DAT DOE JE AL.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:44 schreef Koenz0r het volgende:
Ik ga Dirkh en Heiden6 het leven zuur maken
ofzo
Dirkh moet echt een kutjaar krijgenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:44 schreef Koenz0r het volgende:
Ik ga Dirkh en Heiden6 het leven zuur maken
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dirkh moet echt een kutjaar krijgen
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:45 schreef heiden6 het volgende:
En SCH Is juist leuk. Op een hele rare manier.
Ik ben het haast nooit met je eens, maar ik vind je toch een coole user. Je naïviteit is aandoenlijk en je bent voor Heerenveen.quote:
Ik schreeuw de hele avond, dat mag wel een keertje.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:54 schreef SCH het volgende:![]()
Hoef je niet zo te schreeuwen trouwens.
Ik ga niemand het leven zuur maken zeg, ik kijk wel uit - Fokkers zijn toch je vrienden?
Laat ze maa Stu. Dan proberen ze nog iets 'nuttigs'.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:56 schreef Stuart het volgende:
Pffffffff alsof een fok kneus die moeite waard is![]()
Pfff alsof iemand die 169 post per dag doet hier wel de moeite waard is ??quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:56 schreef Stuart het volgende:
Pffffffff alsof een fok kneus die moeite waard is![]()
Lekker voor een josti jaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:59 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Pfff alsof iemand die 169 post per dag doet hier wel de moeite waard is ??
Al zeg ik 't zelf, ik ben toch heel lekker begonnen dit jaar....
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:59 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Pfff alsof iemand die 169 post per dag doet hier wel de moeite waard is ??
Al zeg ik 't zelf, ik ben toch heel lekker begonnen dit jaar....
Zo dat is helemaal erg lees 't nu pas !!!quote:
ik doe met je meequote:
In elkaars bek schijten vinden sommige mensen ook leuk. Op een hele rare manier.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
DAT DOE JE AL.
En SCH Is juist leuk. Op een hele rare manier.
Kan t ook op een normale manier dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:14 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
In elkaars bek schijten Op een hele rare manier.
meer op stileproject kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kan t ook op een normale manier dan?
Vind je dat raar?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:14 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
In elkaars bek schijten vinden sommige mensen ook leuk. Op een hele rare manier.
He niks tegen Brabanders he!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 05:00 schreef Vampier het volgende:
Furby is toch die brabantse boeren kneusgoed idee
Vagina's hebben een behoorlijke zuurtegraad hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:29 schreef Dr_Flash het volgende:
MutZ
En zij het mijne
Hoewel... moet je dat zuur noemen?![]()
wast Mutz haar Mutz dan niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |