abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24321818
En dat van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Ze voelen zich waarschijnlijk stoer, en hopen misschien dat meisjes ze ook stoer vinden, wat ik me overigens niet kan voorstellen. Ik begin oprecht aan de geestelijke vermogens van die eikeltjes te twijfelen, vooral de stupide look die ze uitstralen is veelzeggend............ Net als in de rest van het land mocht vuurwerk pas sinds vanochtend 10 uur worden afgestoken, maar in één ding zijn de ettertjes niet dom, ze weten feilloos dat de politie toch niets eraan doet......... Waarom zouden ze ook, overlast heeft totaal geen prioriteit, snelheidscontroles daarentegen wel. Inmiddels zitten we hier bijvoorbeeld met een hond die compleet op van de zenuwen is en niet meer naar buiten durft om maar eens iets te noemen, of wordt mijn concentratie bij het spelen van games keer op keer bruut verstoord. Maar jah, nog effe en het is weer voorbij...... misschien raken ze dit jaar eens wat kwijt...... nee, geen ledematen, wel een stukje puberaliteit, hopelijk.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:00:40 #2
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_24321856
Ja? Nou en, heb het vroeger ook gedaan. Je groeit er overheen
Vampire Romance O+
pi_24321898
Ja lief he ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24321901
en dan lopen ze met zwarte jassen een pet op een het irritantste is nog: een rugzak!!
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:03:52 #5
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_24321920
Ah joh, het is oudejaarsdag.
Laat ze lekker knallen, die ene dag per jaar dat het mag.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_24321957
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:03 schreef mazaru het volgende:
Ah joh, het is oudejaarsdag.
Laat ze lekker knallen, die ene dag per jaar dat het mag.
Misschien niet duidelijk geweest, ze zijn de godsganse week al bezig, vanaf het moment dat afgelopen vrijdag de vakantie begon, als het nou alleen vandaag was geweest.......
Ik stem Wilders. U ook?
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:09:00 #7
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_24322012
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:00 schreef MouseOver het volgende:
Ja? Nou en, heb het vroeger ook gedaan. Je groeit er overheen
De meesten wel.... Maar sommigen...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_24322214
Waarom de referentie naar hun kleine geslachtsdelen. Ben je zo'n gefrustreerde pedofiel?

Rechts stemmen en stoer doen enzo en ondertussen de kat in het donker knijpen he.
Ja we hebben American Beauty wel gezien hoor
WIJ KENNEN JOUW SOORT
pi_24322241
Wel zielig van dat hondje overigens.
pi_24322252
tja, het hoort er wel een beetje bij he?

wat betreft je hond:
ik heb een kat die helemaal panisch wordt van al die knallen.
de dierenarts heeft Bach druppels geadviseerd die zowel voor honden als katten heel goed werken;.
het is een middel voor mensen en gewoon verkrijgbaar bij de reformwinkel.
Ieder zijn mening. Ik hou ook van smarties...
pi_24322254
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:18 schreef Vitalogy het volgende:
Waarom de referentie naar hun kleine geslachtsdelen. Ben je zo'n gefrustreerde pedofiel?

Rechts stemmen en stoer doen enzo en ondertussen de kat in het donker knijpen he.
WIJ KENNEN JOUW SOORT
DIT is pas frustratie pur sang!
pi_24322267
Mag je niet meespelen van je vriendjes?
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:23:47 #13
16140 Dabien
hail to the King baby!!!
pi_24322302
Ach, ik zorg gewoon dat ik niet zonder mijn MagLite de deur uitga. ALs een van die kutkoters wat in mijn richting gooit, kan ie de rest van de avond gebruiken om zijn tanden bij elkaar te zoeken!

Ik heb vroeger ook veel, heel veel lopen knallen met vuurwerk, maar er komt een moment dat je beseft hoe ongelovelijk sukkelig het is en dan hou je het voor gezien.

Helaas woon ik temidden van studenten en die groeien meestal pas rond hun 40ste op, dus ik zit al een maand tussen de loeiharde knallen van het betere illegale vuurwerk. Echt, je hoopt zo op een brandje...

Maar goed, ik weet waar ze wonen, dus de straf komt nog wel.
"You may be a king or a little street sweeper, but sooner or later you'll dance with the reaper."
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:25:22 #14
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_24322337
Euhm, ik denk dat juist iets mis is met je geestelijk vermogen als je op die leeftijd níet vuurwerk wilt afsteken.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:25:45 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_24322344
Ik zag gisteren een dertiger met een peuk en astronautjes. Wat stoer
Niet meer actief op Fok!
pi_24322526
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:18 schreef Vitalogy het volgende:

WIJ KENNEN JOUW SOORT
Misschien ben je op de hoogte met de uitdrukking "de verlenging van zijn geslacht", waar meestal mee wordt bedoeld dat dit soort gedrag wijst op hanigheid, stoer doen, macho proberen te zijn. Zo werkt bij dat soort knulletjes, want meer is het echt niet, het afsteken van vuurwerk in hun gedachten als verlenging van het geslacht, oftewel bevestiging van de mannelijkeid. De rest van je zieke insinuaties neem ik maar niet serieus, smaakt die borrel onder welke invloed je dat hebt getikt?
Ik stem Wilders. U ook?
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:34:25 #17
105759 ZedKet
I'm Minster Stewy...
pi_24322553
Ik speelde ook met van die bommetjes en klein vuurwerk toen ik 13-14 jaar was hoor was toen heel leuk, nu is er niets meer aan, er zijn vele leukere dingen te doen
I'm Minster Stewy...
pi_24322603
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:33 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Misschien ben je op de hoogte met de uitdrukking "de verlenging van zijn geslacht", waar meestal mee wordt bedoeld dat dit soort gedrag wijst op hanigheid, stoer doen, macho proberen te zijn. Zo werkt bij dat soort knulletjes, want meer is het echt niet, het afsteken van vuurwerk in hun gedachten als verlenging van het geslacht, oftewel bevestiging van de mannelijkeid. De rest van je zieke insinuaties neem ik maar niet serieus, smaakt die borrel onder welke invloed je dat hebt getikt?
Ja als ik jongetjes vuurwerk zie afsteken dan moet ik niet aan hun geslachtsdelen denken. Ik weet niet hoor.
pi_24322643
jankert

overigens heeft mijn kleine neefje een boete gekregen omdat hij te vroeg vuurwerk af stak
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:40:57 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_24322711
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:38 schreef JoPiDo het volgende:
overigens heeft mijn kleine neefje een boete gekregen omdat hij te vroeg vuurwerk af stak
schattig als ie oud genoeg is om vuurwerk te kunnen afsteken, is ie ook oud genoeg om de verantwoordelijkheid voor dit gedrag te dragen
Niet meer actief op Fok!
pi_24322712
vrijwel iedereen, net als ik, deed dat vroeger...je wordt oud en zeikerig
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_24322800

Joehoee hallo??....

daarheen>>>> Klaagbaak
pi_24322814
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:40 schreef WeirdMicky het volgende:
vrijwel iedereen, net als ik, deed dat vroeger...je wordt oud en zeikerig
Niet een hele week lang van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, volgens mij mankeer je dan echt iets in de bovenkamer. En het heeft niets met oud en zeikerig te maken, wel met een stukje terechte irritatie door overlast waar werkelijk geen fuck aan wordt gedaan.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24322858
je hond is een schijterd dan. Hier zijn ze ook al de hele dag bezig en mijn poes ligt hier nog steeds lekker te chillen op de vensterbank.
Jupiler is goed
pi_24322869
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:38 schreef JoPiDo het volgende:
jankert

ontopic:
Ik ben ook wel eens aangehouden omdat ik een avond te vroeg aan het afsteken was...
ik moest alle rotjes uit m'n zakken halen en toen zaten er ook nog wat snoepjes (zuurtjes ofzow in plastic) tussen...
Die agenten hadden wel zin in een snoepje dus, die 2 heren een zo'n snoepje gegeven en we mochten weer gaan "maar geen vuurwerk meer voor morgenavond hea" Nee agent!
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 16:49:11 #26
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24322892
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:45 schreef Jonathon het volgende:

Joehoee hallo??....

daarheen>>>> Klaagbaak
Wou net hetzelfde zeggen
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_24322910
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:45 schreef speedfreak1 het volgende:
met een stukje terechte irritatie
mijn complimenten voor deze tenenkrommende frase
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 16:50:34 #28
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24322927
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:48 schreef Jonathon het volgende:

[..]

ontopic:
Ik ben ook wel eens aangehouden omdat ik een avond te vroeg aan het afsteken was...
ik moest alle rotjes uit m'n zakken halen en toen zaten er ook nog wat snoepjes (zuurtjes ofzow in plastic) tussen...
Die agenten hadden wel zin in een snoepje dus, die 2 heren een zo'n snoepje gegeven en we mochten weer gaan "maar geen vuurwerk meer voor morgenavond hea" Nee agent!
Agenten omkopen
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_24322939
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:23 schreef Dabien het volgende:
Ach, ik zorg gewoon dat ik niet zonder mijn MagLite de deur uitga. ALs een van die kutkoters wat in mijn richting gooit, kan ie de rest van de avond gebruiken om zijn tanden bij elkaar te zoeken!

Ik heb vroeger ook veel, heel veel lopen knallen met vuurwerk, maar er komt een moment dat je beseft hoe ongelovelijk sukkelig het is en dan hou je het voor gezien.

Helaas woon ik temidden van studenten en die groeien meestal pas rond hun 40ste op, dus ik zit al een maand tussen de loeiharde knallen van het betere illegale vuurwerk. Echt, je hoopt zo op een brandje...

Stoer hee.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:52:35 #30
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_24322970
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:45 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]
En het heeft niets met oud en zeikerig te maken, wel met een stukje terechte irritatie door overlast waar werkelijk geen fuck aan wordt gedaan.
Wellicht hielp het als je de politie had gebeld, of een buurt commité had opgericht om deze 'bijna terroristen' keihard te straffen en nooit meer los te laten.

Gelukkig nieuw jaar alvast

Gekloond: ♫
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:55:18 #31
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_24323029
waar mensen zich druk om maken he
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
  Moderator vrijdag 31 december 2004 @ 16:57:01 #32
42184 crew  DaMart
pi_24323065
Hier zijn die overjarige pubers ook al de hele week bezig... net vond een stel van een jaar of 18/19 het leuk om elkaar met rotjes en andere zooi te gaan bekogelen... op zo'n moment bekruipt me toch wel stiekem de hoop dat ze iets meer dan hun puberteit verliezen

pi_24323083
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:59 schreef speedfreak1 het volgende:
En dat van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Ze voelen zich waarschijnlijk stoer, en hopen misschien dat meisjes ze ook stoer vinden, wat ik me overigens niet kan voorstellen. Ik begin oprecht aan de geestelijke vermogens van die eikeltjes te twijfelen, vooral de stupide look die ze uitstralen is veelzeggend............ Net als in de rest van het land mocht vuurwerk pas sinds vanochtend 10 uur worden afgestoken, maar in één ding zijn de ettertjes niet dom, ze weten feilloos dat de politie toch niets eraan doet......... Waarom zouden ze ook, overlast heeft totaal geen prioriteit, snelheidscontroles daarentegen wel. Inmiddels zitten we hier bijvoorbeeld met een hond die compleet op van de zenuwen is en niet meer naar buiten durft om maar eens iets te noemen, of wordt mijn concentratie bij het spelen van games keer op keer bruut verstoord. Maar jah, nog effe en het is weer voorbij...... misschien raken ze dit jaar eens wat kwijt...... nee, geen ledematen, wel een stukje puberaliteit, hopelijk.
En zeikers met nog kleinere pikkies komen op een forum er over zeiken, dat jongetjes 1x per jaar, 2 of 3 dagen, meer lawaai maken dan normaal..... Die mensen die alleen zichzelf wat gunnen en de rest zich er maar moet aanpassen. Wat een kut mensen zijn dat..Hopelijk krijgen ze een lawinepijl in hun reet.

Eej verrek...De topicstarter is zo'n iemand!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24323085
Stoer man, om vuurwerk af te steken
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24323174
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:23 schreef Dabien het volgende:

Jij bent echt een idioot van het allerlaagste soort. Sinds jij erachter bent gekomen dat je vuurwerk niet meer leuk vindt, moet dus maar niemand meer lol beleven aan een beetje knallen?

Jouw straf komt nog wel pik, en hopelijk eerder dan je denkt. Laat vanavond es lekker een raam open staan zou ik zeggen.

Big dick.
pi_24323204
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:57 schreef existenz het volgende:

[..]

En zeikers met nog kleinere pikkies komen op een forum er over zeiken, dat jongetjes 1x per jaar, 2 of 3 dagen, meer lawaai maken dan normaal..... Die mensen die alleen zichzelf wat gunnen en de rest zich er maar moet aanpassen. Wat een kut mensen zijn dat..Hopelijk krijgen ze een lawinepijl in hun reet.

Eej verrek...De topicstarter is zo'n iemand!
Doet het je nou goed, om anoniem iemdand proberen te beledigen? Of ben je zelf per ongeluk zo'n zielig pubertje dat al de hele week loopt te knallen? Verder kun je niet lezen, er staat een hele week. Maar met genoegen kom ik bij jouw een hele week lang van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat vuurwerk voor de deur afsteken, eens kijken of je het dan nog steeds zeikerig vindt.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24323245
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:03 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Doet het je nou goed, om anoniem iemdand proberen te beledigen? Of ben je zelf per ongeluk zo'n zielig pubertje dat al de hele week loopt te knallen? Verder kun je niet lezen, er staat een hele week. Maar met genoegen kom ik bij jouw een hele week lang van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat vuurwerk voor de deur afsteken, eens kijken of je het dan nog steeds zeikerig vindt.
Ik woon precies tussen volkswijken. Het is hier al 2 weken lang feest....Met verkeerde been uit bed gestapt of zo Je moet niet zo chagerijnig blijven tot 00:01 he, dat brent ongeluk in het nieuwe jaar
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:06:34 #38
111214 Heliox
Ticket To Ride
pi_24323265
Haha, wat een discussie. :| Niet mokken ! Lekker wokken ! Heb nu al honger
pi_24323288
wat ben jij een LUTSER echt een ouw wijf je moet achter in de hei gaan wonen dan heb je van niemand last seikert en dat een keer per jaar
TvdL
pi_24323409
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:07 schreef ANTONIUS1 het volgende:
wat ben jij een LUTSER echt een ouw wijf je moet achter in de hei gaan wonen dan heb je van niemand last seikert en dat een keer per jaar
Ook goedenavond. Ik merk dat je kennelijk weleens in een spiegel kijkt? Ik merk op: "Jij bent een lul"
Ik stem Wilders. U ook?
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:15:36 #41
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_24323479
Ben je nou gefrustreerd omdat ze kleine pikkies hebben, of omdat ze vuurwerk afsteken
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_24323500
Ga toch weg jonge
TvdL
pi_24323502
Ik heb liever dat ze vuurwerk afsteken dan dat ze in de winkels het gehele assortiment en de kassalade overhoop gooien. .
Hoi.
pi_24323581
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:15 schreef MrTorture het volgende:
Ben je nou gefrustreerd omdat ze kleine pikkies hebben, of omdat ze vuurwerk afsteken
Geniaal!!!!
pi_24323596
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:15 schreef MrTorture het volgende:
dat zal het hem wel zijn torture beste wensen alvast
TvdL
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:20:57 #46
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_24323604
En ik pis in mijn broek van het lachen als zo'n mongool door een of andere 'stoere' vuurwerkactie zijn hand verliest
Narcist
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:22:38 #47
30307 Disher
Sors Salutis
pi_24323636
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:07 schreef ANTONIUS1 het volgende:
daar hebben ze carbid, dat gaat nog harder
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_24323653
Hoe weet jij nou weer dat ze kleine pikkies hebben?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:23:58 #49
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_24323671
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:20 schreef Magistic het volgende:
En ik pis in mijn broek van het lachen als zo'n mongool door een of andere 'stoere' vuurwerkactie zijn hand verliest
En ik lach met je mee !
pi_24323705
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe weet jij nou weer dat ze kleine pikkies hebben?
Meestal is dat leeftijdgebonden hè, 10, 11, 12 jarigen zijn in de regel nog niet bepaald zwaar geschapen.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_24323786
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:25 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Meestal is dat leeftijdgebonden hè, 10, 11, 12 jarigen zijn in de regel nog niet bepaald zwaar geschapen.
Ja dat is waar, ik d8 dat het jochies waren van 13,14,15 enzo
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:28:52 #52
103914 Exuimtum
Ook maar een mens
pi_24323795
Het begind hier vanaf december met heel sporadisch een knal in de verte de laatste 2 dagen neemt het geknal hier exponentieel toe. Die donderslagen zijn het ergste.
pi_24323804
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:25 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ja dat is waar, ik d8 dat het jochies waren van 13,14,15 enzo Ik ben zelf namelijk 14 en heb geen klein pikkie ofzo
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:31:51 #54
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_24323860
Dus je topictitel heeft in feite niks te maken met het vuurwerk. Als ik me erger aan mannen die hun auto wassen open ik ook geen topic 'Mannen met grote lullen wassen de hele week hun auto'
Tranquillo
pi_24323923
Vanmiddag toch zo gelachen.. ik stond op de tram te wachten met nog zo'n 50 andere mensen en aan de andere kant loopt er een knul van een jaar of 17/18 (Type: Snoepjesjatter op de basisschool en iedereen verlinken) met een tas vol (legaal) vuurwerk.. Gooit ie een wondertol op de trambaan... vervolgd met een blik "vinden jullie mij niet stoer nou?".
Nou ik had het echt even niet meer hoor .
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:10:07 #56
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24326960
Ach, ja en dat tuig denk dan ook nog stoer te zijn
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')