Gelukkig nieuwjaar dude!quote:
Jij ook de beste wensen!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:59 schreef zapsel het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar dude!
ik verheug me al op je topics in 2005![]()
![]()
hmmm....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:02 schreef wendywendy het volgende:
dat nou ook weer niet
neken?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:04 schreef wendywendy het volgende:
Ik ben nuchter en ik verveel me erg
Zuup'en men.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:04 schreef wendywendy het volgende:
Ik ben nuchter en ik verveel me erg
NEEN!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:03 schreef Ablaze het volgende:
Oppervlakkig nuchter. Telt ook, hoop iik?
Kan ik eindelijk eensquote:
heh!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:54 schreef Conflict het volgende:
Ik ben volkomen nuchter
Niet eens geblowd en maar 1 slokkie champagne op![]()
Wederom neen.quote:
Mijn held, reddende engel, etc.quote:
Nee, posten om 4:11, dat is normaalquote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:10 schreef Flying het volgende:
Ik ben 100% nuchter. Ik heb ook de drang niet om me als een mongool vol te gieten met rommel waardoor je jezelf belachelijk maakt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:10 schreef Flying het volgende:
Ik ben 100% nuchter. Ik heb ook de drang niet om me als een mongool vol te gieten met rommel waardoor je jezelf belachelijk maakt.
Als je 'vakantie' hebt is dat volkomen normaal hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, posten om 4:11, dat is normaal
Zelfs dan, dan slaap ik, feest ik, of eh, die andere dingen die je 's nachts weleens doet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:12 schreef DarKZeN het volgende:
[..]
Als je 'vakantie' hebt is dat volkomen normaal hoor![]()
Bedankt héquote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn held, reddende engel, etc.
Maar wel een ajacied.
Gelukkig tref ik je niet in een slechte bui.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wederom neen.
En ik ben nog wel in een goede bui.
MIETJUUUUUUH!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:54 schreef Conflict het volgende:
Ik ben volkomen nuchter
Niet eens geblowd en maar 1 slokkie champagne op![]()
Keej dat is zo, iedereen verschilt wel wat van mekaar hequote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zelfs dan, dan slaap ik, feest ik, of eh, die andere dingen die je 's nachts weleens doet.
Niet posten, meestal...
Pfff watje!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:10 schreef Flying het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:59 schreef Bruce117 het volgende:
Hoi. (oh shit, volgens mij mag je hier alleen posten als je nuchter bent).
En wat is eruit gekomen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:10 schreef wendywendy het volgende:
eeeeeeeeeuhmmmmmm
En dat de mensen minder nuchter beginnen te wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:28 schreef Shagster het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat het topic met de nuchtere lui na 2 pagina's nog steeds volledig bagger is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |