Die edit maakt het hemquote:Op zondag 2 januari 2005 03:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hij vraagt het, dat is dus geen privacy schending aangezien TS gewoon kan zeggen "krijg je niet" oid, voila opgelost
[edit]
jullie zijn zeker dezelfde types die gaan gillen bij de nieuwe legitimatiebewijs regeling![]()
[/edit]
Waarom? We kennen elkaar allemaal niet hierzo, ik kan hier vanalles beweren, en er is geen enkele manier om een en ander na te trekken.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:41 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom zou het niet kunnen dat je af en toe even een verhaaltje op je computer intikt?
Die stumperds staan vast niet de hele dag voor zijn huis zijn auto te slopen, die moeten ook wel een keer eten en slapen.
De TS zit toch ook niet de hele tijd achter zijn computer?
Beetje zielig allemaal als je niet gewoon mensen kunt geloven.
Dat komt gewoon doordat een aantal oplettende fokkers een rijtje twijfelachtige dingen achter elkaar hebben gezet, zo wordt alles opeens een stukje duidelijker:Pquote:Op zondag 2 januari 2005 13:14 schreef kanaiken het volgende:
Kuddegedrag, 1 iemand roept dat hij het niet gelooft en niemand gelooft het meer
Ik heb nog geen reden om aan te nemen dat dit niet waar is, maar een foto zou idd overtuigend werken
Ik zat absoluut niet rustig te fokken, ik zat te trillen en alles. Maar naar buiten gaan en verder ruzie maken heeft weinig zin met die mensen, en als je vuurwerk naar je hoofd krijgt dan ga ik echt wel naar binnen en de politie bellen. Meer kun je op dat moment niet doen. Dan kun je beter alles van je aftikken (met trillende handen, kreeg de toetsen soms bijna niet aangeslagen), dan heb je het idee dat je nog iets doet (want de verontwaardigde reacties hier heb ik echt wat aan gehadquote:Op zondag 2 januari 2005 00:04 schreef SwOoSh het volgende:
volvomeister heeft een punt. Je gaat indd niet rustig zitten fokken als je auto word gesloopt en je fiets in de fik word gestoken lijkt me.
Nou nee dank je, heb wel genoeg aandacht gehad de afgelopen dagen.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:37 schreef milagro het volgende:
ik heb het idee dat er weer eens iemand om aandacht verlegen zit.
iets te veel details en zo
Dát is dus het ergste he: dat je weet dat het terugkomt en er maar mee moet leren leven en hoopt dat het niet al te erg wordt. Hier zit er dan ook nog de factor bij in van dat je niet weet wanneer het terugkomt: voor hetzelfde geld is er eentje jarig over een paar weken he.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb alles nog eens doorgelezen, ik leef met je mee want ik maak het zelf ook mee. wel in een zeer mindere vorm.
Gisteren staken ze nl een prullenbak die 5 meter van mijn huis staat in de hens, toen ik kwam met een emmer water om het vuur te doven vonden ze het nodig om kippenscheetjes te gooien naar mijn raam zodat daar nu bruine kruidvlekken zitten.
ach ze zijn nu wel klaar, het is andere jaren erger geweest.
Dit is dus structureel in deze wijk.quote:Artikel uit Zwolse Courant van 03-04-2002
Arrestatie bij ‘fout‘ paasvuur
ZWOLLE - 03 APRIL 2002 - Politie en brandweer hebben tweede paasdag veel te stellen gehad met clandestiene paasvuren op het Cornelis Houtmanplein (Wipstrik) en in de Bankastraat (Indische Buurt).
Met name in de Wipstrik liep het uit de hand. Het in brand steken van goederen op de openbare weg werd niet getolereerd en elke keer kwam de brandweer in actie. Na weer een melding zagen agenten rond kwart voor tien ‘s avonds een man verdachte goederen naar de bult slepen. Deze 42-jarige Zwollenaar is aangehouden en voor nader onderzoek ingesloten.
De brandweer moest er in de Bankastraat twee keer aan te pas komen. Nadat het vuurtje voor de tweede keer was geblust heeft de ROVA opdracht gekregen de resterende goederen op te ruimen.
Bron:http://www.destentor.nl/regioportal/STN/1,1478,12903-Zoekeninnieuws-Zoeken!!__1017939_,00.html?ArchiefID=1017939
Lul toch niet zo domquote:Op zondag 2 januari 2005 15:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik weet nu ook waarom ze niet warm en koud worden van een belletje naar de pliesie: ze hebben de scanner aanstaan, dus ze weten precies wanneer er een melding over hen komt en van wie en waarover en wanneer er een wagen komt. Dus ze weten precies wie ze moeten pakken als de politie weggaat....
Nee, maar er wordt wel een straatnaam of misschien zelfs een nummer genoemd. En zelfs als dat laatste niet genoemd wordt, lijkt het me duidelijk wie er bedoeld wordt als er gemeld wordt dat "een huis in de XXXX-straat gemeld heeft overlast te hebben van vuurwerk en bedreigingen".quote:Op zondag 2 januari 2005 17:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom.
De politie noemt nooit de namen van de personen die bellen. Aangezien de politie weet dat ze afgeluisterd kan worden.
Wat de politie hoogstens kan zeggen is "wij hebben een melding gekregen uit de buurt om te kijken bij huisnummer <nummer>" .
Zou wel gaaf zijn zeg als het echt zo zou gaan.
"Politie Noorderveld, wij kregen een melding binnen van Mevr. Huitens uit Norg wonende op nummer 36 met postcode 9718 GC. De vrouw heeft aangegeven dat er op de Batinge 128 een asogezin zit en dat gaan we nu bekijken.
We rijden nu naar hen toe..."
Kind, je lult zo slap dat je tong impotent lijkt.
ik wil niet veel zeggen maar als ik de scanner hier heb aanstaan dat is regio haaglanden hoor ik meestal in welke straat het is en huisnummer natuurlijk geen namen maar wel straat....quote:Op zondag 2 januari 2005 17:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom.
De politie noemt nooit de namen van de personen die bellen. Aangezien de politie weet dat ze afgeluisterd kan worden.
Wat de politie hoogstens kan zeggen is "wij hebben een melding gekregen uit de buurt om te kijken bij huisnummer <nummer>" .
Zou wel gaaf zijn zeg als het echt zo zou gaan.
"Politie Noorderveld, wij kregen een melding binnen van Mevr. Huitens uit Norg wonende op nummer 36 met postcode 9718 GC. De vrouw heeft aangegeven dat er op de Batinge 128 een asogezin zit en dat gaan we nu bekijken.
We rijden nu naar hen toe..."
Kind, je lult zo slap dat je tong impotent lijkt.
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt wel een straatnaam of misschien zelfs een nummer genoemd. En zelfs als dat laatste niet genoemd wordt, lijkt het me duidelijk wie er bedoeld wordt als er gemeld wordt dat "een huis in de XXXX-straat gemeld heeft overlast te hebben van vuurwerk en bedreigingen".
Dus lul zelf niet zo dom en leg me geen woorden in de mond. Alsof ik beweerd heb dat het gaat zoals in jouw voorbeeldje.
Soms zijn het net kleine kinderen, die labiele vrouwen...quote:Ik weet nu ook waarom ze niet warm en koud worden van een belletje naar de pliesie: ze hebben de scanner aanstaan, dus ze weten precies wanneer er een melding over hen komt en van wie en waarover en wanneer er een wagen komt. Dus ze weten precies wie ze moeten pakken als de politie weggaat....
Mij valt het nu op, nadat ik tikte dat je met dit topic de londsdale gastjes probeerde te stigmatiseren, dit omdat je de 'allochtone' buurman erbij haalde, Turken die uitgescholden worden, etc. Nu maak je geeneens gewag van dit?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:
-blablabletroepzeikkut
Ah, mevrouw vlucht weg nadat ze door de mand gevallen is. Misschien waren die lonsdalegastjes gewoon medewerkers van GGD die je in een dwangbuis probeerden te stoppen?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Jongens, Ik stop ermee hier. Ik word gewoon naar van die kutreacties van sommigen van jullie en dat wil ik er niet nog eens overheen hebben na alles.
Ga maar gezellig met elkaar uitpluizen waar het niet zou kloppen, Xebro en Volvo, ik doe niet meer mee. Ga maar fijn iemand anders bashen.
De rest bedankt voor de steun! Het is lekker rustig tot nu toe en ik ga Robinson Crusoë kijken met m'n verstand op nul.
veel plezier, en sterktequote:Op zondag 2 januari 2005 20:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Jongens, Ik stop ermee hier. Ik word gewoon naar van die kutreacties van sommigen van jullie en dat wil ik er niet nog eens overheen hebben na alles.
Ga maar gezellig met elkaar uitpluizen waar het niet zou kloppen, Xebro en Volvo, ik doe niet meer mee. Ga maar fijn iemand anders bashen.
De rest bedankt voor de steun! Het is lekker rustig tot nu toe en ik ga Robinson Crusoë kijken met m'n verstand op nul.
Zelf een lonsdale-drager?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Ah, mevrouw vlucht weg nadat ze door de mand gevallen is. Misschien waren die lonsdalegastjes gewoon medewerkers van GGD die je in een dwangbuis probeerden te stoppen?
Stomme stinksnol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |