Done.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:11 schreef Eilanden het volgende:
Voeg deze anders aan de OP toe Golfer:
[[url=http://www.giro555.nl/documents/banner_azie_234x60.gif]afbeelding][/url]
Of aan mij.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:17 schreef SCH het volgende:
Als we dat vuurwerk nou eens afschaffen en het geld aan azie geven.
Hoeveel?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:23 schreef popolon het volgende:
Maar popo heeft 2 dagen geleden al gestort, jullie zijn wel laat hoor
utp kabel kopen ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:24 schreef VoreG het volgende:
Ik blijf denk ik maar de hele nacht offline... al zullen ze in Tinte geen internet hebben.
1000 euro.quote:
Stomme tiet, iets minder natuurlijk, zit zelf met het een en ander ivm emigratie toestandenquote:
Stomme tiet? Is dat je nieuwe koosnaampje voor me?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Stomme tiet, iets minder natuurlijk, zit zelf met het een en ander ivm emigratie toestanden
Maar goed, het zou mooi zijn als iedereen net zoveel gaf
Und du?
Staat je zelfs beter vind ik.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:36 schreef popolon het volgende:
100 is prima, je verdient toch best aardig
En die mascara, och, houtskool werkt ook.
Ja is goed, ben al onderwegquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb nog een rol van 15000 meter liggen kom je ff langs?
Ik heb de melkbus deksels ook al zien vliegen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:40 schreef Againzender het volgende:
Ik weet niet wat de jeugd hier heeft aangeschaft dit jaar, maar de ramen gaan er ernstig van trillen
Als je ruzie hebt op fok met iemand roep je maar hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:44 schreef SCH het volgende:
Ik heb gelukkig bodyguards tegenwoordig, ook bij oud en nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |