Vind er weinig aan.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:39 schreef nipeng het volgende:
Lily heeft wel een leuk liedje.
Lieve ogen.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is wel weer heel lekker
En dan die ogen van haar
Hey Doc, happy newyear to you en je meiden.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:44 schreef Doc het volgende:
Leuke cover dooor Amy (monkkey man van de specials - wat een top band is).
En Paul Weller op deze manier is toch helemaal niets mee, Shmoops?
* Bluezz pakt Doc ff lekker op zijn bek cowboylaarsjesquote:Op maandag 1 januari 2007 00:47 schreef Doc het volgende:
golfert ook gellukkig nieuwjaar ook aan Blloessie
Dan moet je doordrinken Doc.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:46 schreef Doc het volgende:
niippengg! (nee, die dubbele letters is niet de alcohol mmaar het toetsebord).
Rubbermanquote:Op maandag 1 januari 2007 00:48 schreef peaceman het volgende:
Iedereen een gelukkig nieuwjaar
And Peace on earth![]()
Krijg ik niet zo'n lekkere pakkerd?quote:
Eerst familie, daarna buiten en nu weer binnen - maar had de video (zoals altijd) de hele tijd lopen.quote:
* Bluezz wacht tot Diaan de andere kant opkijkt en neemt het er dan ff vanquote:
Ik doee mm'n bestquote:
Ga je gang... ik moet even naar boven nu.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz wacht tot Diaan de andere kant opkijkt en neemt het er dan ff van
Lekkere jongetjes-band dit
Lekker he?! Zo'n jong blaadjequote:Op maandag 1 januari 2007 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz wacht tot Diaan de andere kant opkijkt en neemt het er dan ff van
Carine vond het ook wel aardig ("het entoussiame was leuk - maar of ik het overdag ook goed vind weet ik niet")quote:
DAT zeg ik!quote:
Dit moet je ook door een waasje zien, dan is het leukquote:Op maandag 1 januari 2007 00:55 schreef Doc het volgende:
Carine vond het ook wel aardig ("het entoussiame was leuk - maar of ik het overdag ook goed vind weet ik niet")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |