abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25096327
Yay! Mooie kaart!

Dank je wel, Morwen! . .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 15 februari 2005 @ 14:40:05 #152
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_25100642
Wat leuk dit allemaal. Ik zelf zit al een tijdje aan te denken om een deck aan te schaffen.
Voor al "Het dieren orakel der Druïden" spreekt me erg aan.

Zou iemand misschien uit dit deck voor mij een kaart kunnen trekken?
Alvast super bedankt!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_25196941
Hello..
Trekken jullie nog kaarten voor mensen of zijn jullie het helemaal moe?

Ben eigenlijk heel nieuwsgierig wat er uit zou komen en hoe ik dat zelf zou interpreteren.
Als je nog een beetje energie over hebt , wil een van jullie dan een kaart voor mij trekken. Ik denk dat het dieren orakel het beste bij mij past.
Thx a 1000.000
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_25197205
Nee hoor, ik ben het niet beu, maar ik wilde even een stapje terug nemen zodat anderen hun gang konden gaan.

Radyhyn en nokwanda, ik zal kijken of ik morgenavond tijd/puf heb om een kaart voor jullie uit het Dieren Orakel te trekken. .
Oi!
pi_25197513
Da's heel lief.
En als het overmorgen is vind ik dat ook niet erg hoor (kuch kuch)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:49:59 #156
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_25198885
Zou iemand eens een kaart voor mij willen trekken. Lijkt me wel leuk om eens te zien wat dat oplevert.
pi_25198928
Heb je nog een voorkeur voor een bepaald deck, Lonewolf2003? Of wil je de muntjes van Mirage of een hexagram van hmesker? .

-edit- Hoe zeg je dat eigenlijk? 'Wil je een hexagram' of 'moet hij met I-tjing gaan gooien'? . Ik heb geen idee. .
Oi!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 01:05:50 #158
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_25199175
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 00:52 schreef MUUS het volgende:
Heb je nog een voorkeur voor een bepaald deck, Lonewolf2003? Of wil je de muntjes van Mirage of een hexagram van hmesker? .

-edit- Hoe zeg je dat eigenlijk? 'Wil je een hexagram' of 'moet hij met I-tjing gaan gooien'? . Ik heb geen idee. .
Ik heb eigenlijk al wel eens een simpele Tarot kaart voor me willen laten trekken. Laat ik wel voorop stellen dat ik niet echt 100 % in deze dingen geloof en het net als het lezen van een horoscoop meer gebruik als bevestiging of als hoopgever. Het lijkt me gewoon leuk voor een keertje.
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:32:28 #159
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25211674
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 01:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb eigenlijk al wel eens een simpele Tarot kaart voor me willen laten trekken. Laat ik wel voorop stellen dat ik niet echt 100 % in deze dingen geloof en het net als het lezen van een horoscoop meer gebruik als bevestiging of als hoopgever. Het lijkt me gewoon leuk voor een keertje.
Hier is uw 'horoscoop'
quote:
Dit is het portret van iemand die zijn levensenergie totaal heeft verbruikt door zijn inspanningen om de enorme, belachelijke machinerie van gewichtigheid en produktiviteit te blijven voeden. Hij is zo bezig geweest 'alles in de hand te houden' en 'alles soepel te laten verlopen', dat hij vergeten is echt uit te rusten. Hij kan zich beslist niet permitteren zich speels te gedragen. Als hij zijn plicht zou verzaken om naar het strand te gaan, zou dat kunnen betekenen dat de hele structuur instort.

De boodschap van deze kaart gaat echter niet alleen over werkverslaving. Er zijn nog zoveel andere veilige maar onnatuurlijke routines die we aankweken om het chaotische en spontane buiten de deur te houden. Het leven is geen zaak die geleid moet worden, maar een mysterie dat geleefd wil worden. Het is tijd om de prikklok af te zetten, uit de fabriek te ontsnappen en een reisje naar onbekend gebied te ondernemen. Je werk kan soepeler verlopen vanuit een ontspannen gemoedstoestand.
quote:
Iemand die vanuit zijn geweten leeft wordt hard. Iemand die vanuit bewustzijn leeft blijft zacht.
Hoe komt dat? Doordat iemand die bepaalde ideeën heeft over hoe men moet leven, van nature hard wordt. Hij moet zijn karakter voortdurend om zich heen dragen.
Dat karakter is als een pantser, zijn bescherming, zijn zekerheid; zijn hele leven is in dat karakter geïnvesteerd. En hij reageert altijd op situaties via zijn karakter, nooit rechtstreeks. Als je hem een vraag stelt, heeft hij zijn antwoord klaar. Dat is typerend voor een hard mens--hij is afgestompt, dom, alles gaat automatisch. Hij mag dan een goede computer zijn, maar hij is geen mens. Als je iets doet reageert hij geroutineerd. Zijn reactie is voorspelbaar, hij is een robot.
Een echt mens gedraagt zich spontaan. Als je hem een vraag stelt, krijg je een respons op je vraag, geen reactie. Hij opent zijn hart voor je vraag, stelt zich aan je vraag bloot en geeft er respons op...
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:46:11 #160
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_25218302
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:32 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Hier is uw 'horoscoop'
[afbeelding]
[..]

[..]
Nou iig bedankt
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:56:44 #161
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25224019
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nou iig bedankt
Niet blij met het resultaat? Kan goed hoor want ik begin pas net. Er zijn vast nog een aantal, meer ervaren, mensen die ook een legging voor je willen doen.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25234371
Voor Radyhyn, een kaart uit het Dieren Orakel der Druïden:

Luchtdraak

Uitleg:

Luchtdraak (Draig-athar)

Inspiratie, inzicht, vitaliteit

Draig-athar kan als een bliksemflits in je ziel en verstand inslaan als je hem ontmoet. Wees dus op je hoede. Draig-athar kan zich soms voordoen als een heldere flits en je gedachten en verbeelding inzicht en helderheid verschaffen. Hiermee is een aanzienlijke hoeveelheid kracht gemoed en je kunt de luchtdraak zien als een symbool van visitatie, want hij is de boodschapper van de hemelgod.
Oi!
pi_25234414
Voor nokwanda ook een kaart uit het Dieren Orakel der Druïden.

Vos

Uitleg:

De Vos (Sionnach)

Diplomatie, slimheid, Wildheid

Sionnach is een fijngebouwd en sierlijk schepsel, een prachtig voorbeeld van natuurlijke schoonheid en harmonie. Als je met de kracht van Vos werkt, weet je wanneer je tevoorschijn moet komen om te laten zien dat je er bent, maar weet je ook wanneer het tijd is om stil te zijn en je eigen plan te trekken. In de omgang kun je diplomatiek zijn en een van de attributen van Vos is 'kracht in overleg'. Als je werkt met vossenkracht, moet je ervoor oppassen dat je vaardigheid en diplomatie niet omslaan in valsheid en sluwheid, wat niet eenvoudig is. Als het talent om je mond te houden of als onzichtbare toeschouwer te zien hoe het drama zich ontplooit, niet wordt verzacht door wijsheid, kan het leiden tot medeplichtigheid en schuld.
Oi!
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:45:05 #164
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_25234544
Super bedankt MUUS

Ik vind die kaarten zo interessant dat ik gisteren het deck van het dieren orakel voor mezelf besteld heb. Echt leuk
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_25241254
Dank MUUS.
Vond het wel een leuke vergelijking. Hoewel ik mezelf nou niet direct als diplomatiek zou bestempelen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2005 @ 23:46:04 #166
43556 miss_dynastie
pi_25241625
Zou iemand een kaart voor mij willen trekken ?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 00:47:10 #167
1087 Merisse
broddeltante
pi_25259798
Ik zou ook graag een kaart getrokken willen hebben.
Alvast bedankt.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_25260258
Er zijn via dit topic een tijdje geleden ook kaarten voor mij getrokken, niet echt positief moet ik zeggen.

Wie wil het nog eens proberen voor mij?
Ik ben benieuwd of er al iets veranderd is eigenlijk, de vorige trekkingen kon ik me niet echt in vinden.....
  zaterdag 26 februari 2005 @ 02:39:30 #169
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_25261217
dat de kaarten negatief waren, dat is geen richting..het hoeft niet zo te zijn..denk aan NEO en de spoon
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_25262356
Krijg anders de indruk dat alle kaarten en positieve en een negatieve kant hebben. Dan let je alleen op de aandachtspunten. Eigenlijk is er altijd wel een relevant punt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25262494
quote:
Hihi, mag allebei hoor. Wat jij wil.

HM
pi_25265074
Wat willen de mensen die een kaart willen? (uit wel deck)

hmesker is er ook en die kan heel leuk eh... trekken/gooien/frutselen met de I-tjing, net zoals Mirage overigens en zo zijn er nog zat users die handig zijn met kaarten e.d.

Kijk even het topic door om te zien wat jullie willen en meld dat dan nog even. .
Oi!
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 13:52:08 #173
43556 miss_dynastie
pi_25265255
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 13:38 schreef MUUS het volgende:
Wat willen de mensen die een kaart willen? (uit wel deck)
Deze graag: Dieren Orakel der Druïden
pi_25266946
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 02:39 schreef displission het volgende:
dat de kaarten negatief waren, dat is geen richting..het hoeft niet zo te zijn..denk aan NEO en de spoon
NEO en de spoon?
Zou je me uit willen leggen wat je daar mee bedoelt? Ik ben er achter dat het iets is uit The Matrix, maar ik snap je bedoeling niet.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 16:20:39 #175
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25267036
Zou ik een trekking kunnen krijgen uit het "The Faeries Oracle"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')