Ik denk dat die je ook niet meer kan ontgaan...quote:Op zondag 2 januari 2005 00:39 schreef tong80 het volgende:
Ja maar de OS user award wil ik met niemand delen

quote:Op maandag 3 januari 2005 09:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk dat die je ook niet meer kan ontgaan...
001 01571 tong80
002 00886 okee6
003 00785 BloodhoundFromHell

Ik vind dat deze 2 moeten gecombineerd worden als de "Martina Navratilova"quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:58 schreef mitt het volgende:
Karolina Sprem - Lekkerste SPT-babe
???-Award - Lekkerste SPT-hunk

Goed idquote:Op maandag 3 januari 2005 12:32 schreef rubbereend het volgende:
kunnen we geen combinatie maken?
dus de lijst van Mitt en dan per sport groep een award. Bijvoorbeeld motorsporten, vechtsporten etc.
Bij VBL heb je ook algemene awards en vervolgens ook een aantal voor grootste fan van één club

quote:Op maandag 3 januari 2005 12:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind dat deze 2 moeten gecombineerd worden als de "Martina Navratilova"

de manier waarop is ook wel handig om even af te spreken. In VBL worden er per categorie 3 users genomineerd en vervolgens mogen alle uswers hun stemmen mailen. Maar in andere subfora moet iedereen gewoon per award een naam posten en wordt er aan het einde opgeteld.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:27 schreef mitt het volgende:
combinatie lijkt mij ook het leukste..
maar we moeten eerst iemand hebben die het wilt gaan doen.
en award-avaters zijn ook erg leuk

Dat denk ik ook niet...quote:Op maandag 3 januari 2005 13:52 schreef Remzz het volgende:
3 genomineerd en dan stemmen is wel leuker vind ik, maar ik weet niet of je voor elke catergorie 3 users kunt krijgen...

2 toch maar, aangezien Tong voor de meeste wel in aanmerking komt ?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:52 schreef Remzz het volgende:
3 genomineerd en dan stemmen is wel leuker vind ik, maar ik weet niet of je voor elke catergorie 3 users kunt krijgen...

Lijkt me idd wel slim Tong is bij voorbaad al voor alles genomineerdquote:Op maandag 3 januari 2005 14:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
2 toch maar, aangezien Tong voor de meeste wel in aanmerking komt ?

Welnee, hoe meer hoe beter!quote:Op zondag 2 januari 2005 00:23 schreef placebeau het volgende:
Zijn het er overigens niet wat veel?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |