Finding Nemoquote:Op zondag 2 januari 2005 15:41 schreef Dizer het volgende:
Ik wil iets gaan kijken maar ik twijfel tussen
De volgende films die ik nog niet heb gezien maar wel al heb gekocht ()
Schindler's List
A Bridge Too Far: Special Edition
Rules of Engagement
Edges of the Lord
Casualties of War
We Were Soldiers
All Quiet on the Western Front
Escape from Afghanistan
Hamburger Hill
The Longest Day
Damn... ik moet echt stoppen met oorlogfilms te kopen
Of films die ik al eerder heb gezien
Predator
Terminator 2: Judgment Day
The Thin Red Line
The Last Samurai
Red Dragon
King Arthur
Of zal ik gewoon weer een aantal afleveringen gaan kijken van
Angel seizoen 1
X-Files seizoen 2
Of voor de zoveelste keer
Finding Nemo
Home Alone 1 & 2
Ikquote:Op zondag 2 januari 2005 06:15 schreef Svensational het volgende:
Wie kent, behalve Duiveltja en niksan, nog meer That 70's show
Dit is echt zo grappig, nog beter dan Friens
Ey ik kan niks verzinnen!quote:Op zondag 2 januari 2005 14:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zit met een avatar probleem!
Ik weet niks te verzinnen!
Paint zit toch standaard op je computer?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:18 schreef Orginial het volgende:
Zucht,na een week zoek ik nog steeds naar een goede Paint of Fotoshop ofzo.Maar niemand heeft er één blijkbaar en ik heb geen goede site waar ik hem gratis en veilig kan downloaden.Heeft iemand een nieuwere versie van Paint?
Ja,maar dan een nieuwere versie: Powerpaint ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Paint zit toch standaard op je computer?
Volgens mij ben je in de war met Powerpointquote:Op zondag 2 januari 2005 20:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,maar dan een nieuwere versie: Powerpaint ofzo.
Ja,sorry.Dat bedoel ik ook.Heeft iemand een link naar een site waar ik hem veilig en gratis kan downloaden?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Powerpoint
Volgens mij zijn er geen nieuwere versies van Paint, het is gewoon een primitief programma. Ik denk dat je Paint Shop Pro of Photoshop nodig hebt.
Nee, want dat valt onder warez en dat mag hier op FOK niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,sorry.Dat bedoel ik ook.Heeft iemand een link naar een site waar ik hem veilig en gratis kan downloaden?
Oke dan niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, want dat valt onder warez en dat mag hier op FOK niet.
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,sorry.Dat bedoel ik ook.Heeft iemand een link naar een site waar ik hem veilig en gratis kan downloaden?
Heb je TV Rijnmond niet? Of bedoel je een andere zender?quote:Op zondag 2 januari 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Wij hebben sinds afgelopen week hier in Rotterdam AT5. Terwijlk ik de plaatstelijke Rotterdamse zender nog niet eens heb..
Ik heb ook The Box nietquote:Op zondag 2 januari 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
TV Rijnmond heb ik wel.. En ik kijk het nog vaak ook.
.
Maar er is ook nog een andere Rotterdamse zender, die ik dus niet heb. The Box heb ik ook niet.
Maar het Amsterdamse AT5 wel..
The box hoezo heb je die niet danquote:Op zondag 2 januari 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
TV Rijnmond heb ik wel.. En ik kijk het nog vaak ook.
.
Maar er is ook nog een andere Rotterdamse zender, die ik dus niet heb. The Box heb ik ook niet.
Maar het Amsterdamse AT5 wel..
Ok, maar TMF is ook niet leuk en op MTV draaien ze geen muziek meer bijnaquote:Op zondag 2 januari 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
The Box
The Box is verdeeld in 3 muziek delen:
Rap
Breezer
Gabber
En wil je dus ook niet hebben.
Nee inderdaad en bij MTV hebben ze nu allemaal kut progamma's en de leuke dingen van vroeger zenden ze niet of nauwelijks nog uit.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ok, maar TMF is ook niet leuk en op MTV draaien ze geen muziek meer bijna
Hoewel ik dit weekend voor het eerst Pimp my Ride heb gekeken en dat was best grappigquote:Op zondag 2 januari 2005 21:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad en bij MTV hebben ze nu allemaal kut progamma's en de leuke dingen van vroeger zenden ze niet of nauwelijks nog uit.
Pimp my ride is soms leuk maar ook niet altijdquote:Op zondag 2 januari 2005 21:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoewel ik dit weekend voor het eerst Pimp my Ride heb gekeken en dat was best grappig
Maar over het algemeen is het bagger
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Pimp my ride is soms leuk maar ook niet altijd
Ashlee simpson show, Room raiders enzo allemaal helemaal niks
Enige wat ik soms wel leuk vind is boiling points en op het moment kan ik eigelijk geen goeie tweede bedenken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |