quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:31 schreef keijz het volgende:
ik denk nog neit dat ik staat ben om de confrontatie met het daglicht aan te gaan![]()
dus ik pas.
aarsch, je kunt ook gewoon die ventjes uit je straat laten vegen? en ik loop iig niet te janken dat ik zow brak ben ;x .....'s avonds een vent 's morgens een vent he ;xquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:34 schreef viezerdt het volgende:
ik heb samen met 3 andere vrienden overdag staan afsteken, en ons 's nachts bij uitgaan kappot gezopen. ik heb net als enige staan vegen, maja 's avonds een vent 's ochtends een vent
[edit] he annex?
pciesquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:38 schreef keijz het volgende:
je moet trouwens ook nooit in je eigen straat vuurwerk afsteken
zucht, iedereen in onze straat veegt de delen voor ze eigen huis. verder zeur ik niet dat jij brak ben, maar dat je niet kwam helpen, en dat ik er om kwart voor 11 uit was en jij om 2 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:39 schreef nXn het volgende:
[..]
aarsch, je kunt ook gewoon die ventjes uit je straat laten vegen? en ik loop iig niet te janken dat ik zow brak ben ;x .....'s avonds een vent 's morgens een vent he ;x
oh je en je kunt kapot ook gewoon met 1 p schrijven
Als je zelf nog niet in staat bent om iets goed te schrijven moet je niet eerst naar anderen kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:39 schreef nXn het volgende:
[..]
aarsch, je kunt ook gewoon die ventjes uit je straat laten vegen? en ik loop iig niet te janken dat ik zow brak ben ;x .....'s avonds een vent 's morgens een vent he ;x
oh je en je kunt kapot ook gewoon met 1 p schrijven
Dan was je nog wel even bezigquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:58 schreef Peewee het volgende:
Vannacht met een aantal de staat geveegd
Ja leuk en aardig allemaal,ik ben ook niet thuis geweest,maar je denkt toch niet dat ik met z`on vuilstort aan vuurwerk voor mn deur blijf zitten,en tuurlijk horen zulke dingen bij de opvoeding,maar kinderen doen graag dingen die tegen de regels ingaanquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:01 schreef Natalie het volgende:
Als ik wat had afgestoken, dan had ik het vandaag opgeruimd.
Maar dat heb ik niet, dus ga ik ook niets opruimen. Men is verantwoordelijk voor z'n eigen troep. En ouders zouden hun kids duidelijk moeten maken dat het vuurwerk wat ze de komende dagen op straat vinden níet moeten proberen af te steken.
Imho hoort dat net zo goed bij de opvoeding: je kind waarschuwen voor mogelijk gevaarlijke situaties.
Eerlijk gezegd heb ik me er ook wel eens schuldig aan gemaakt... toen ik nog een opstandige puber was en dacht dat het stoer wasquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja leuk en aardig allemaal,ik ben ook niet thuis geweest,maar je denkt toch niet dat ik met z`on vuilstort aan vuurwerk voor mn deur blijf zitten,en tuurlijk horen zulke dingen bij de opvoeding,maar kinderen doen graag dingen die tegen de regels ingaan![]()
o nee?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:51 schreef longinus het volgende:
Ik heb geen troep gemaakt, trouwens alle buren niet, geweldig
bijna goed url vervangen door imgquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:10 schreef bbfakir het volgende:
[..]
o nee?
[[url=http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/1XJAT5159A12/BMP3CCX84HR7/JPEG/1104598497//21d1/]/url]
Bedankt had eerst op preview moeten drukken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
bijna goed url vervangen door img![]()
Dat is bij de overburen.quote:
Ik heb ook de potten en zo gewoo in de vuilnisbak gegoiid.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:36 schreef buzzer het volgende:
Ik heb niks afgestoken, maare heb net wel helpen opruimen, als de dood dat kinderen er met weigeraars vandoor gaan..... Alleen al van het plein hier achter kwamen 2 volle kliko's troep
ik niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb mijn afgestoken vuurwerk netjes opgeruimd, dat is wel zo sociaal voor de buurt.
en daar heeft de hele buurt nog steeds last van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |