Hu, wat, waar?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:39 schreef nostra het volgende:
Ze komen naar Paradiso lees ik?!?! Oh my, oh my, ik wil kaartjes!![]()
Waar lees je dat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:39 schreef nostra het volgende:
Ze komen naar Paradiso lees ik?!?! Oh my, oh my, ik wil kaartjes!![]()
Het is dus niet waar?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:25 schreef nostra het volgende:
Kutzooi.
Fights and battles have begun, revenge will surely come.
mmhj kan heel goed.. mooi aantal van die nummers heb ikquote:Op zondag 2 januari 2005 12:56 schreef keijz het volgende:
Volgens de Fok! top 100+ zijn dit de beste muse liedjes:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het beter kan dan Absolution eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 december 2005 21:26 schreef TheTh1ng het volgende:
12 December is hun nieuwe dvd van de Absolution tour uitgekomen heeft iemand deze al in z'n bezit?
Nieuw album aankomend jaar... "Cryptology" geloof ik.. Ben benieuwd!
Ik zag hem vandaag in 2 winkels in Amsterdamquote:Op zondag 18 december 2005 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben de DVD nog niet tegengekomen in de winkel, helaas.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:36 schreef Innuendo het volgende:
DVD valt me een beetje tegen. Een registratie van het Glastonbury optreden (circuleert al lang op internet rond in DVD kwaliteit), maar... zonder Citizen Erased en de fantastische versie van Stockholm Syndrome (vraag me ook niet waarom), daarnaast nog wat losse tracks van verschillende optredens.
Pinkpopquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:18 schreef TheTh1ng het volgende:
Muse staat volgens het tourschema van de Engelse band op maandag 5 juni voor de 4e keer op Pinkpop. De band rondom frontman Matthew Bellamy mocht in 2004 het festival nog afsluiten. Die eer gaat dit jaar naar Red Hot Chili Peppers.
Bron: www.graz.nl
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |