En niet alleen voor nieuw jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wel jammer dat dat ene filmpje zijwaarts is genomen. Maar zeker goeie knallen
Mooi spul manquote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:21 schreef AMD64 het volgende:
Heb je foto's of een film gemaakt tijdens de nieuwjaarsopening? Post ze hier. Hier een tweetal Benzinebom movies en een 150 vuurpijl klapper! (Hellevoetsluis)
Deel het met ons.
Benzinebommetjes
We hadden niets te doen - dus - op naar een kruispunt (Naast de ABN-Amro en tussen de brandweerkazerne/politie)
Resultaat was aardig.
http://eurocarsforum.nl/MVI_0343.avi (27.0MB)
We hadden nog 25 liter benzin over, dus liepen we naar een grasveldje voor de bom. We gebruikte een lawinepijl. De eerste pijl ging helaas niet af, zodat we een 2e lawinepijl moesten aansteken. Met succes.
http://eurocarsforum.nl/MVI_0378.avi (12,8MB.. even je scherm 90 graden naar rechts draaien )
150 klapper![]()
http://eurocarsforum.nl/MVI_0292.avi (10.3MB)
Jezus..die benzine spetters komen bij deze wel heel erg dichtbij....ik zou denken dat je dood was...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:21 schreef AMD64 het volgende:
We hadden nog 25 liter benzin over, dus liepen we naar een grasveldje voor de bom. We gebruikte een lawinepijl. De eerste pijl ging helaas niet af, zodat we een 2e lawinepijl moesten aansteken. Met succes.
http://eurocarsforum.nl/MVI_0378.avi (12,8MB.. even je scherm 90 graden naar rechts draaien )
Hehehe we hebben met de hele familie kunnne lachenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:56 schreef AMD64 het volgende:
Yup, scheelde inderdaad niet veel.
Was bijna brokken op een auto gekomen. Maar ging goed
Mijn filmpjes?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:00 schreef Adnan het volgende:
[..]
Hehehe we hebben met de hele familie kunnne lachenvet
Kleine 6 meter afstand..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:04 schreef BaraCuda het volgende:
Bij dat 2e filmpje sta je er geloof ik wel beetje dicht op niet ?
dat 1e filmpje is gewoon "veilig" bij het 2e filmpje dacht ik aiquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kleine 6 meter afstand..
Die hitte man
Kan inderdaad. Maar, ze weten toch niet wie dit warenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Dude, geweldig
Je zou dit meoten opsturen naar sbs6 enzo, maar weet niet of je er dan problemen mee gaat krijgen. Eigenlijk kan dit ook al door deze filmpjes, toch?
Je vergeet dat Fok al vaker in de media geweest is. Maar het zou natuurlijk wel cool zijn als dit op tv komt. Ik denk dat dit ook binnenkort wel op verschillende vuurwerksites staat.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Maar, ze weten toch niet wie dit waren
Ik kan geen video bewerken... jij?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je vergeet dat Fok al vaker in de media geweest is. Maar het zou natuurlijk wel cool zijn als dit op tv komt. Ik denk dat dit ook binnenkort wel op verschillende vuurwerksites staat.
Een copyright erop had wel handig geweest dan
Tja helaas hebben we alleen ditquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:59 schreef TvdB het volgende:
Wauw, hier wil ik best meer van zien!!
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:09 schreef XiChico het volgende:
Downloading, tvp
Wooow .. dat 2e filmpje![]()
Mooi gedaan
Gaan we zeker doen!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:18 schreef longinus het volgende:
Volgende keer meerdere camera's nemen, het was zo groot dat je het geheel niet overzag.
Wel mooi gedaan hoor![]()
Ik kan het zelf ook niet echt, maar je kan vast wel een ondertitelprogje ofzo vinden dat meestal ook wel een watermark optie heeftquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik kan geen video bewerken... jij?
Sla anders even op.
Naam Eurocarsforum.nl erop aub.
Suggestie?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook niet echt, maar je kan vast wel een ondertitelprogje ofzo vinden dat meestal ook wel een watermark optie heeft
Beide, alleen jammer da die verticaal verticaal opgenomen isquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:19 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Op het kruispunt bedoel je? Of die verticale?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
www.google.nl -> watermark video
oid
Ik had het gelijk warmpjesquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:47 schreef manny het volgende:
beter !
Ik ben er net langsgereden, was niet zoo veel. Alleen maar wat zwartigs.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:56 schreef buzzer het volgende:
Vilgens mij kunnen ze dat kruispunt opnieuw asfalteren, tering wat een knal....
Op die manier lijkt het me iets te gevaarlijk, of je moet erg goed kunnen mikken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:22 schreef alsem het volgende:
hoe maak je dat trouwens? gewoon een paar nitraten in jerrycan benzine gooien?
*gaat alvast leeg plekje zoekenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:55 schreef BrauN het volgende:
Inderdaad, hoe heb je zo'n ding gemaakt.Dat wil ik ook eens een keer proberen.
Lawinepijlen mogen ookquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:22 schreef alsem het volgende:
hoe maak je dat trouwens? gewoon een paar nitraten in jerrycan benzine gooien?
Een lont aan een lawinepijl. Aangestoken, en vervolgens in de jarry can gegooidquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op die manier lijkt het me iets te gevaarlijk, of je moet erg goed kunnen mikken.
Ik neem aan dat het minstens met een lont werkt, aangezien je eerst iets ziet branden.
Maarja, dat gesleep hèquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:33 schreef longinus het volgende:
een litertje motorolie erbij mengen geeft een nog beter resultaat.
en de vonkjes van de lont dan? die doen de benzine toch laten ontploffen dan kan je toch niet meer weg komen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Een lont aan een lawinepijl. Aangestoken, en vervolgens in de jarry can gegooid
En nog een busje scheerschuim en een kopje aluminiumpoederquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:33 schreef longinus het volgende:
een litertje motorolie erbij mengen geeft een nog beter resultaat.
Lontje zorgen we ervoor dat hij erbuiten hangtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
en de vonkjes van de lont dan? die doen de benzine toch laten ontploffen dan kan je toch niet meer weg komen?
vetquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:24 schreef daNpy het volgende:
Pompoenen filmpje.
je ziet weinig, maar je hoort de knal wel. Nét voor iedereen begint te lachen hoor je nog iets klappen. Dat is een stukje pompoen tegen de raam of het rolluik
En enkele seconden later komt er nog zooi uit de lucht vallenquote:
wat is kali?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:27 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kali & Suiker [afbeelding]
Kalium nitraatquote:
hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:35 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
Onder de shit(nav het filmpje
)
Hoe zou je zoiets moeten maken?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:52 schreef ook_gek het volgende:
http://ikdeikker.pgsquad.nl/Multimedia/koelkastbom.wmv
ik kwam dit filmpje tegen op internet![]()
Volstoppen met brandbare zooi en een lontje!quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:56 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Volstoppen met brandbare zooi en een lontje!
Dan vraag ik mij toch wel af welke brandbare zooi.....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:56 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Volstoppen met brandbare zooi en een lontje!
best wel vet maar zoiets doe je toch niet op een kruispunt of onder een brug, je zal er maar toevallig langsfietsenquote:Op zondag 2 januari 2005 03:28 schreef AMD64 het volgende:
Maar hoe vindt jij de explosies Elrak?
Volgens mij doet die het niet meer.quote:Op zondag 2 januari 2005 03:31 schreef The_Terminator het volgende:
Ik en een kamaraad hebben een hardeschijf opgeblazen met 2 vlinders, op de volgende pagina kun je een aantal foto's zien met het resultaat...
http://vuurwerk.phserver.net
goeie foto's, snelle server,vette vlinders, snelle server...quote:Op zondag 2 januari 2005 03:31 schreef The_Terminator het volgende:
Ik en een kamaraad hebben een hardeschijf opgeblazen met 2 vlinders, op de volgende pagina kun je een aantal foto's zien met het resultaat...
http://vuurwerk.phserver.net
Het wordt indedaad een fragmentatiebom als je het zo doet, dat is ook de reden dat we het in een diepe kuil gedaan hebben. Komt er in ieder geval niks op je af vliegen : )quote:Op zondag 2 januari 2005 03:52 schreef elrak het volgende:
[..]
goeie foto's, snelle server,vette vlinders, snelle server...
maar wat je dus eigenlijk gemaakt hebt is een fragmentatiebom![]()
ver genoeg gaan staan is dus de boodschap![]()
vette snelle server![]()
hoeveel kruit zit er in zo een ding? zwart- of flashkruit?quote:Op zondag 2 januari 2005 04:14 schreef The_Terminator het volgende:
We hebben later nog een Hardeschijf opgeblazen, maar toen met een super vlinder, hier 2 foto's met het resultaat daarvan:
http://vuurwerk2.phserver.net/IMG_4184.JPG
http://vuurwerk2.phserver.net/IMG_4200.JPG
Dat weet ik zo niet, de vlinder was in ieder geval behoorlijk zwaar qua gewicht en ook de knal was behoorlijk heftig.quote:Op zondag 2 januari 2005 04:18 schreef elrak het volgende:
[..]
hoeveel kruit zit er in zo een ding? zwart- of flashkruit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |