Je valt in herhaling Dirkhquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:56 schreef Dirkh het volgende:
Dirkh, ik hoop dat je bezoek krijgt van een stel homofiele Hells Angels, dat ze je anaal zo zouden uitleven dat je er een sperma-smaak van in je huig hebt. En dat ze je vast mogen binden achter hun motor en een rondje over de A10 rijden.
jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:00 schreef k_i_m het volgende:
Is ie al dood?
bemoei je er niet mee!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:03 schreef Tessje het volgende:
Tegenstrijdige berichtgeving hier..
Kan een FPer even een bericht maken
Krijg een pusserige infectie aan dat "OpenHuis" gat tussen je benen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:03 schreef Tessje het volgende:
Tegenstrijdige berichtgeving hier..
Kan een FPer even een bericht maken
Jij hebt het lijstje gelezenquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Krijg een pusserige infectie aan dat "OpenHuis" gat tussen je benen.
Wat ben je toch ook een sadist, Dirkh. Net alsof je niet weet dat dat gat op haar negende keurig is dichtgenaaid door haar tante in Somalië.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Krijg een pusserige infectie aan dat "OpenHuis" gat tussen je benen.
Verdomme Reya... Ik ben Hirsi Ali nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een sadist, Dirkh. Net alsof je niet weet dat dat gat op haar negende keurig is dichtgenaaid door haar tante in Somalië.
Ja, dat zou heel naar zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jammer dat als ik je nu kanker zou toewensen iedereen meteen over de zeik zou gaan..
Nou, het valt anders verdomd goed te zien op die naaktfoto's van je ontgroening.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Verdomme Reya... Ik ben Hirsi Ali niet
Linkje ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou, het valt anders verdomd goed te zien op die naaktfoto's van je ontgroening.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou, het valt anders verdomd goed te zien op die naaktfoto's van je ontgroening.
En die ongroening was letterlijk, de groene slijm droop er uit.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Je word softquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:03 schreef Dirkh het volgende:
Dat je mag stikken in een slok sinas
quote:
Lukkig njaar@!!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik hoop dat magere hein over zijn kleed struikelt en daarmee eerst je veel te kleine balzak afkapt alvorens met zijn roestige zeis je strot door te zagen, om je hoofd daarna te marineren in croma en te serveren aan yvonne op een gouden presenteerblaadje, met je lijf als schortje om haar nek.
Je bent de eerste dit jaar met een doodsverwensing richting mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik hoop dat magere hein over zijn kleed struikelt en daarmee eerst je veel te kleine balzak afkapt alvorens met zijn roestige zeis je strot door te zagen, om je hoofd daarna te marineren in croma en te serveren aan yvonne op een gouden presenteerblaadje, met je lijf als schortje om haar nek.
Van mij welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:07 schreef Jerruh het volgende:
mag ik m ook onderkotsen?
quote:
Was een van de oudste die ik kon vinden in je lijstquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:40 schreef Dirkh het volgende:
Het topic is nog wel actueel, ik ben namelijk nog steeds niet dood. (ja, ik ben tussendoor nog wel even dood geweest, maar dat was maar eventje)
Kutkick overigens.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |