Bijna geen enkele scanner werkt hoor....ligt dit aan mij ofzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:11 schreef Dagonet het volgende:
Via livescanner.nl maar meeluisteren.
De politie werkt steeds meer met digitale zenders en ontvangers.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:34 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Bijna geen enkele scanner werkt hoor....ligt dit aan mij ofzo?
lol je gunt me wel wat zeg, en wat ik net schreef meen ik echt.. lijkt me heerlijk als dat soort volk gewoon niet meer zou bestaan.. utopia..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iemand die dit soort uitspraken serieus meent verdient eenzelfde lot als Balthasar Gerards.
dan word het wel erg saaiquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:38 schreef NullPointer het volgende:
[..]
lol je gunt me wel wat zeg, en wat ik net schreef meen ik echt.. lijkt me heerlijk als dat soort volk gewoon niet meer zou bestaan.. utopia..
Ben jij zo afhankelijk van andere (lees debielen) of jou leven saai of niet saai is. Zo ja, dan is dat behoorlijk triestquote:
Hierbij wil ik ook even wat toevoegen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:14 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Je verzint dit! Je gaat heus niet zitten fokken terwijl je fiets bij je vensterbank in de fik staat en er gevochten wordt. Pleur eens op met je huichelachtige theekransjespraat.
*aanwezig is*quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:05 schreef Xitami het volgende:
Tijd voor de Fok! knokploeg, lijkt me.
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hierbij wil ik ook even wat toevoegen.
1: Beton strijkers zijn verboden. ooh ja dat maakt uit, harder dan 120 op de snelweg is ook verboden en dat doet ook iederen![]()
2: Vuurwerk afsteken NA 2 uur mag niet meer. ja en? Denk je dat de politie om 2:01 met 10 man in de auto zit te jagen op mensen die zo crimineel zijn om na 2 uur nog vuurwerk af te steken? nigga please![]()
Waar haal jij dát nou weer vandaan?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:15 schreef DarkWolf88 het volgende:
- Dat je relatie uitgemaakt,.. typisch slachtofferrol aandachttrekkend verhaal..
quote:Op zondag 2 januari 2005 01:29 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Waar haal jij dát nou weer vandaan?
Anyways - maak eens wat foto's Mwana. Videobeelden voor mijn part. Da's de enige manier om geloofwaardig je verhaal te doen aan de autoriteiten.
ik heb het idee dat er weer eens iemand om aandacht verlegen zit.quote:En het nieuwe dieptepunt is bereikt, maar niet dankzij de Tokkies. Relatie is net uitgegaan. Maar ik denk dat ik hier maar even niet meer post anders gooi ik mijn hele hebben en houwen nog op het net met de emoties. Klote.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]je hebt zo iets als privacy....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |