abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2005 @ 20:10:35 #151
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_24377718
Ik vraag me af of je IRL net zo'n sukkel bent Dat is waarschijnlijk de reden dat je al je tijd op fok! doorbrengt met het roepen om aandacht met je provocerende opmerkingen... ach, live and let die?
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  maandag 3 januari 2005 @ 20:27:35 #152
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_24378008
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:14 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Juist, gewoon hen benaderen zoals zij dat ook doen.
A.) Naar buiten lopen, vragen wat voor machtig mooi vuurwerk dat is, meelopen en kijken hoe ze een vuilnisbak opblazen. Ze een paar biertjes geven, alvast een goed nieuwjaar wensen en weer naar huis gaan.
Je krijgt vuurwerk naar je kop gegooid en het eerste dat je vraagt is wat voor machtig mooi vuurwerk ze je nou eigenlijk mee bekogeld hebben. Zelfs zij zullen daarvan vreemd opkijken, ik denk ook niet dat ze naar een vuilnisbak zullen lopen en dat ze samen met jouw gaan kijken hoe dat ding uit elkaar knalt, jij bent een interessanter doelwit. Gelukkig nieuwjaar wensen? waarschijnlijk krijg je een antwoord als: "Kanker op, vuile hoer, samen met die allochtone buurman van je!" Gevolgd door nog een strijker naar je hoofd.
Dat is een iets realistischere schets.
quote:
B.) Hysterisch lopen jankzakken omdat ze met vuurwerk bezig zijn terwijl daar maar 2 tot 3 dagen last van hebt in 365 dagen. Ze met een ik-ben-beter-dan-jullie-allemaal-toontje aanspreken en nog verontwaardigd zijn ook als ze niet oprotten.
Waar maak jij uit op dat ze dat toontje aansloeg? En het gaat niet alleen om het vuurwerk, bedreigen kun je 365 dagen per jaar, en daar heb je toch echt geen vuurwerk voor nodig.
quote:
Vraag me af wie er dan de asocialen zijn, als je al niet eens weet hoe je met je medemens om moet gaan.
Want face it, tokkies zijn ook medemensen.
Dus nu is zij opeens de boosdoener? Zij is asociaal tegen hen en moet respect hebben voor zulke mensen? Whehe, hoor je nu zelf hoe kansloos dit klinkt? De rollen omdraaien is toch echt te simpel
quote:
Maar nee, bel de politie tot in den treure, laat het oorlogtrauma van je vriend bovenkomen ( ) en vertel ook dat je relatie op de klippen zit.
Duh, tuurlijk moet je de politie bellen, sinds wanneer is dat not-done? Wat moet ze dan doen, recht in eigen hand nemen?
quote:
Man, wat een respect heb ik voor je meid...
Misschien zou wat meer respect geen kwaad kunnen, in jouw geval
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  maandag 3 januari 2005 @ 20:28:02 #153
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_24378015
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:48 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ach ja, ga vooral voorbij aan het feit dat kanker tegenwoordig voor 60% van alle gevallen te genezen is.
En uiteraard zijn er mensen die er ook aan doodgaan, zo voorkom je namelijk overbevolking.
Maar omdat iemand dood gaat aan kanker moet ik er meer respect voor hebben dan mensen die dood zijn gegaan aan een hartaanval?
Wat is dat voor zieke implicatie....
Ben jij ook iemand die flipt als iemand zegt: "ach man, val dood..." en dat je dan gaat zeggen dat dat niet mag omdat je oma dood is.

In 2090 is elke vorm van kanker te genezen en krijgen we kankervaccins. Tegen die tijd werkt antibiotica niet meer en gaan we massaal weer dood aan infecties en de griep.
Mijn kleinzoon, als ik die ooit krijg, zal dan gaan schelden met griep, want dat is dan not done.

Nog even als voetnoot:

Schelden met tering is een alom geaccepteerd feit terwijl 300 jaar geleden mensen er met bosjes tegelijk aan doodgingen.
Wat dacht je van de uitspraak: "ik heb er de pest in" In +/- het jaar1630 werd Europa getroffen door de pest en daardoor werd 1/3e van de bevolking uitgeroeid.
Waarom hoor ik mensen zoals jou daar nooit over? Hebben jullie enkel respect voor de mensen die nu doodgaan?
Zijn andere ziekten minderwaardig, of ligt het eerder aan mensen zoals jullie? Zijn jullie mogelijk minderwaardig?
Pest is iets anders, En wel omdat er nu geen pest meer voorkomt, en dus ook geen mensen die bekend zijn met de ziekten, het is zelfs een gewoon gezegde geworden.
Tering scheld ik overigens ook niet mee.

En jah in 2090 is er misschien een vaccin tegen kanker, en weer 100 jaar later is kanker misschien net zo gewoon als waterpokken nu. (wat ik niet denk als je ziet hoeveel soorten er zijn)
Maar dan zal het misschien ook gewoon een maatschappelijk geaacceptteerd spreekwoord zijn.
En dan is inderdaad Griep een scheldwoord misschien, maar daardoor kan je nu nog wel mensen kwetsen met het schelden met kanker.

En de minderwaardige ben jij denk ik. als je al denkt dat je je respect moet verdienen door de meeste rare dingen uit te kramen ben je wel diep gezonken
silence can say more than thousand words
  maandag 3 januari 2005 @ 20:42:11 #154
63111 Zaren
ondertitel
pi_24378243
pfff doellozen discussie enneh Xebrozius heb gwn gelijk klaar
all your base are belong to us!
  maandag 3 januari 2005 @ 20:54:52 #155
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_24378459
quote:
Op maandag 3 januari 2005 20:42 schreef Zaren het volgende:
pfff, doellozen discussie, enneh, Xebrozius heb heeft gewoon gelijk, klaar.

7 fouten in een zin van 9 woorden...
ga zo door!
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  maandag 3 januari 2005 @ 20:55:09 #156
28488 velpzuid.nl
cHACk aka kL0j00h
pi_24378464
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:57 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ze zijn aan het overstappen op C2000, de brandweer en ambulance zul je ook niet lang meer horen.
tevenst tvp
Wat is C2000? En komen daar ook weer scanners voor? Ik heb nog een oude handscanner, daar heb je dus weinig aan in de toekomst? (behalve taxi e.d. dan).
Als je gaat luisteren naar geruchten, luister je naar vervaagde feiten.
# www.velpzuid.nl
# Fotoboek
# Forum (velpzuid.nl)
  maandag 3 januari 2005 @ 21:25:17 #157
107525 Caithlinn
Still me....
pi_24378957
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:14 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Juist, gewoon hen benaderen zoals zij dat ook doen.
A.) Naar buiten lopen, vragen wat voor machtig mooi vuurwerk dat is, meelopen en kijken hoe ze een vuilnisbak opblazen. Ze een paar biertjes geven, alvast een goed nieuwjaar wensen en weer naar huis gaan.

B.) Hysterisch lopen jankzakken omdat ze met vuurwerk bezig zijn terwijl daar maar 2 tot 3 dagen last van hebt in 365 dagen. Ze met een ik-ben-beter-dan-jullie-allemaal-toontje aanspreken en nog verontwaardigd zijn ook als ze niet oprotten.

Vraag me af wie er dan de asocialen zijn, als je al niet eens weet hoe je met je medemens om moet gaan.
Want face it, tokkies zijn ook medemensen.

Maar nee, bel de politie tot in den treure, laat het oorlogtrauma van je vriend bovenkomen ( ) en vertel ook dat je relatie op de klippen zit.
Man, wat een respect heb ik voor je meid...
Hij heeft vast een oranje bandje om
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Spellchecker maandag 3 januari 2005 @ 21:28:27 #158
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_24379005
nou TS, pak je topic weer op aub en laat xebro en volvomeister bannen ofzo

of geef ons anders je ICQ/IRC/MSN
Tevens -purist.
  maandag 3 januari 2005 @ 22:42:52 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24380360
Xebro, whatever je standpunt ook is, ik mis nu wel mijn vuurwerksoap
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_24380911
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:18 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Jullie steken me tot tweemaal toe in de fik en kerven de LKP intialen in mijn lichaam?
OMFG!
pi_24381018
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:09 schreef DarkWolf88 het volgende:

[..]

OMFG!
Briljant zeker.
pi_24381046
quote:
Op maandag 3 januari 2005 20:55 schreef velpzuid.nl het volgende:

[..]

Wat is C2000? En komen daar ook weer scanners voor? Ik heb nog een oude handscanner, daar heb je dus weinig aan in de toekomst? (behalve taxi e.d. dan).
http://www.c2000.nl
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24381052
Mijn soap, wat doe je?!
pi_24381699
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:15 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Briljant zeker.
Nee, geniaal.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:17:43 #165
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24382356
God, dit wordt even flink reageren... moment...
pi_24382450
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:17 schreef Xebrozius het volgende:
God, dit wordt even flink reageren... moment...
Doe geen moeite joh.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:38:44 #167
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24382816
quote:
Op maandag 3 januari 2005 20:27 schreef kanaiken het volgende:
Je krijgt vuurwerk naar je kop gegooid en het eerste dat je vraagt is wat voor machtig mooi vuurwerk ze je nou eigenlijk mee bekogeld hebben. Zelfs zij zullen daarvan vreemd opkijken, ik denk ook niet dat ze naar een vuilnisbak zullen lopen en dat ze samen met jouw gaan kijken hoe dat ding uit elkaar knalt, jij bent een interessanter doelwit. Gelukkig nieuwjaar wensen? waarschijnlijk krijg je een antwoord als: "Kanker op, vuile hoer, samen met die allochtone buurman van je!" Gevolgd door nog een strijker naar je hoofd.
Dat is een iets realistischere schets.
Goed dat jij het verteld, dat scheelt weer een ellenlang verhaal van Mwanabutu.
quote:
Mwanatabu - donderdag 30 december 2004 @ 23:32
Staan ze vanavond pontificaal voor ons huis vuurwerk af te steken. Geen probleem. Die gaan vanzelf wel wel, denken we. Drie kwartier later staan ze er nog. Dus maar even naar buiten om te vragen of ze ergens anders kunnen gaan staan. Dat doen we beleefd.
Het is 30 december, het geknal heeft 45 minuten geduurd.
Volgens het CBS wordt een vrouw gemiddeld 76 jaar. Dat zijn omgerekend 39945600 minuten. ( de schrikkeldagen en schrikkel-seconden daar gelaten)
Van die 39945600 minuten heeft desbetreffend huilzakje last van 45 minuten lawaai.
Procentueel gezien komt dat uit op 0,000123% van haar hele leven. .

Bedenk wel... 24 uur later is het oud en nieuw en zal ze de hele dag dat vuurwerk moeten aanhoren.
Iemand met zo'n lage tolerantie grens zal waarschijnlijk overkomen als een hypergevoelig persoon die niets anders doet dan vroeg doodgaan aan hart - en vaatziekten.
Wat overigens haar goed recht is natuurlijk.
Probleem is dat mensen altijd denken aan eigen tijd en plezier, en de meeste te stom zijn om in te zien dat knallen tijdelijk zullen zijn en zelfs het leven vergankelijk is.

Het komt er eigenlijk dus op neer dat het niet uitmaakt wat er gezegd of gedaan wordt omdat we toch allemaal doodgaan en je het beste moet maken van de tijd die je hebt.
En als je dan al zo intolerant bent om mensen niet even een dag voor oud en nieuw hun plezier te gunnen dan vind ik dat soort mensen zielig... Enorm zielig...Gi-gan-ti-sch zielig...
quote:
Waar maak jij uit op dat ze dat toontje aansloeg? En het gaat niet alleen om het vuurwerk, bedreigen kun je 365 dagen per jaar, en daar heb je toch echt geen vuurwerk voor nodig.
De bedreigingen kwamen voort uit het feit dat ze aangesproken werden. Daarvoor gaf TS aan dat het rustig was:
quote:
Mwanatabu - donderdag 30 december 2004 @ 23:32
Das ook weer lekker. We zitten sinds een paar maanden in een achterstandswijk waar tot voor kort regelmatig de politie op bezoek kwam. Maar het leek mee te vallen. Tot nu toe heb ik weten te vermijden dat ik contact of conflicten had met de Tokkies die onze straat bevolken (3 families and still counting).
Als je het contact weet te vermijden waarom ze dan gaan aanspreken als je weet dat het problemen gaat opleveren?
Zelfdestructief gedrag is dus de reden dat ze hysterisch achter de pc zat, en daar moet ik dan begrip voor hebben. .
quote:
Dus nu is zij opeens de boosdoener? Zij is asociaal tegen hen en moet respect hebben voor zulke mensen? Whehe, hoor je nu zelf hoe kansloos dit klinkt? De rollen omdraaien is toch echt te simpel
Nee hoor, als je nu bovenstaande stukjes eerder had gelezen had je dat argument niet gebruikt.
Respect is als voorrang. Voorrang krijg je, en dat neem je niet.
quote:
Misschien zou wat meer respect geen kwaad kunnen, in jouw geval
Respect heb ik voor mensen die inzien dat hun handelswijze nooit helemaal correct is. Respect heb ik voor mensen die niet een belerende toon aanslaan tegen anderen omdat zij van mening zijn dat hun mening het pas van verlichting is.
Respect heb ik voor mensen die weten hoe ze mensen van een andere sociale klasse moeten benaderen. Respect heb ik voor mensen die niet hun hele hebben en houden op fok gooien.
Respect heb ik voor mensen die niet meteen overdrijven dat hun relatie voorbij is om daarna te melden dat hij gewoon even weg was.
Respect vind ik een kutwoord aangezien het een hype is om te noemen en het woord sinds Jan Peter Balkenende gedegradeerd is tot een holle bewoording die enkel illustreert dat respect als dood is in deze maatschappij sinds de opkomst van het individualisme... .
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:44:12 #168
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24382935
quote:
Op maandag 3 januari 2005 20:28 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Pest is iets anders, En wel omdat er nu geen pest meer voorkomt, en dus ook geen mensen die bekend zijn met de ziekten, het is zelfs een gewoon gezegde geworden.
Tering scheld ik overigens ook niet mee.
En over 100 jaar is kanker te genezen en na 150 jaar is het woord kanker een geaccepteerd scheldwoord.
Je bevestigt dus mijn standpunt. Dank je, erg aardig van je.
quote:
En de minderwaardige ben jij denk ik. als je al denkt dat je je respect moet verdienen door de meeste rare dingen uit te kramen ben je wel diep gezonken
Rare dingen uitkramen?
Je bevestigd anders tot in detail wat ik hiervoor gepost heb…
Even een overzicht:
quote:
En wel omdat er nu geen pest meer voorkomt, en dus ook geen mensen die bekend zijn met de ziekten, het is zelfs een gewoon gezegde geworden.
quote:
En jah in 2090 is er misschien een vaccin tegen kanker, en weer 100 jaar later is kanker misschien net zo gewoon als waterpokken nu.
quote:
Maar dan zal het misschien ook gewoon een maatschappelijk geaacceptteerd spreekwoord zijn.
En dan is inderdaad Griep een scheldwoord misschien
Vreemd genoeg veroordeel je datgene wat je ook bevestigd. Ik weet niet waarom ik dan opeens een minderwaardige ben aangezien ik wel bij mijn woorden blijf en niet zomaar mensen ga beschuldigen met termen als ‘minderwaardige’.
Wist je dat je daar mensen enorm mee kunt kwetsen?
pi_24382957
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:38 schreef Xebrozius het volgende:

Gelul.
Shit.

Wat de fuck wil je zeggen eigenlijk? Denk je dat het iemand wat boeit wat jij onder 'respect' verstaat? Waar haal je het lef eigenlijk vandaan om je mening zo te predicten. Ik vind je steeds zieliger.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:50:41 #170
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24383087
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:45 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Shit.

Wat de fuck wil je zeggen eigenlijk?
Ik wil duidelijk maken dat ik zware shag rook denk ik. Als je goed leest...
quote:
Waar haal je het lef eigenlijk vandaan om je mening zo te predicten. Ik vind je steeds zieliger.
Was jij niet die huilie die over de zeik ging omdat ik Joegoslaven maar mietjes vond en jij toevallig ook een Joegoslaaf bent.
En me sindsdien achtervolgt om kenbaar te maken dat ik een loser ben en dood moet.
Geef mij dan maar liever het geven van een mening dan iemand kansloos stalken op een forum notabene.
Ik ben niet degene die zich druk maakt. Jij echter bent als stoomlocomotief met een defect stoomventiel en gedoemd om te ontsporen.
pi_24383136
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:45 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Shit.

Wat de fuck wil je zeggen eigenlijk? Denk je dat het iemand wat boeit wat jij onder 'respect' verstaat? Waar haal je het lef eigenlijk vandaan om je mening zo te predicten. Ik vind je steeds zieliger.
pi_24383157
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

[..]

Was jij niet die huilie die over de zeik ging omdat ik Joegoslaven maar mietjes vond en jij toevallig ook een Joegoslaaf bent.
En me sindsdien achtervolgt om kenbaar te maken dat ik een loser ben en dood moet.
Geef mij dan maar liever het geven van een mening dan iemand kansloos stalken op een forum notabene.
Ik ben niet degene die zich druk maakt. Jij echter bent als stoomlocomotief met een defect stoomventiel en gedoemd om te ontsporen.
Jij bent de wagon die het ravijn mee in gaat.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:54:36 #173
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24383178
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:53 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Jij bent de wagon die het ravijn mee in gaat.
Sorry, ik ben geen meeloper .
pi_24383228
En zo word er alweer een Topic verneukt door ...........
Juist ja.... X
pi_24383366
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals reageren op dit. Dood moet je, natuurlijk en snel graag. IIk ben geen Joegoslaaf. Sindsdien jou achtervolgd? Jij moest een jaar geleden of langer een naamtopic maken enzo. Vandaar, ik schijt op jou. Druk maken? Als je daar over nadenkt alleen al. Weet je nog, Mr. Lijn 15?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')