Dat is nog best een leuke actiequote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:11 schreef kepler het volgende:
http://www.eenkratjevooratjeh.tk/
studenten kunnen best meer dan alleen drinken
Is zo een baby ook dan direct een Gijsje omdat diens ouders dat ook zijn?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:01 schreef Toadette het volgende:
het blijft dromen over de toekomst.
We zullen zien wat het brengt in 2005 en erna.
Een aantal gijsjes gaan vast trouwen?!
Een aantal zullen hun grote liefde vinden?!
en een aantal zullen een baby krijgen?!
quote:Op zondag 2 januari 2005 01:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is zo een baby ook dan direct een Gijsje omdat diens ouders dat ook zijn?
leuk voor je.....flikker nou maar weer opquote:Op zondag 2 januari 2005 14:34 schreef Chen het volgende:
De laatste x dat ik hier posten was in deel 227 ofso....
Ja ik heb er ook een paar met Daan gekeken... geweldige seriequote:Op zondag 2 januari 2005 13:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Pimp my Ride weekend op MTV
Zoooooooo gaaaf
Ik ga zo patat en dubbele cheeseburgers halenquote:
Hai Queen,.... ja heerlijkquote:
Inderdaad. 7u opstaan op een ZONDAG vind ik ook niet normaal. Doe ik niet meerquote:
Gijs we heersten de pan uitquote:Op zondag 2 januari 2005 21:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
He wat lekker Gijs![]()
Wat suckte we net weer he
quote:Op maandag 3 januari 2005 09:34 schreef ChOas het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag
Ga maar een beetje studeren, of coden...
Ik heb geen werk meerquote:
Lekker aardig tegen een mede ado supporter.quote:Op zondag 2 januari 2005 14:50 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
leuk voor je.....flikker nou maar weer op![]()
quote:
Van ons leven Gijsquote:Op maandag 3 januari 2005 10:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja dat was wel een korte samenvatting .................
Nee?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb geen werk meer
Zullen we cyberen ?
Die arrogantiequote:
yep...... that's truequote:
Neequote:Op maandag 3 januari 2005 10:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Iedereen weer op werk dan?
Ow, kut.... dan zat ik verkeerd.....quote:Op maandag 3 januari 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chen, wat doe je hier? Dit is niet GAM he
Doe je goedquote:Op maandag 3 januari 2005 10:53 schreef GinaG het volgende:
*besloten heeft om vandaag nog maar een dagje vrij te nemen![]()
Ik doe met je meequote:Op maandag 3 januari 2005 11:14 schreef QueenR het volgende:
Mogguh allemaal! vandaag maar eens lekker helemaal niets doen. Alleen het hoognodige en verder ben ik in een luie bui![]()
Mooie foto's van Daantje weer!
Gijs geweldigquote:Op maandag 3 januari 2005 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
Daan klaarwakkertijdens nieuwjaar
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
heeft tie nou een champagne kurk in zijn handquote:Op maandag 3 januari 2005 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
Daan klaarwakkertijdens nieuwjaar
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:37 schreef kepler het volgende:
[..]
heeft tie nou een champagne kurk in zijn hand
Zeker heerlijke vooruitzichten!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:23 schreef Quinny het volgende:
Ahhhhhhh Daantje
Goedemiddag trouwens allemaal.
Zo de feestdagen zijn weer voorbij we kunnen weer met het normale leventje verder. Leuke vooruitzichten voor dit jaar, dus heb er zin in
Preciesquote:Op maandag 3 januari 2005 12:39 schreef Nadientje het volgende:
ik verwacht heel veel goeds van 20052004 was zo'n ontzettend kutjaar... met alles eigenlijk... het enige goeie was dat ik een leuke nieuwe baan kreeg en mijn diploma haalde, heb ook besloten dat ik maar es iets meer aan mezelf ga denken en niet altijd aan anderen... ben benieuwd
2005
Jaaaaaaa, ik hoor al de huwelijksklokken en babygehuil al heel ver luidenquote:Op maandag 3 januari 2005 12:38 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Zeker heerlijke vooruitzichten!![]()
2005 wordt, hoop ik, een geweldig jaar!!!![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:42 schreef Nadientje het volgende:
2004, de grootste leugen die er tot nu toe is geweest mag wat mij betreft afgesloten worden... op naar 2005 met heel veel liefde, geluk, gezondheid, lekker dingen, lieve dingen, veel knuffels en kusjes voor iedereen en mezelf dan natuurlijk
Hier ben ik helemaal voor!!!!!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:42 schreef Nadientje het volgende:
op naar 2005 met heel veel liefde, geluk, gezondheid, lekker dingen, lieve dingen, veel knuffels en kusjes voor iedereen en mezelf dan natuurlijk
ik hoop het jaquote:Op maandag 3 januari 2005 12:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Precies
En dat gaat je ook lukken hoor
Jawel!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Nee ?
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik hoor al de huwelijksklokken en babygehuil al heel ver luiden
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:47 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
brown en rens
het wordt een prachtig jaar voor jullie, wat heerlijk om zulke vooruitzichten te hebben
ik heb nog oliebollen liggen hoor.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ik heb er zo'n zin in......
maar ook wel een beetje eng hoor
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:50 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie gaan trouwenn?
[..]
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
nee wist ik echt niet![]()
Maar renske heeft het me net verteld op msn![]()
idd erg fout en vreemdquote:Op maandag 3 januari 2005 13:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik wou ff zeggen dat ik de mensen die nu op het strand gaan liggen tussen de lijken echt HEEL ERG ZIEK vind !!!!![]()
![]()
ja daar hadden wij het gisteren ook over. Ga helpen of naar huis maar dit is echt asosiaal. BAHquote:Op maandag 3 januari 2005 13:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik wou ff zeggen dat ik de mensen die nu op het strand gaan liggen tussen de lijken echt HEEL ERG ZIEK vind !!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
![]()
hoewel het goed is voor de lokale bevolking is het inderdaad heel ziek. Ga of gewoon helpen of blijf daar nog eventjes weg. Geef je geld (dat je anders daar had uitgegeven) gewoon aan het fonds voor Azie.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
![]()
Ik weet wel wat je bedoeldquote:Op maandag 3 januari 2005 13:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
de zin is raar maar je weet wat ik bedoel
[..]
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
![]()
ik las op NU.nl dat 2 dagen na de ramp Russische toeristen al de normale service van het hotel verwachtten waar ze verblevenquote:Op maandag 3 januari 2005 13:19 schreef kepler het volgende:
[..]
hoewel het goed is voor de lokale bevolking is het inderdaad heel ziek. Ga of gewoon helpen of blijf daar nog eventjes weg. Geef je geld (dat je anders daar had uitgegeven) gewoon aan het fonds voor Azie.
Maar gewone reizen naar Thailiand kunnen wat mij betreft gewoon doorgaan. Er is daar niks gebeurt en het is goed voor de economie
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik las op NU.nl dat 2 dagen na de ramp Russische toeristen al de normale service van het hotel verwachtten waar ze verblevenfucking de helft van het hotel was weggegvaagd
![]()
Nee echtquote:Op maandag 3 januari 2005 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik las op NU.nl dat 2 dagen na de ramp Russische toeristen al de normale service van het hotel verwachtten waar ze verblevenfucking de helft van het hotel was weggegvaagd
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
ik heb nog oliebollen liggen hoor.
Oh trouwens ik hoop niet dat we jullie beledigen nu maar dat kado wat we op de wc vonden hebben we maar weggegooid
.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
bitch
zooooo'n lol gehad hierom
![]()
![]()
Komt die dikke van het toilet af Dat ding is weg!!!! huh??? maar gelukkig had ik em weer gevonden![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
bitch
zooooo'n lol gehad hierom
![]()
![]()
Komt die dikke van het toilet af Dat ding is weg!!!! huh??? maar gelukkig had ik em weer gevonden![]()
Zo danquote:
mijn zaad ookquote:
Hoe weet jij nou hoe je zaad smaakt?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe je zaad smaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe je zaad smaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken op je link uit je signature, wat gaaf
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]surfer heeft nog wel eens de neiging om het weer uit te spugen in mijn gezicht
![]()
de lul
2x oooookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]surfer heeft nog wel eens de neiging om het weer uit te spugen in mijn gezicht
![]()
de lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
quote:Man vindt kleindochtertje levend in lijkenhuis
Uitgegeven: 3 januari 2005 13:35
Laatst gewijzigd: 3 januari 2005 13:37
ROME - Een Srilankaan heeft na dagen zoeken zijn 4-jarige kleindochter levend teruggevonden. Het meisje lag in het mortuarium van een ziekenhuis. Van haar ouders en zusje ontbreekt elk spoor, zo berichtte de Italiaanse krant La Stampa maandag.
Toen reddingswerkers het meisje naar het ziekenhuis brachten, vertoonde ze geen tekenen van leven meer, aldus de artsen.
De grootvader herkende korte tijd later het meisje en zag dat ze toch nog leefde. Wonder boven wonder kwam de kleine Mimani er met lichte verwondingen vanaf.
jij had dat ookquote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij had dat ook![]()
ik zag het wel hoor
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:53 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
En ik maar denken Negers zijn traag dus ook traag van begrip
quote:
Hou op schijt uit man...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ikke wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT![]()
heb ik ook hier.... niemand iets toegewenstquote:Op maandag 3 januari 2005 15:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hou op schijt uit man......
Ook totaal geen zin om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen...
Dus doe je het maar met een algemene " de beste wensen iedereen"
Lekker tot 23:00 uur vanavond
behalve de gebruikelijke doodsverwensingen natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2005 15:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb ik ook hier.... niemand iets toegewenst![]()
fuck em
![]()
That's the spiritquote:Op maandag 3 januari 2005 15:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb ik ook hier.... niemand iets toegewenst![]()
fuck em
![]()
Hallooo poepiequote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 3 januari 2005 16:29 schreef mr_Brown het volgende:
TYPHUSSSSSSSSSSSSS![]()
check die fucking velgen man
[afbeelding]
Van WCC, zijn die mannen die Pimp my Ride doen van MTVquote:Op maandag 3 januari 2005 16:29 schreef mr_Brown het volgende:
TYPHUSSSSSSSSSSSSS![]()
check die fucking velgen man
[afbeelding]
johhhhhhhhhhhhhhhhhhhh echt???? damn thnx manquote:Op maandag 3 januari 2005 16:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Van WCC, zijn die mannen die Pimp my Ride doen van MTV
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
johhhhhhhhhhhhhhhhhhhh echt???? damn thnx man![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
johhhhhhhhhhhhhhhhhhhh echt???? damn thnx man![]()
dat domme van jouquote:
serieusquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Geniaaaaalquote:Op maandag 3 januari 2005 16:49 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]binnenkant van een Hummer
quote:
serieusquote:Op maandag 3 januari 2005 17:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Geniaaaaal
Zoooo stoer!!!![]()
dan bel je ze zelf even.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:56 schreef ChOas het volgende:
Gewoon de hele dag niet door mijn werk gebeld
Volgens mij zijn ze me vergeten
WHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 3 januari 2005 17:42 schreef ChOas het volgende:
<Jaayy> I like my coffee the way I like my niggers.
<Naive-EOC> Dead?
<Derid-EOC> In the Field?
<Ball-licker> In jail?
<Humur> Killing each other?
<Naive-EOC> Stealing?
<Sailym> Covered in blood?
<Humur> 5$ a piece?
<Derid-EOC> Stupid?
<Jaayy> ...
<Jaayy> BLACK YOU FUCKING RACIST BASTARDS! I LIKE MY COFFEE BLACK!
quote:Kinderen proberen fik uit te plassen
Uitgegeven: 3 januari 2005 16:56
HARELBEKE - Twee jongetjes in België hebben zondagavond vergeefs geplast op een vuurtje dat ze hadden aangestoken en uit de hand begon te lopen.
De goedbedoelde bluspoging mislukte echter. Het vuur zette een leegstaande meubelfabriek te Harelbeke in lichterlaaie, aldus justitie van Kortrijk maandag.
De brandweer kwam met groter materieel en voorkwam dat de brand oversloeg naar een naburige loods.
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:42 schreef ChOas het volgende:
<Jaayy> I like my coffee the way I like my niggers.
<Naive-EOC> Dead?
<Derid-EOC> In the Field?
<Ball-licker> In jail?
<Humur> Killing each other?
<Naive-EOC> Stealing?
<Sailym> Covered in blood?
<Humur> 5$ a piece?
<Derid-EOC> Stupid?
<Jaayy> ...
<Jaayy> BLACK YOU FUCKING RACIST BASTARDS! I LIKE MY COFFEE BLACK!
quote:Klopjacht op hond op A12
3 januari 2005, 18:05
Op de A12 is sinds vanmiddag vijf uur een klopjacht op een loslopende hond aan de gang. Waar de hond vandaag komt in onbekend, maar het beest liep tussen de Meern en Nieuwerbrug op de rijbaan richting Den Haag. Inmiddels zijn politie, Rijkswaterstaat en medewerkers van de dierenambulance op jacht naar het beest, dat al een keer via een sprong in de sloot wist te ontkomen.
Door de klopjacht is een file van zeven kilometer ontstaan.
Moeten ze humor hebben danquote:Op maandag 3 januari 2005 17:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus..... zelfs de posts van Magneet hebben meer humor
Humorquote:Op maandag 3 januari 2005 18:15 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
A12 Utrecht richting Den Haag tussen De Meern en Nieuwerbrug: langzaam rijdend verkeer door dieren op de weg. 7 km
dat leven van mij
de enige file in Nederland
Sgoed, eerst nog ff een filmpje kijken.. daarna ben ik er wel.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:21 schreef Magneet het volgende:
gamen vanavond?
ik ookquote:Op maandag 3 januari 2005 18:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sgoed, eerst nog ff een filmpje kijken.. daarna ben ik er wel.
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:21 schreef Magneet het volgende:
gamen vanavond?
het is echt te ergquote:Op maandag 3 januari 2005 20:36 schreef Quinny het volgende:
Zijn de nieuwe voornemens van Fok " Nog trager en nog meer down zijn"
Heel tof hoor.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Dat spel
Zoek de verschillen ?quote:Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Dat spel
Een wat muurtje?quote:Op maandag 3 januari 2005 22:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Hell, een ge-spachtelputz-se muur latexen is een ramp![]()
19.00 uur begonnen en nu pas klaar over een muurtje van 2 bij 3 meter
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Goedemorgen
[..]
Gunt
[..]
Gunt
[..]
Gunt
Gamen![]()
Soms ben je een irritante hooligan..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Goedemorgen
[..]
Gunt
[..]
Gunt
[..]
Gunt
Gamen![]()
En je werk van dat niet erg?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:19 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Wil ik vanochtend naar mijn werk gaan, heb ik niet genoeg geld om een strippenkaart te pinnen![]()
Morgen weer een dag![]()
Secretarisquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
En je werk van dat niet erg?
Wat voor werk doe je ook alweer?
Oh dat is wel relaxed inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
SecretarisMag geen secretaresse heten omdat ik er teveel juridische klussen bij doe(studeer part time rechten) , en ook beter betaald krijg dan een secretaresse
Er is nu geen kip op kantoor en mijn leidinggevende gaat ook om 12:00 uur weg. Bovendien ben ik uitzendkracht (gelukkig) dus ik heb wat meer vrijheid in dat soort dingen![]()
Dit is een rustig project waar ik nu neergezet ben. Vorig project was wat behoorlijk hectisch. Wilde nog eens gebeuren dat op zaterdagochtend om 9:00 uur een koerier (out of the blue) aan mijn deur stond met stukken van 300 pagina's. Met een briefje van de projectmanager of ik dat voor maandagochtend gelezen wilde hebben, kijken of het juridisch redelijk in elkaar steekt etc. etc.quote:
Misschien was dat nog wel naar beneden afgerond johquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb op dat project 5 maanden gezeten en kreeg toen ik wegging 1200 euro aan over uren (netto!) uitbetaald. Heb besloten om niet na te denken hoeveel overuren dat wel niet waren(om de een of andere reden betaalde dit buro de overuren uit aan het einde van de opdracht)
Van de straat en uit je slaapquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien was dat nog wel naar beneden afgerond joh
Ff lezen ook voor een weekend.. houdt je wel van de straat he
Gaaf TUquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
SecretarisMag geen secretaresse heten omdat ik er teveel juridische klussen bij doe(studeer part time rechten) , en ook beter betaald krijg dan een secretaresse
Er is nu geen kip op kantoor en mijn leidinggevende gaat ook om 12:00 uur weg. Bovendien ben ik uitzendkracht (gelukkig) dus ik heb wat meer vrijheid in dat soort dingen![]()
Zekers! Lange tijd bij TUE gewerkt. Nog nooit zo'n relaxte baan gehad!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja en verlenging gekregen per 1/1/05 en een fikse salarisverhogingTU is tof
![]()
cool, dus ik betaal mee aan jouw salaris. En mijn geld krijg ik dan weer van de werkende mensen, zoals jijquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja en verlenging gekregen per 1/1/05 en een fikse salarisverhogingTU is tof
![]()
Life is goodquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:50 schreef kepler het volgende:
[..]
cool, dus ik betaal mee aan jouw salaris. En mijn geld krijg ik dan weer van de werkende mensen, zoals jij
en zo is het cirkeltje weer rond
hopelijk word mijn contract bij de makro ook verlengd in april.... ze moeten me een contract voor onbepaalde tijd aanbieden (heb 2 keer jaarcontract gekregen) en dat zit er niet in denk ik zoquote:
Je mond erover houden, hopen dat zij het vergeten, en dat dan is het op 2 april automatisch een contract voor onbepaalde tijdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:57 schreef kepler het volgende:
[..]
hopelijk word mijn contract bij de makro ook verlengd in april.... ze moeten me een contract voor onbepaalde tijd aanbieden (heb 2 keer jaarcontract gekregen) en dat zit er niet in denk ik zo
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je mond erover houden, hopen dat zij het vergeten, en dat dan is het op 2 april automatisch een contract voor onbepaalde tijd![]()
dat was ik zowiezo al van planquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je mond erover houden, hopen dat zij het vergeten, en dat dan is het op 2 april automatisch een contract voor onbepaalde tijd![]()
quote:
quote:
|Gister zag ik gewoon NOG een leuk meisje bij het restaurant werkenquote:
Dan kunnen ze als ze willen nogmaals een jaarcontract aanbieden. Pas bij een 4e contract bij dezelfde werkgever wordt een vast dienstverband verplicht. Hou daar dus ff rekening mee als je dus niets zegt en hoopt dat ze het vergeten. Als je onderhandeld kan je er misschien wel een vast dienstverband uitslepen. Succes!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:57 schreef kepler het volgende:
[..]
hopelijk word mijn contract bij de makro ook verlengd in april.... ze moeten me een contract voor onbepaalde tijd aanbieden (heb 2 keer jaarcontract gekregen) en dat zit er niet in denk ik zo
begint nu eigenlijk er pas uit te komen die weken van feesten de laatste tijd ...quote:
zover ik heb begrepen moeten ze dus na het 2e jaarcontract een contract voor onbepaalde tijd aanbieden? Althans daar had mijn leidinggevende het een tijdje terug over. Als ik weer een jaarcontract eruit kan halen zou dat wel cool zijn, maar een vast dienstverband hoef ik niet. Binnenkort stage/afstuderen, dus dan zou ik weer ontslag moeten nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
Dan kunnen ze als ze willen nogmaals een jaarcontract aanbieden. Pas bij een 4e contract bij dezelfde werkgever wordt een vast dienstverband verplicht. Hou daar dus ff rekening mee als je dus niets zegt en hoopt dat ze het vergeten. Als je onderhandeld kan je er misschien wel een vast dienstverband uitslepen. Succes!![]()
Nee dat was vroeger zo, tegenwoordig mogen ze 3x een tijdelijk contract aanbieden (nog wel meer, maar met een maximum aangesloten tijd van 36 maanden) pas daarna moeten ze een vast contract aanbieden. Tenzij zij natuurlijk gewoon binnen het bedrijf hebben afgesproken dat ze dit al na 2x contract doen. Maar wat is er mis met een vast dienstverband? Kan je toch idd gewoon ontslag nemen? niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:21 schreef kepler het volgende:
[..]
zover ik heb begrepen moeten ze dus na het 2e jaarcontract een contract voor onbepaalde tijd aanbieden? Althans daar had mijn leidinggevende het een tijdje terug over. Als ik weer een jaarcontract eruit kan halen zou dat wel cool zijn, maar een vast dienstverband hoef ik niet. Binnenkort stage/afstuderen, dus dan zou ik weer ontslag moeten nemen.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]gijs.... denk na.... IK ben de baas
Right.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You wish
Je moet minimaal 10 keer per dag knuffelen ... O+
quote:
Het is nog steeds zo hoor. Na 2 tijdelijke contracten een vast contract...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee dat was vroeger zo, tegenwoordig mogen ze 3x een tijdelijk contract aanbieden (nog wel meer, maar met een maximum aangesloten tijd van 36 maanden) pas daarna moeten ze een vast contract aanbieden. Tenzij zij natuurlijk gewoon binnen het bedrijf hebben afgesproken dat ze dit al na 2x contract doen. Maar wat is er mis met een vast dienstverband? Kan je toch idd gewoon ontslag nemen? niets mis mee toch?
Hmm dit zegt wel wat over mijn parate kennis als rechtenstudent zijndequote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee dat was vroeger zo, tegenwoordig mogen ze 3x een tijdelijk contract aanbieden (nog wel meer, maar met een maximum aangesloten tijd van 36 maanden) pas daarna moeten ze een vast contract aanbieden. Tenzij zij natuurlijk gewoon binnen het bedrijf hebben afgesproken dat ze dit al na 2x contract doen. Maar wat is er mis met een vast dienstverband? Kan je toch idd gewoon ontslag nemen? niets mis mee toch?
al onze muren moesten wij op die manier doen...kun je nagaan....quote:Op maandag 3 januari 2005 22:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Hell, een ge-spachtelputz-se muur latexen is een ramp![]()
19.00 uur begonnen en nu pas klaar over een muurtje van 2 bij 3 meter
Nope, kijk de wet er maar op na.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is nog steeds zo hoor. Na 2 tijdelijke contracten een vast contract...
Gina vlucht !quote:
Ik geef ook geld voor d'rquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gina vlucht !
Ik zet mijn geld op Queen
hahahah ja had gekunt... zal wel ff stukje wet plaatsen:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zou mijn wetboeken erbij kunnen pakken, maar de MasterChief roept, en hij gaat voor![]()
Wijze keusquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gina vlucht !
Ik zet mijn geld op Queen
quote:
Veelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhm... komt toch net iets anders over lol. (ps hoeveel??
)
Moet jij niet naar school ofzo ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is 2 tijdelijke contracten. Dan kan je alle boeken er wel bijhalen, maar ik geef je in geen geval gelijk.
Tja als je gewoon lekker eigenwijs volhoud kan ik het nooit winnen natuurlijk. Politieke ambities? Zou je het goed doen met je theorie van vasthouden aan je gelijk terwijl alles wijst op ongelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is 2 tijdelijke contracten. Dan kan je alle boeken er wel bijhalen, maar ik geef je in geen geval gelijk.
Nope, vakantie.quote:
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, in de praktijk is dit echter zelden zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
Tja als je gewoon lekker eigenwijs volhoud kan ik het nooit winnen natuurlijk. Politieke ambities? Zou je het goed doen met je theorie van vasthouden aan je gelijk terwijl alles wijst op ongelijk.![]()
Bewezen? Je hebt een stukje tekst geplaatst zonder bronvermelding.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
Tja als je gewoon lekker eigenwijs volhoud kan ik het nooit winnen natuurlijk. Politieke ambities? Zou je het goed doen met je theorie van vasthouden aan je gelijk terwijl alles wijst op ongelijk.![]()
..... mijn jaarcontract is ook 3 x verlengd en na mijn 3e x heb ik ze bedreigd en toen hebben ze er een vast contract van gemaaktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitzondering die de regel bevestigdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
..... mijn jaarcontract is ook 3 x verlengd en na mijn 3e x heb ik ze bedreigd en toen hebben ze er een vast contract van gemaakt
dan is alleen nog de vraag.......quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
The secret to creativity is knowing how to hide your sources.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bewezen? Je hebt een stukje tekst geplaatst zonder bronvermelding.
lol ja de regel die dus zegt dat de 4e pas vast hoeft te zijn en niet de 3equote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uitzondering die de regel bevestigd
Dan zou het geen uitzondering zijn mutsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
lol ja de regel die dus zegt dat de 4e pas vast hoeft te zijn en niet de 3e![]()
Bron: http://www.sdu.nl/staatscourant/cao/caopdf/9860.pdfquote:Er kunnen maximaal twee arbeidsovereenkomsten voor bepaalde
tijd worden aangegaan met een tussenpoos van maximaal 3
maanden. In totaal kunnen de arbeidsovereenkomst(en) voor bepaalde
tijd niet langer duren dan twee jaar.
Hij moest ze onder bedreiging een vast contract afdingen, dus zij wilde er zelfs 5e contract van maken, endeldarmtouroperator.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zou het geen uitzondering zijn muts
Heb je mijn post hierboven nou gelezen schat?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:00 schreef QueenR het volgende:
[..]
Hij moest ze onder bedreiging een vast contract afdingen, dus zij wilde er zelfs 5e contract van maken, endeldarmtouroperator.![]()
Haha, snoepie lees het eerste stukje even door... (geldig tot 30 juni 2004)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit de CAO voor Groothandel in levensmiddelen (Makro, waar we het over hebben):
[..]
Bron: http://www.sdu.nl/staatscourant/cao/caopdf/9860.pdf
Hoofdstuk 4, artikel 17, punt 2a.
Eat that
als je nu eerst zelf dit soort dingen uitzoekt voor de Mac en dan gewoon je geld eistquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit de CAO voor Groothandel in levensmiddelen (Makro, waar we het over hebben):
[..]
Bron: http://www.sdu.nl/staatscourant/cao/caopdf/9860.pdf
Hoofdstuk 4, artikel 17, punt 2a.
Eat that
Dat had ik al gedaan:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:05 schreef kepler het volgende:
[..]
als je nu eerst zelf dit soort dingen uitzoekt voor de Mac en dan gewoon je geld eist
quote:Parttime dienstverband
Bij een dienstverband van minimaal 4 uren per week is het toegestaan voor de arbeidstijd
zonodig een gemiddeld aantal van minimaal 208 uren werken per jaar te hanteren.
De nieuwste versie is nog niet te vinden helaasquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
Haha, snoepie lees het eerste stukje even door... (geldig tot 30 juni 2004)![]()
Jaja, terugkrabbelen hequote:(maar zou niet weten wat die cao nu is, zoals ik al zei is 4 contracten algemene wetgeving, afspraken met werkgevers en cao's kunnen hierop altijd uitzondering vormen, had ik al vermeld)
kan veel in veranderen he!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De nieuwste versie is nog niet te vinden helaas![]()
absoluut niet, lees terug en je ziet dat ik dat vermelde. Ken echt niet alle cao's uit mijn hoofd. Enkel waar ik zelf iets mee te maken heb.quote:Jaja, terugkrabbelen he
Mooi woord he!quote:
Ghehe, tis al goedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
kan veel in veranderen he!
[..]
[..]
absoluut niet, lees terug en je ziet dat ik dat vermelde. Ken echt niet alle cao's uit mijn hoofd. Enkel waar ik zelf iets mee te maken heb.
Maar we zullen het laten rustenWe weten toch allemaal dat ik gelijk heb
![]()
![]()
En nu zit je in die Hellquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
..... mijn jaarcontract is ook 3 x verlengd en na mijn 3e x heb ik ze bedreigd en toen hebben ze er een vast contract van gemaakt
quote:
quote:Koningin geeft 'substantieel bedrag' aan 555
Uitgegeven: 4 januari 2005 12:59
Laatst gewijzigd: 4 januari 2005 13:00
DEN HAAG - Koningin Beatrix heeft een 'substantieel bedrag' overgemaakt aan giro 555, voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië. Dat heeft een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag desgevraagd meegedeeld.
Koningin Beatrix toonde eerder al haar medeleven met de slachtoffers van de ramp via telegrammen aan de staatshoofden van de getroffen landen in Azië. Woensdag zal op het paleis Huis ten Bosch en op het werkpaleis Noordeinde van Beatrix de zwarte wimpel hangen, om ook op die manier medeleven te tonen. Op die dag is ook een herdenkingdienst met het parlement en premier Balkenende op het Binnenhof in Den Haag.
Later deze maand is er nog een nationale herdenkingsdienst, waar Beatrix Nederlandse slachtoffers en nabestaanden zal ontmoeten.
kunnen wel als reddingsboot gebruiken om een hele familie veilig te stellenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]WTF heeft ze dan overgemaakt???
een hoed??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |