Als theo zijn geniale humor ala Henk van de Tillaard en Raad van elf, kan projecten op de actualiteit wordt het de beste conference ooitquote:Op zondag 2 januari 2005 22:51 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik zou het Theo Maassen zeker eens graag willen zien proberen. Denk dat hij het wel in zich heeft, maar hij is maybe (zoals al eerder opgemerkt) wat te negatief voor de mensen die thuis een gezellig avondje jaarwisseling hebben (een wat te hoog "kutzooi...."-gehalte zegmaar)
In elk geval GEEN Teeuwen of Visscher.. en Lebbis en Janssen hoeft voor mij ook niet, vond er niet zo gek veel aan dit jaar.
Neh. Die moet nog een paar jaar 'rijpen'. Als je hem nu al dit laat doen, verpest je zijn talent en kan hij daarna alleen nog maar inkakken. Jan-Jaap van der Wal verdient de oudejaarsconference absoluut. Maar volgens mij niet eerder dan in 2012.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:01 schreef Underdoggy:
Janjaap van der wal een ideetje?
1989. "Denk je zo ongeveer klaar te zijn met je oudejaarsconference, pleuren ze opeens die muur om!"quote:Op maandag 3 januari 2005 00:46 schreef kamagurka:
* kamagurka denkt met smart terug aan de conference uit 1989 (of was het 88?) van Youp... kijk dat waren conferences!!
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
1989. "Denk je zo ongeveer klaar te zijn met je oudejaarsconference, pleuren ze opeens die muur om!"
Geniaal.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]![]()
En de geboorte van..... BUCKLERLUL!!
Jazeker. "Zweeds weufeltje in de videu. Videu naar de kleute. Volgens mij is kleuter ook een Zweeds woord voor kloter. " Briljantquote:Op maandag 3 januari 2005 01:20 schreef -DailaLama- het volgende:
Was die uit 1989 met Anna die die cracker in de videorecorder deed?
"Ik hoop een grote voetballer te worden, of eigenlijk een hele kleine. eigenlijk wil ik wamberto worden, dan kan je 17 meter buitenspel staan zonder dat iemand je ziet. Dit is een grapje dat ik in Utrecht heb weggelaten"quote:Op maandag 3 januari 2005 13:42 schreef Falco het volgende:
"De harde kern" en het voetballende zoontje van Youp, die denkt Litmanen te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |