k ook, vandaar t topic, als er geen interesse in is dan laten we het gewoon doodbloedenquote:
interesse zal er altijd zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ook, vandaar t topic, als er geen interesse in is dan laten we het gewoon doodbloeden
Pas het maar aan. Het is een begin doe er maar mee wat je wilquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:52 schreef mitt het volgende:
En dan even wat meer naar het forum toe gericht tong
jij kan zo beste groentje worden als ik het zo hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:59 schreef truSteh het volgende:
[..]
??????
Het is nog altijd Wayne Gretzky
Oh mijn god de eerste die me verbeterd terwijl ik in tien minuten een grotere bijdrage heb geleverd aan het sportforum dan hij in heel z'n fokperiode is geariveerd.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:59 schreef truSteh het volgende:
[..]
??????
Het is nog altijd Wayne Gretzky
Pas op tong met de Grootste SPT-klootzak trofee.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh mijn god de eerste die me verbeterd terwijl ik in tien minuten een grotere bijdrage heb geleverd aan het sportforum dan hij in heel z'n fokperiode is geariveerd.
was even voorbeeldje natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:05 schreef rubbereend het volgende:
Carl Lewis - User met de meeste sportkennis
vind dan de Mart Smeets award een betere naam
Ach ik maak het altijd weer goedquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Pas op tong met de Grootste SPT-klootzak trofee.
Laten we dan Jean Nelissen nemen voor meeste sportkennis.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:05 schreef rubbereend het volgende:
vind dan de Mart Smeets award een betere naam
Paar voorstelletjesquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:58 schreef mitt het volgende:
Gejat van FTR
Sportman van het jaar - Best inhoudelijke poster
Pieter van den Hoogenband - Meest populaire user
??? - Creatiefste user Phosberry award
Troy Douglas - Grappigste user
Karin Ruckstuhl - Liefste user
Dennis van der Geest - Meest sympathieke user
??? - User die het meeste hulp biedt aan anderen veearts award
??? -Award Beste topicopener de Cancellara award
??? - User die zonder kennis van zaken in elk topic z'n stompzinnige mening wil geven
??? - User die in bijna ieder topic opduikt, maar dan met een zinnige bijdrage Jacques Rogge - award
Co Stompe-Award - Meest overgewaardeerde user
???-Award - Meest ondergewaardeerde user yelena Isinbayeva - award
Karolina Sprem - Lekkerste SPT-babe
???-Award - Lekkerste SPT-hunk Paul Hunter award
???-Award - Grootste SPT-klootzak
???-Award - Grootste "bagger"-fanaat frljep award of hoe je dat ook schrijft
??? - Beste groentje Damiano Cunego - award
zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |