abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24320921
Je kent ze wel...Zeggen dat je voor 50 euro 2 eieren op iemands hoofd kapot gooit en dan na de eerste weglopen. Elkaar met een eetlepel op het hoofd slaan etc etc.

Ik vraag me af wat jullie voor trucjes doen met mensen...ik wil hier wat ideeen opdoen voor vanavond
Kwekker ben je niet voor even, maar voor het leven
pi_24321302
iemand met een pilsje in zijn hand vragen hoe laat het is

pas op: de persoon in kwestie moet behoorlijk zat zijn, en zijn horloge moet aan de zelfde kant zitten als waarmee hij zijn biertje vasthoudt.
pi_24321355
Tegen iemand zeggen dat jij 6 glazen bier eerder op hebt dan die ander 6 kleine glaasjes sterke drank.
Met als regel dat je de glazen van de ander niet aan mag raken.
De verliezer betaalt voor beide.

Zorg dat je je eerste glas leeghebt voordat je tegenstander aan zn laatste glas begint (appeltje/eitje toch?), en zet je lege glas omgekeerd over het laatste glaasje sterke drank
pi_24321391
Tegen een meid zeggen: "Wedden voor een pilsje dat ik je tieten kan laten bewegen zónder ze aan te raken!"
Als ze je niet gelooft:

Een keer flink aan haar tieten graaien en zeggen: "okay, jij wint, hier is je bier"

pi_24321455
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Tegen een meid zeggen: "Wedden voor een pilsje dat ik je tieten kan laten bewegen zónder ze aan te raken!"
Als ze je niet gelooft:

Een keer flink aan haar tieten graaien en zeggen: "okay, jij wint, hier is je bier"

Geen enkele vrouw in mijn omgeving trapt hier nog in
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 15:43:36 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24321489
Je pakt een schoteltje en vult het met water, dan vraag je aan 2 mensen om een hoofdhaar eruit te trekken. Die haren leg je in het schoteltje en dan zeg je tegen die persoon dat ze aan het vechten zijn. Goed dichtbij laten komen en dan *pats* je hand in het schoteltje met water. Doe dit vooral als het al laat is en er veel alcohol is geschonken.

Verder kun je een euro boven een kaars houden zodat vooral de rand flink beroet is. Dan vraag je een vrijwilliger voor een "ingewikkelde truc". Je laat eerst een schone euro zien en vraagt diegene zijn ogen dicht te doen. Dan geef je de beroete euro en vraagt of die persoon de euro op zijn kant van het voorhoofd af naar de kin rolt (of andersom) zonder het verlies met het contact met de huis (dit geeft iets mooiere strepen namelijk). Je snapt hem al, een mooie zwarte streep van boven naar beneden....

Verder is er het gegeven dat je een stuk papier, maakt niet uit hoe groot al is het een krant. Nooit meer dan 7 x doormidden kan vouwen. Probeer het zelf maar, gaat je niet lukken. Dit is een mooie voor weddenschappen op feestjes. Succes verzekerd!

Veel plezier vanavond
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_24321514
LOL @ Xerxes Die zijn grappig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage vrijdag 31 december 2004 @ 15:45:06 #8
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_24321516
Bodem uit een colafles snijden (flink stuk), in je broek zetten zodat er een stuk bovenuit steekt en wedden dat je een munt op je voorhoofd kunt leggen (hoofd achterover houden) en dan door je hoofd naar voren te doen die munt in de fles kunt laten vallen.
Dan bij iemand anders wedden of ie dat ook kan. Fles in de broek steken (dop gedeelte naar beneden - DOP ERAF!!) hoofd achterover, een/twee keer laten oefenen en als het dan zover is met een andere fles water in die fles laten lopen, gegarandeerd een zeiknatte broek. Bij voorkeur doen als het slachtoffer behoorlijk gedronken heeft .
* denkt terug aan Kreta
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_24321560
Kaarttruukjes doen het ook altijd goed; die zijn alleen een beetje lastig uit te leggen online
Offline had ik je er wel een paar kunnen leren
  vrijdag 31 december 2004 @ 15:47:37 #10
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24321566
Schitterend topic.
pi_24321845
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bodem uit een colafles snijden (flink stuk), in je broek zetten zodat er een stuk bovenuit steekt en wedden dat je een munt op je voorhoofd kunt leggen (hoofd achterover houden) en dan door je hoofd naar voren te doen die munt in de fles kunt laten vallen.
Dan bij iemand anders wedden of ie dat ook kan. Fles in de broek steken (dop gedeelte naar beneden - DOP ERAF!!) hoofd achterover, een/twee keer laten oefenen en als het dan zover is met een andere fles water in die fles laten lopen, gegarandeerd een zeiknatte broek. Bij voorkeur doen als het slachtoffer behoorlijk gedronken heeft .
* denkt terug aan Kreta
Hahahaha, die moet ik onthouden!
pi_24322419
ja dah met die cola fles kan ook met een trechter.
dan hoef je niet een cola fles kappot te snijden.

maar hij werkt zeker!!!!
pi_24322624
tvp
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:42:15 #14
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_24322741
tvp - tevens bookmark
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:52:54 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24322978
Leuk!
pi_24323308
Ik zal die van mij dan ook nog even posten, mochten mensen vanavond niks te doen hebben.
Je hebt voor deze conspiracy 2 mensen nodig die van het plan afweten. Als men aardig dronken begint te worden daag je je slachtoffer uit voor een potje lepel-koppen. Je moet met dit spel een eetlepel in je mond hebben en tegenover elkaar aan tafel zitten. De eerste begint; de ander moet zijn hoofd naar beneden doen (en probeer hem/haar zijn ogen dicht te laten doen). Dan sla je met die eetlepel op zijn hoofd. Let wel; je mag alleen je hoofd bewegen en dus niet je hele lichaam erachter zetten . Dit zal niet zo'n zeer doet, daarvoor moet je het toch een keer of 10/20 doen.
Wat is nou de grap: jij bent geweest, dan is hij weer en dan is het jouw beurt. Er moet dan iemand naast het slachtoffer zitten of staan en een andere lepel in zijn hand houden. Op het moment dat je slachtoffer zijn hoofd naar beneden doet klapt degene naast hem met die lepel op zijn hoofd. AUW...

het leukste hierin is om niet meteen je slachtoffer onderuit te knuppelen, maar zo lang mogelijk hard op zijn hoofd tikken zonder dat ie het door heeft en zich echt afvraagt waarom jij het zo hard kan en hij niet
pi_24323440
Oja, de statische hand is natuurlijk ook nog wel leuk. Dit moet je doen in een ruimte waar het nogal geluidruchtig is...
Men neme een peuk en een vlak oppervlak, bijv een tafel. Leg de peuk horizontaal op tafel. Wrijf wat in je handen en over je broek voor het "gevoel" en plaatje je vingers achter de peuk en je duim voor de peuk. Nu moet je je hand naar achteren schuiven en tegelijkertijd moet je blazen. Oefen dit eerst ff, want het is best lastig om goed uit te voeren. Zolang je je publiek naar je hand kan laten kijken en niet naar je mond en het niet te vaak achter elkaar doet zul je best rare gezichten zien.
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:47:23 #18
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_24324152
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Als ze je niet gelooft:

pi_24324314

tvp
  vrijdag 31 december 2004 @ 18:04:51 #20
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24324464
-tvp-
  vrijdag 31 december 2004 @ 19:54:45 #21
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24326666
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:41 schreef _Kwekkertje_ het volgende:

[..]

Geen enkele vrouw in mijn omgeving trapt hier nog in
Al te vaak gedaan?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24372122
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:54 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Al te vaak gedaan?

Iemand nog meer leuke 'trucjes'? Heb overmorgen een verjaardag
  maandag 3 januari 2005 @ 14:49:40 #23
46787 Supaplex
mi stima sanka grandi
pi_24372420
Grap voor tijdens een feestje.
Nepkots maken van yogurt/koude rijst/rozijnen/siroop.
Iemand uitzoeken die goed kan acteren.
Beker met nepkots in binnenzak van jas.
Overige mensen een lepel meenemen.
Vriens komt met jas aan feestje binnen, alsof hij al veel t eveel gezopen heeft. Gaat een beetje misselijk op de bank zitten, en 'kotst' daarna op tafel.
Afgrijzen alom.
Anderen pakken hun lepel en beginnen te eten...
Mensen vluchten..
voorwaarts is de enige weg
pi_24372832
tvp; te tof
[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
pi_24373257
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:49 schreef Supaplex het volgende:
Grap voor tijdens een feestje.
Nepkots maken van yogurt/koude rijst/rozijnen/siroop.
Iemand uitzoeken die goed kan acteren.
Beker met nepkots in binnenzak van jas.
Overige mensen een lepel meenemen.
Vriens komt met jas aan feestje binnen, alsof hij al veel t eveel gezopen heeft. Gaat een beetje misselijk op de bank zitten, en 'kotst' daarna op tafel.
Afgrijzen alom.
Anderen pakken hun lepel en beginnen te eten...
Mensen vluchten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')