abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 januari 2005 @ 13:14:17 #76
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_24353729
Kuddegedrag, 1 iemand roept dat hij het niet gelooft en niemand gelooft het meer
Ik heb nog geen reden om aan te nemen dat dit niet waar is, maar een foto zou idd overtuigend werken
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_24353925
quote:
Op zondag 2 januari 2005 03:25 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Hij vraagt het, dat is dus geen privacy schending aangezien TS gewoon kan zeggen "krijg je niet" oid, voila opgelost

[edit]
jullie zijn zeker dezelfde types die gaan gillen bij de nieuwe legitimatiebewijs regeling
[/edit]
Die edit maakt het hem
  zondag 2 januari 2005 @ 13:33:53 #78
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24354038
tvp
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24354467
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:41 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom zou het niet kunnen dat je af en toe even een verhaaltje op je computer intikt?
Die stumperds staan vast niet de hele dag voor zijn huis zijn auto te slopen, die moeten ook wel een keer eten en slapen.
De TS zit toch ook niet de hele tijd achter zijn computer?

Beetje zielig allemaal als je niet gewoon mensen kunt geloven.
Waarom? We kennen elkaar allemaal niet hierzo, ik kan hier vanalles beweren, en er is geen enkele manier om een en ander na te trekken.
Het zal de eerste keer niet zijn dat iemand een of ander verhaal ophangt om aandacht te krijgen of gewoon voor de gein.

Ik heb gisteravond beide topics doorgelezen, en wat me opviel zijn de vele vele details.
Dát doet bij mij altijd "alarmbellen rinkelen", zeker als het op dat moment allemaal nog gaande is.
En dan tussen neus en lippen door nog even melden dat je net gedumpt bent, alsof dat wat toevoegt...

Als het wel allemaal echt gebeurd is, nou, dan zaten we er dus naast , so what?
is er dan een ramp gebeurd, loopt de TS dan meer gevaar of zo?
dit is een forum en nee, ik geloof niet altijd alles wat ik lees, zomaar klakkeloos.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24354565
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:14 schreef kanaiken het volgende:
Kuddegedrag, 1 iemand roept dat hij het niet gelooft en niemand gelooft het meer
Ik heb nog geen reden om aan te nemen dat dit niet waar is, maar een foto zou idd overtuigend werken
Dat komt gewoon doordat een aantal oplettende fokkers een rijtje twijfelachtige dingen achter elkaar hebben gezet, zo wordt alles opeens een stukje duidelijker:P
pi_24355051
quote:
Op zondag 2 januari 2005 00:04 schreef SwOoSh het volgende:
volvomeister heeft een punt. Je gaat indd niet rustig zitten fokken als je auto word gesloopt en je fiets in de fik word gestoken lijkt me.
Ik zat absoluut niet rustig te fokken, ik zat te trillen en alles. Maar naar buiten gaan en verder ruzie maken heeft weinig zin met die mensen, en als je vuurwerk naar je hoofd krijgt dan ga ik echt wel naar binnen en de politie bellen. Meer kun je op dat moment niet doen. Dan kun je beter alles van je aftikken (met trillende handen, kreeg de toetsen soms bijna niet aangeslagen), dan heb je het idee dat je nog iets doet (want de verontwaardigde reacties hier heb ik echt wat aan gehad ).

Net een stelletje op de koffie gehad dat echt in de desbetreffende straat woont. Die gozer woont er al vijf jaar, en dit is het eerste jaar dat zijn ruiten niet zijn ingegooid. Ik heb inmiddels gezien dat de ruiten van de schuurtjes van de twee hoekhuizen in die straat er (zoals elk jaar hoorde ik) uitliggen.
Die mensen zitten dus de hele dag met de gordijnen dicht en hebben sloten op de ramen en deuren en zelfs binnenshuis omdat een vrouw van de apenkliek nog wel eens dronken naar binnen wil wandelen bij vreemden.

Ik heb het eind van de zomer hier meegemaakt, waarin één tuinfeestje was waarvan ik dacht van "goh, zijn de ouders niet thuis ofzo?". Allemaal gelal en gekrijs en om de 30 seconden "whoohoo!" op een toon alsof er een kind verkracht wordt. Bleken dat de ouders dus te zijn.

Ik weet nu ook waarom ze niet warm en koud worden van een belletje naar de pliesie: ze hebben de scanner aanstaan, dus ze weten precies wanneer er een melding over hen komt en van wie en waarover en wanneer er een wagen komt. Dus ze weten precies wie ze moeten pakken als de politie weggaat....
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 2 januari 2005 @ 15:19:51 #82
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_24355165
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_24355208
quote:
Op zondag 2 januari 2005 01:37 schreef milagro het volgende:

ik heb het idee dat er weer eens iemand om aandacht verlegen zit.
iets te veel details en zo
Nou nee dank je, heb wel genoeg aandacht gehad de afgelopen dagen.
En ja, met die details dat krijg je als je iets van je afschrijft.

Ik zal straks even in het archief van de krant zoeken of ik iets kan vinden van de rellen van vorig jaar, misschien dat dat de boel iets verduidelijkt.
Voor de rest ga ik niet meer in of de "ik geloof dit niet reacties", want daar schieten we niks mee op, ik in ieder geval niet.

Ik hoop in ieder geval dat het nu rustig blijft hier, tot nu toe heb ik in ieder geval niks meer gehoord. Iedereen bedankt die zijn verontwaardiging getoond heeft, dat hielp echt, dacht soms echt dat ik gek was in plaats van die apen.

Tot slot is alles weer uitgepraat met vriend. Hij was met zijn boeltje vertrokken omdat hij de stress niet aankon maar is weer teruggekomen toen hij wat rustiger werd. Hij kan erg slecht tegen situaties met een agressief karakter ivm een oorlogstrauma (ja, daar heb je weer zo'n detail )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 2 januari 2005 @ 15:36:58 #84
38229 kanaiken
pi_24355458
Vuurwerk raakt gelukkig op
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 16:08:37 #85
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24355932
ik heb alles nog eens doorgelezen, ik leef met je mee want ik maak het zelf ook mee. wel in een zeer mindere vorm.

Gisteren staken ze nl een prullenbak die 5 meter van mijn huis staat in de hens, toen ik kwam met een emmer water om het vuur te doven vonden ze het nodig om kippenscheetjes te gooien naar mijn raam zodat daar nu bruine kruidvlekken zitten.

ach ze zijn nu wel klaar, het is andere jaren erger geweest.
:')
pi_24356587
quote:
Op zondag 2 januari 2005 16:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb alles nog eens doorgelezen, ik leef met je mee want ik maak het zelf ook mee. wel in een zeer mindere vorm.

Gisteren staken ze nl een prullenbak die 5 meter van mijn huis staat in de hens, toen ik kwam met een emmer water om het vuur te doven vonden ze het nodig om kippenscheetjes te gooien naar mijn raam zodat daar nu bruine kruidvlekken zitten.

ach ze zijn nu wel klaar, het is andere jaren erger geweest.
Dát is dus het ergste he: dat je weet dat het terugkomt en er maar mee moet leren leven en hoopt dat het niet al te erg wordt. Hier zit er dan ook nog de factor bij in van dat je niet weet wanneer het terugkomt: voor hetzelfde geld is er eentje jarig over een paar weken he.

Succes met het schoonmaken van de ramen... Wij hebben gelukkig geen schade aan de auto. Blijkbaar had ik het toch niet goed gezien en stond die tol niet op de auto, gelukkig. Er is alleen een vage vlek op een portier en die bleek eraf te poetsen.
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 17:08:47 #87
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24356789
ik ga waarschijlijk wel volgend jaar met een vriend naar het buitenland rond deze tijd.
dan vinden ze er ook geen lol aan om iemands huis te bekogelen als je niemand gek kan maken.
misschien goed idee voor jou ook?
:')
pi_24356884
Hier een artikel over dat vuur waar de buurman toen foto's van genomen had. Het blijkt niet met Nieuwjaar te zijn geweest, maar met Pasen. Dat belooft nog wat in april dus
quote:
Artikel uit Zwolse Courant van 03-04-2002
Arrestatie bij ‘fout‘ paasvuur

ZWOLLE - 03 APRIL 2002 - Politie en brandweer hebben tweede paasdag veel te stellen gehad met clandestiene paasvuren op het Cornelis Houtmanplein (Wipstrik) en in de Bankastraat (Indische Buurt).

Met name in de Wipstrik liep het uit de hand. Het in brand steken van goederen op de openbare weg werd niet getolereerd en elke keer kwam de brandweer in actie. Na weer een melding zagen agenten rond kwart voor tien ‘s avonds een man verdachte goederen naar de bult slepen. Deze 42-jarige Zwollenaar is aangehouden en voor nader onderzoek ingesloten.
De brandweer moest er in de Bankastraat twee keer aan te pas komen. Nadat het vuurtje voor de tweede keer was geblust heeft de ROVA opdracht gekregen de resterende goederen op te ruimen.

Bron:http://www.destentor.nl/regioportal/STN/1,1478,12903-Zoekeninnieuws-Zoeken!!__1017939_,00.html?ArchiefID=1017939
Dit is dus structureel in deze wijk.
Toen wij hier kwamen wonen, bleken we geen container te hebben. Die vonden we een maand later in een andere straat, helemaal zwartgeblakerd bij een hoop andere troep. We hadden toen net een nieuwe kunnen versieren bij de rova, dus we lieten het maar zo.
  zondag 2 januari 2005 @ 17:17:28 #89
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24356945
quote:
Op zondag 2 januari 2005 15:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik weet nu ook waarom ze niet warm en koud worden van een belletje naar de pliesie: ze hebben de scanner aanstaan, dus ze weten precies wanneer er een melding over hen komt en van wie en waarover en wanneer er een wagen komt. Dus ze weten precies wie ze moeten pakken als de politie weggaat....
Lul toch niet zo dom .
De politie noemt nooit de namen van de personen die bellen. Aangezien de politie weet dat ze afgeluisterd kan worden.
Wat de politie hoogstens kan zeggen is "wij hebben een melding gekregen uit de buurt om te kijken bij huisnummer <nummer>" .
Zou wel gaaf zijn zeg als het echt zo zou gaan .

"Politie Noorderveld, wij kregen een melding binnen van Mevr. Huitens uit Norg wonende op nummer 36 met postcode 9718 GC. De vrouw heeft aangegeven dat er op de Batinge 128 een asogezin zit en dat gaan we nu bekijken.
We rijden nu naar hen toe..."

Kind, je lult zo slap dat je tong impotent lijkt.
pi_24357997
quote:
Op zondag 2 januari 2005 17:17 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom .
De politie noemt nooit de namen van de personen die bellen. Aangezien de politie weet dat ze afgeluisterd kan worden.
Wat de politie hoogstens kan zeggen is "wij hebben een melding gekregen uit de buurt om te kijken bij huisnummer <nummer>" .

"Politie Noorderveld, wij kregen een melding binnen van Mevr. Huitens uit Norg wonende op nummer 36 met postcode 9718 GC. De vrouw heeft aangegeven dat er op de Batinge 128 een asogezin zit en dat gaan we nu bekijken.

Nee, maar er wordt wel een straatnaam of misschien zelfs een nummer genoemd. En zelfs als dat laatste niet genoemd wordt, lijkt het me duidelijk wie er bedoeld wordt als er gemeld wordt dat "een huis in de XXXX-straat gemeld heeft overlast te hebben van vuurwerk en bedreigingen".

Dus lul zelf niet zo dom en leg me geen woorden in de mond. Alsof ik beweerd heb dat het gaat zoals in jouw voorbeeldje. Denk je dat de politie weet waar ze naartoe moeten en in code de straatnamen doorgeeft ofzo?
  zondag 2 januari 2005 @ 18:46:47 #91
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24358132
quote:
Op zondag 2 januari 2005 17:17 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Lul toch niet zo dom .

ik wil niet veel zeggen maar als ik de scanner hier heb aanstaan dat is regio haaglanden hoor ik meestal in welke straat het is en huisnummer natuurlijk geen namen maar wel straat....

of doet alleen de haagse politie dit?
don't give me that fucking bullshit
  zondag 2 januari 2005 @ 18:48:00 #92
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24358149
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, maar er wordt wel een straatnaam of misschien zelfs een nummer genoemd. En zelfs als dat laatste niet genoemd wordt, lijkt het me duidelijk wie er bedoeld wordt als er gemeld wordt dat "een huis in de XXXX-straat gemeld heeft overlast te hebben van vuurwerk en bedreigingen".

Dus lul zelf niet zo dom en leg me geen woorden in de mond. Alsof ik beweerd heb dat het gaat zoals in jouw voorbeeldje.
quote:
Soms zijn het net kleine kinderen, die labiele vrouwen... .
pi_24358870
kratje bier voor hun deur leggen met rattegif erdoor...
wel uitkijken met vingerafdrukken enzo..
pi_24359526
Is het nu nog steeds aan de gang of is het wel een beetje gestopt?
pi_24359627
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:
-blablabletroepzeikkut
Mij valt het nu op, nadat ik tikte dat je met dit topic de londsdale gastjes probeerde te stigmatiseren, dit omdat je de 'allochtone' buurman erbij haalde, Turken die uitgescholden worden, etc. Nu maak je geeneens gewag van dit?

Net als de politie 'aangekomen' zou zijn, vermeld je tussendoor dat het uit is met je denkbeeldige vriendje, en er zijn nog meer rare dingen aan je gekraam. Je huichelt zo als de ziekte.

[ Bericht 7% gewijzigd door VOLVOMEISTER op 02-01-2005 20:38:45 ]
Verwijderd door Admin.
pi_24359768
Jongens, Ik stop ermee hier. Ik word gewoon naar van die kutreacties van sommigen van jullie en dat wil ik er niet nog eens overheen hebben na alles.
Ga maar gezellig met elkaar uitpluizen waar het niet zou kloppen, Xebro en Volvo, ik doe niet meer mee. Ga maar fijn iemand anders bashen.

De rest bedankt voor de steun! Het is lekker rustig tot nu toe en ik ga Robinson Crusoë kijken met m'n verstand op nul.
pi_24359804
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Jongens, Ik stop ermee hier. Ik word gewoon naar van die kutreacties van sommigen van jullie en dat wil ik er niet nog eens overheen hebben na alles.
Ga maar gezellig met elkaar uitpluizen waar het niet zou kloppen, Xebro en Volvo, ik doe niet meer mee. Ga maar fijn iemand anders bashen.

De rest bedankt voor de steun! Het is lekker rustig tot nu toe en ik ga Robinson Crusoë kijken met m'n verstand op nul.
Ah, mevrouw vlucht weg nadat ze door de mand gevallen is. Misschien waren die lonsdalegastjes gewoon medewerkers van GGD die je in een dwangbuis probeerden te stoppen?

Stomme stinksnol.
Verwijderd door Admin.
  zondag 2 januari 2005 @ 20:50:42 #98
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_24359971
Er bestaan asociale mensen die van het merk Londsdale houden, net zoals er asocialen in Hugo Boss kleding zal rondlopen... Boeie... Maakt het verhaal niet minder waar.

Elke gebeurtenis hier wordt beschreven vanuit het oogpunt van de schrijver en is dus niet objectief, om hierom iemand af te branden vind ik nogal zielig.

Ik geloof het verhaal btw wel, niet dat dat er wat toe doet. Heel veel sterkte TS! Fok! is zo'n groot forum dat er altijd wel iemand op zn teentjes getrapt wordt ook al lucht je gewoon je hart.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  zondag 2 januari 2005 @ 21:14:20 #99
38229 kanaiken
pi_24360353
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:38 schreef Mwanatabu het volgende:

veel plezier, en sterkte
en hopen dat het rustig blijft (klop klop)
&gt;&gt;&gt; Geen referrertje in sigs &lt;&lt;&lt;
pi_24360594
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Ah, mevrouw vlucht weg nadat ze door de mand gevallen is. Misschien waren die lonsdalegastjes gewoon medewerkers van GGD die je in een dwangbuis probeerden te stoppen?

Stomme stinksnol.
Zelf een lonsdale-drager?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')