Je krijgt vuurwerk naar je kop gegooid en het eerste dat je vraagt is wat voor machtig mooi vuurwerk ze je nou eigenlijk mee bekogeld hebben. Zelfs zij zullen daarvan vreemd opkijken, ik denk ook niet dat ze naar een vuilnisbak zullen lopen en dat ze samen met jouw gaan kijken hoe dat ding uit elkaar knalt, jij bent een interessanter doelwit. Gelukkig nieuwjaar wensen?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Juist, gewoon hen benaderen zoals zij dat ook doen.
A.) Naar buiten lopen, vragen wat voor machtig mooi vuurwerk dat is, meelopen en kijken hoe ze een vuilnisbak opblazen. Ze een paar biertjes geven, alvast een goed nieuwjaar wensen en weer naar huis gaan.
Waar maak jij uit op dat ze dat toontje aansloeg? En het gaat niet alleen om het vuurwerk, bedreigen kun je 365 dagen per jaar, en daar heb je toch echt geen vuurwerk voor nodig.quote:B.) Hysterisch lopen jankzakken omdat ze met vuurwerk bezig zijn terwijl daar maar 2 tot 3 dagen last van hebt in 365 dagen. Ze met een ik-ben-beter-dan-jullie-allemaal-toontje aanspreken en nog verontwaardigd zijn ook als ze niet oprotten.
Dus nu is zij opeens de boosdoener? Zij is asociaal tegen hen en moet respect hebben voor zulke mensen? Whehe, hoor je nu zelf hoe kansloos dit klinkt? De rollen omdraaien is toch echt te simpelquote:Vraag me af wie er dan de asocialen zijn, als je al niet eens weet hoe je met je medemens om moet gaan.
Want face it, tokkies zijn ook medemensen.
Duh, tuurlijk moet je de politie bellen, sinds wanneer is dat not-done? Wat moet ze dan doen, recht in eigen hand nemen?quote:Maar nee, bel de politie tot in den treure, laat het oorlogtrauma van je vriend bovenkomen () en vertel ook dat je relatie op de klippen zit.
Misschien zou wat meer respect geen kwaad kunnen, in jouw gevalquote:Man, wat een respect heb ik voor je meid...
Pest is iets anders, En wel omdat er nu geen pest meer voorkomt, en dus ook geen mensen die bekend zijn met de ziekten, het is zelfs een gewoon gezegde geworden.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ach ja, ga vooral voorbij aan het feit dat kanker tegenwoordig voor 60% van alle gevallen te genezen is.
En uiteraard zijn er mensen die er ook aan doodgaan, zo voorkom je namelijk overbevolking.
Maar omdat iemand dood gaat aan kanker moet ik er meer respect voor hebben dan mensen die dood zijn gegaan aan een hartaanval?
Wat is dat voor zieke implicatie....
Ben jij ook iemand die flipt als iemand zegt: "ach man, val dood..." en dat je dan gaat zeggen dat dat niet mag omdat je oma dood is.
In 2090 is elke vorm van kanker te genezen en krijgen we kankervaccins. Tegen die tijd werkt antibiotica niet meer en gaan we massaal weer dood aan infecties en de griep.
Mijn kleinzoon, als ik die ooit krijg, zal dan gaan schelden met griep, want dat is dan not done.
Nog even als voetnoot:
Schelden met tering is een alom geaccepteerd feit terwijl 300 jaar geleden mensen er met bosjes tegelijk aan doodgingen.
Wat dacht je van de uitspraak: "ik heb er de pest in"In +/- het jaar1630 werd Europa getroffen door de pest en daardoor werd 1/3e van de bevolking uitgeroeid.
Waarom hoor ik mensen zoals jou daar nooit over? Hebben jullie enkel respect voor de mensen die nu doodgaan?
Zijn andere ziekten minderwaardig, of ligt het eerder aan mensen zoals jullie? Zijn jullie mogelijk minderwaardig?
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:42 schreef Zaren het volgende:
pfff, doellozen discussie, enneh, Xebrozius heb heeft gewoon gelijk, klaar.
Wat is C2000? En komen daar ook weer scanners voor? Ik heb nog een oude handscanner, daar heb je dus weinig aan in de toekomst? (behalve taxi e.d. dan).quote:Op zondag 2 januari 2005 23:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ze zijn aan het overstappen op C2000, de brandweer en ambulance zul je ook niet lang meer horen.
tevenst tvp
Hij heeft vast een oranje bandje omquote:Op maandag 3 januari 2005 19:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Juist, gewoon hen benaderen zoals zij dat ook doen.
A.) Naar buiten lopen, vragen wat voor machtig mooi vuurwerk dat is, meelopen en kijken hoe ze een vuilnisbak opblazen. Ze een paar biertjes geven, alvast een goed nieuwjaar wensen en weer naar huis gaan.
B.) Hysterisch lopen jankzakken omdat ze met vuurwerk bezig zijn terwijl daar maar 2 tot 3 dagen last van hebt in 365 dagen. Ze met een ik-ben-beter-dan-jullie-allemaal-toontje aanspreken en nog verontwaardigd zijn ook als ze niet oprotten.
Vraag me af wie er dan de asocialen zijn, als je al niet eens weet hoe je met je medemens om moet gaan.
Want face it, tokkies zijn ook medemensen.
Maar nee, bel de politie tot in den treure, laat het oorlogtrauma van je vriend bovenkomen () en vertel ook dat je relatie op de klippen zit.
Man, wat een respect heb ik voor je meid...
OMFG!quote:Op maandag 3 januari 2005 19:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jullie steken me tot tweemaal toe in de fik en kerven de LKP intialen in mijn lichaam?
http://www.c2000.nlquote:Op maandag 3 januari 2005 20:55 schreef velpzuid.nl het volgende:
[..]
Wat is C2000? En komen daar ook weer scanners voor? Ik heb nog een oude handscanner, daar heb je dus weinig aan in de toekomst? (behalve taxi e.d. dan).
Doe geen moeite joh.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:17 schreef Xebrozius het volgende:
God, dit wordt even flink reageren... moment...
Goed dat jij het verteld, dat scheelt weer een ellenlang verhaal van Mwanabutu.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:27 schreef kanaiken het volgende:
Je krijgt vuurwerk naar je kop gegooid en het eerste dat je vraagt is wat voor machtig mooi vuurwerk ze je nou eigenlijk mee bekogeld hebben. Zelfs zij zullen daarvan vreemd opkijken, ik denk ook niet dat ze naar een vuilnisbak zullen lopen en dat ze samen met jouw gaan kijken hoe dat ding uit elkaar knalt, jij bent een interessanter doelwit. Gelukkig nieuwjaar wensen?waarschijnlijk krijg je een antwoord als: "Kanker op, vuile hoer, samen met die allochtone buurman van je!" Gevolgd door nog een strijker naar je hoofd.
Dat is een iets realistischere schets.
Het is 30 december, het geknal heeft 45 minuten geduurd.quote:Mwanatabu - donderdag 30 december 2004 @ 23:32
Staan ze vanavond pontificaal voor ons huis vuurwerk af te steken. Geen probleem. Die gaan vanzelf wel wel, denken we. Drie kwartier later staan ze er nog. Dus maar even naar buiten om te vragen of ze ergens anders kunnen gaan staan. Dat doen we beleefd.
De bedreigingen kwamen voort uit het feit dat ze aangesproken werden. Daarvoor gaf TS aan dat het rustig was:quote:Waar maak jij uit op dat ze dat toontje aansloeg? En het gaat niet alleen om het vuurwerk, bedreigen kun je 365 dagen per jaar, en daar heb je toch echt geen vuurwerk voor nodig.
Als je het contact weet te vermijden waarom ze dan gaan aanspreken als je weet dat het problemen gaat opleveren?quote:Mwanatabu - donderdag 30 december 2004 @ 23:32
Das ook weer lekker. We zitten sinds een paar maanden in een achterstandswijk waar tot voor kort regelmatig de politie op bezoek kwam. Maar het leek mee te vallen. Tot nu toe heb ik weten te vermijden dat ik contact of conflicten had met de Tokkies die onze straat bevolken (3 families and still counting).
Nee hoor, als je nu bovenstaande stukjes eerder had gelezen had je dat argument niet gebruikt.quote:Dus nu is zij opeens de boosdoener? Zij is asociaal tegen hen en moet respect hebben voor zulke mensen? Whehe, hoor je nu zelf hoe kansloos dit klinkt? De rollen omdraaien is toch echt te simpel
Respect heb ik voor mensen die inzien dat hun handelswijze nooit helemaal correct is. Respect heb ik voor mensen die niet een belerende toon aanslaan tegen anderen omdat zij van mening zijn dat hun mening het pas van verlichting is.quote:Misschien zou wat meer respect geen kwaad kunnen, in jouw geval![]()
En over 100 jaar is kanker te genezen en na 150 jaar is het woord kanker een geaccepteerd scheldwoord.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:28 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Pest is iets anders, En wel omdat er nu geen pest meer voorkomt, en dus ook geen mensen die bekend zijn met de ziekten, het is zelfs een gewoon gezegde geworden.
Tering scheld ik overigens ook niet mee.
Rare dingen uitkramen?quote:En de minderwaardige ben jij denk ik. als je al denkt dat je je respect moet verdienen door de meeste rare dingen uit te kramen ben je wel diep gezonken
quote:En wel omdat er nu geen pest meer voorkomt, en dus ook geen mensen die bekend zijn met de ziekten, het is zelfs een gewoon gezegde geworden.
quote:En jah in 2090 is er misschien een vaccin tegen kanker, en weer 100 jaar later is kanker misschien net zo gewoon als waterpokken nu.
Vreemd genoeg veroordeel je datgene wat je ook bevestigd. Ik weet niet waarom ik dan opeens een minderwaardige ben aangezien ik wel bij mijn woorden blijf en niet zomaar mensen ga beschuldigen met termen als ‘minderwaardige’.quote:Maar dan zal het misschien ook gewoon een maatschappelijk geaacceptteerd spreekwoord zijn.
En dan is inderdaad Griep een scheldwoord misschien
Shit.quote:
Ik wil duidelijk maken dat ik zware shag rook denk ik. Als je goed leest...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Shit.
Wat de fuck wil je zeggen eigenlijk?
Was jij niet die huilie die over de zeik ging omdat ik Joegoslaven maar mietjes vond en jij toevallig ook een Joegoslaaf bent.quote:Waar haal je het lef eigenlijk vandaan om je mening zo te predicten. Ik vind je steeds zieliger.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Shit.
Wat de fuck wil je zeggen eigenlijk? Denk je dat het iemand wat boeit wat jij onder 'respect' verstaat? Waar haal je het lef eigenlijk vandaan om je mening zo te predicten. Ik vind je steeds zieliger.
Jij bent de wagon die het ravijn mee in gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik wil duidelijk maken dat ik zware shag rook denk ik. Als je goed leest...
[..]
Was jij niet die huilie die over de zeik ging omdat ik Joegoslaven maar mietjes vond en jij toevallig ook een Joegoslaaf bent.
En me sindsdien achtervolgt om kenbaar te maken dat ik een loser ben en dood moet.
Geef mij dan maar liever het geven van een mening dan iemand kansloos stalken op een forum notabene.
Ik ben niet degene die zich druk maakt. Jij echter bent als stoomlocomotief met een defect stoomventiel en gedoemd om te ontsporen.
Sorry, ik ben geen meeloperquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij bent de wagon die het ravijn mee in gaat.
Nogmaals reageren op dit. Dood moet je, natuurlijk en snel graag. IIk ben geen Joegoslaaf. Sindsdien jou achtervolgd? Jij moest een jaar geleden of langer een naamtopic maken enzo. Vandaar, ik schijt op jou. Druk maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik wil duidelijk maken dat ik zware shag rook denk ik. Als je goed leest...
[..]
Was jij niet die huilie die over de zeik ging omdat ik Joegoslaven maar mietjes vond en jij toevallig ook een Joegoslaaf bent.
En me sindsdien achtervolgt om kenbaar te maken dat ik een loser ben en dood moet.
Geef mij dan maar liever het geven van een mening dan iemand kansloos stalken op een forum notabene.
Ik ben niet degene die zich druk maakt. Jij echter bent als stoomlocomotief met een defect stoomventiel en gedoemd om te ontsporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |