Nog welquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het liefst zou ik er met een Hummer over heen rijden, het met users en al met een shovel een gat inschuiven, dichtgooien en er een bloemstuk op leggen. Daarna er over heen pissen en de middelvinger opsteken naar de nabestaanden.
Maar helaas, het is het slowchat topic.
Dat mag.... helaas. Nog wel.
Het is humorloos, en past helemaal niet in onzin.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:44 schreef DeLeider het volgende:
Dirkh zeg nou eens eerlijk waarom je je zo ergert aan de SC midden in de nacht?
En ik snap nog steeds de reden niet waarom het wordt toegelaten, werkelijk niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is humorloos, en past helemaal niet in onzin.
Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn waarom het 's nachts wordt toegelaten en overdag in GC.
Kapot geslagen op een driewieler gaat nogal lastig laffer. De Hummer leek mij de beste oplossing.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef laffer het volgende:
[..]
leer nou eerst maar eens fietsen op je driewieler, kapotgeslagen ondergescheten en met sperma van je oudoom volgespoten kutkleuter
Ik denk dat dat een miscommunicatie is tussen de onz mods. Tijd voor een kort overleg.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik snap nog steeds de reden niet waarom het wordt toegelaten, werkelijk niet.
Dat denk ik zeer zeker ja!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een miscommunicatie is tussen de onz mods. Tijd voor een kort overleg.
Ik gok op een drie tegen één.Slowchat!
Met alle respect, jij hebt op een of andere manier je sporen verdient, net zoals van Agt nog gezien wordt als de spreekbuis van het CDA. Volstrekt niet meer bij de tijd en niet meer ter zaken doende.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat denk ik zeer zeker ja!
Nieuwe mods, nieuwe wind, nieuwe kansen,
leuke is, ik kan het nergens in admin nalezen wie nu deze afspraak gemaakt heeft...
EN waarom
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met alle respect, jij hebt op een of andere manier je sporen verdient, net zoals van Agt nog gezien wordt als de spreekbuis van het CDA. Volstrekt niet meer bij de tijd en niet meer ter zaken doende.
Maar al zou het met grote flikkerende zwaailichten voor je neus staan, dan zal je het nog niet kunnen vinden.
ah, je had het al geprobeerd?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kapot geslagen op een driewieler gaat nogal lastig laffer. De Hummer leek mij de beste oplossing.
okay, ik meld me aan met kasta xebro boequote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat denk ik zeer zeker ja!
Nieuwe mods, nieuwe wind, nieuwe kansen,
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:34 schreef laffer het volgende:
[..]
okay, ik meld me aan met kasta xebro boe
maar doen dan??quote:
Nee, want ik schreef al dat ik dat graag had gewild, dus dat geeft al aan dat ik het nog niet gedaan heb.quote:
Door wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:42 schreef kastanova het volgende:
Heb ik ook nog wat te vertellen?.
Er was me CW's functie beloofd.
jij bent echt bang dat zelfs de kroew je eruit gaan donderen hèquote:
Is die blond en labiel dan?quote:
Ik vind A wel een leuke functie voor jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |