quote:Op maandag 3 januari 2005 00:01 schreef LangeJan het volgende:
Ik was zo aan het filmen he in Azie... heb ik per ongeluk mijn tape teruggespoeld... :S
Wat is het probleem? Mensen in overvloed...
Condoleance registers overspoeld met reacties![]()
Ging ik zo op een bankje zitten aan het strand.. hing er zo een bordje aan "Pas op, NAT"
Ze doen daar nu overal water bij de wijn
Volgens mij is Moeder Aarde zwanger.. aangezien haar water is gebroken
Normaal gesproken zijn zeebevers van die lieve beestjes.
Opnames Waterworld 2 in volle gang
We kunnen er 1 miljoen missenquote:Op maandag 3 januari 2005 00:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]!
die was er bij de aardbeving in Marokko ook al![]()
We geven er gewoon 1 miljoen, dan kunnen ze helemaal niet zeggen dat we gierig zijnquote:
* rompompom stuurt een mailtje naar Balkenendequote:Op maandag 3 januari 2005 02:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We geven er gewoon 1 miljoen, dan kunnen ze helemaal niet zeggen dat we gierig zijn
Dan spreekt hij je vast aan op je normen en waarden en dat we respect voor ze moeten hebben en dat ze onze medemensen zijnquote:Op maandag 3 januari 2005 02:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom stuurt een mailtje naar Balkenende
Ja, maar die kan op dit moment nog zo weinig beginnen in z'n eentje daar in Den Haag. We sturen ze ook met respect weg trouwensquote:Op maandag 3 januari 2005 02:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan spreekt hij je vast aan op je normen en waarden en dat we respect voor ze moeten hebben en dat ze onze medemensen zijn
* pc-fr34k stuurt een mailtje naar Wilders
lolquote:Op zondag 2 januari 2005 02:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Belgische snackbareigenaar zamelt patat in voor Azie
[afbeelding]
Eigenaar Michel d'Hooghe (foto)
"Allez. Wat moet ge met zoveel zout als ge geen fritten hebt"
Lees het topic eens doorquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:38 schreef Phuturistixxx het volgende:
De moeder van Tsunami....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwahahaha.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
Whehehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |