus.
iedere engel heeft een duivelse kant.
  Moderator zaterdag 22 januari 2005 @ 20:59:34 #43
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24694708
Ik snap ze nooit

#mavo
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:28:34 #44
37950 JAM
pi_24696422
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:39 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wat was er dan mis met Mariel?
Persoon A.: 'Ik geloof dat hermafrodiete olifanten aan het begin van onze schepping staan.'

Persoon B.: 'Hahaha, achterlijke kutmongool! !!'

Mariel. : 'Hey! Houd jij je eens even gedeist! Dat is niet netjes om te zeggen! Volgens mij zit er best wat in, want iemand heeft me een keer verteld dat je ergens iets kan lezen over de een of andere vent met een of andere wiskundige berekening die zo ongeveer een conclusie had die daar ook zo'n beetje op neer komt, dus dat is dé waarheid! Alhoewel, dat zeg ik nou wel, de waarheid. Maar wat is dat nou eigenlijk, die 'waarheid', laten we gaan filosoferen jongens! Waarom krimpt een schaap niet in de regen en noemen ze het eigenlijk witbier? .'

Dat heb ik tegen Mariel. .
pi_24696550
Kom op JAM, niet zo overdrijven. Het kan altijd erger. Stel je voor dat ze moderator zou zijn geworden. .
Wittgenstein
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:36:11 #46
37950 JAM
pi_24696567
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:35 schreef Koekepan het volgende:
Kom op JAM, niet zo overdrijven. Het kan altijd erger. Stel je voor dat ze moderator zou zijn geworden. .
Ja, zo ken ik er nog wel zes miljoen, Koekepan. .
pi_24696594
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:36 schreef JAM het volgende:

[..]

Ja, zo ken ik er nog wel zes miljoen, Koekepan. .
Ook Golfer zit gelukkig ergens anders, JAM. Laten we de zaken niet erger voorstellen dan ze zijn. .
Wittgenstein
pi_24696685
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:37 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Ook Golfer zit gelukkig ergens anders, JAM. Laten we de zaken niet erger voorstellen dan ze zijn. .
Ongetwijfeld in de buurt van IR. .
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  zondag 23 januari 2005 @ 23:15:48 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_24713907
Nouja dat is een beetje flauw. Alicey heeft wel heel veel inzet, wat nog wel de belangrijkste eigenschap van een moderator is. Ze is ruim slimmer dan de gemiddelde bezoeker, en in één dag post ze meer dan al haar vorige moderators samen. Dat zegt misschien wel wat over haar posts en over de vorige moderators, maar toch.

[ Bericht 1% gewijzigd door speknek op 23-01-2005 23:40:22 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24714300
Het kan inderdaad een stuk slechter. Sorry speknek en Alicey. .
Wittgenstein
pi_24714494
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:30 schreef Koekepan het volgende:
Het kan inderdaad een stuk slechter. Sorry speknek en Alicey. .
ben jij al eens moderator geweest om op die manier een voorbeeld te stellen.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:54:23 #52
85889 lucida
équilibre
pi_24714931
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:38 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ben jij al eens moderator geweest om op die manier een voorbeeld te stellen.
Ach KP heeft zo zijn eigen werkelijkheidsbeleving. Men late hem het beste in die eigenwaan.
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 24 januari 2005 @ 13:49:10 #53
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_24723209
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:56 schreef Haushofer het volgende:

Ik weet het wel. Weet jij het al?
Ik weet het (nu wel)
meer esotherisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')