Ik zag je 'm in het miskende platen van 2006 aanprijzen - mijn locale platen boer was helemaal leip van de eerste ...quote:Op maandag 1 januari 2007 01:33 schreef peaceman het volgende:
1e cd was goed, 2e cd was meesterlijk!
< ik was er ook bij!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Lekkerrrrrr
Die vent met dat clockhoofd en die doosch
Staat te stampen, as we speakquote:Op maandag 1 januari 2007 01:33 schreef peaceman het volgende:
1e cd was goed, 2e cd was meesterlijk!
Kun je nagaan... de 2e is NOG beter!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik zag je 'm in het miskende platen van 2006 aanprijzen - mijn locale platen boer was helemaal leip van de eerste ...
maar die stond dan weer niet zo hoog in z'n eindlijstje (wat het miskkeendheidsgehalte weer groter maaktquote:Op maandag 1 januari 2007 01:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kun je nagaan... de 2e is NOG beter!
de 1e twee nummers van die 2e plaat zijn adembenemend mooiquote:
welterustenquote:Op maandag 1 januari 2007 01:37 schreef Diaan73 het volgende:
Zow ikheb het wel gehad... ik ga naar bed en daar nog even verder kijken en dan met de muziek op de achtergrond in slaap vallen. Veel plezier nog![]()
Well - that's a beard!quote:
Logisch misschien wel, maar ik kan alleen maar zeggen dat ik ze beide heb en dat ik de 2e beter vind dan de 1e...quote:Op maandag 1 januari 2007 01:38 schreef Doc het volgende:
[..]
maar die stond dan weer niet zo hoog in z'n eindlijstje (wat het miskkeendheidsgehalte weer groter maakt)
dat heb ik al gezienquote:Op maandag 1 januari 2007 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor restantje PdL dus
wazdaar?quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:45 schreef Beathoven het volgende:
leuk programma dit, kende de presentator hiervoor eigenlijk alleen van de Stereolab DVD.
Het vorige Hootenannny topic was 2 jaar geleden geopend - dit jaar gaat er een geheel doorheen denk ikquote:Op maandag 1 januari 2007 01:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn hele topics vol met Jools,
was vaak op vrijdagavond als ik het goed doe
Ja oke, dat zou kunnen.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Het vorige Hootenannny topic was 2 jaar geleden geopend - dit jaar gaat er een geheel doorheen denk ik
Dit is een heel leuk kater nummer(qua tekst)
ah, dan ga ik eens wat vaker kijken vanaf nuquote:Op maandag 1 januari 2007 01:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn hele topics vol met Jools,
was vaak op vrijdagavond als ik het goed doe
Gaat inderdaad hard dit jaar.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:49 schreef Doc het volgende:
Het vorige Hootenannny topic was 2 jaar geleden geopend - dit jaar gaat er een geheel doorheen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |