Ik zij niet dat het raar was.quote:Op maandag 3 januari 2005 06:45 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan?Dat doe ik altijd
![]()
LIJKT?? WAT BEDOEL JE MET "LIJKT"?!?!?!?quote:Op maandag 3 januari 2005 18:39 schreef Xilantof het volgende:
Shark.Bait lijkt in een goed humeur vandaag
Ik heb hetzelfde probleemquote:ik moet even in 2 weken tijd iets bedenken voor beweging.
heb al 1 ding wat me nu even te binnenschoot.
maar of het echt beweging is....
vloeistoffen en beweging?quote:Op maandag 3 januari 2005 20:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
LIJKT?? WAT BEDOEL JE MET "LIJKT"?!?!?!?
Ik ben altijd in een goed humeur! *
[..]
Ik heb hetzelfde probleem
Ik zat te denken aan vloeistoffen en beweging....
bla blaquote:*Uitzonderingen daargelaten. Wat wel eens voorkomt. Maar da's tussen de secondes in, dus niet real-time. Dus dat geldt niet. Tenzij je in antiliaanse guldens betaalt, dan is het 1 kwartje per 60 seconden exclusief b.t.w.; Gehaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie in de toekomst.
duh.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Weleens in een kopje thee geroerd? Da's toch echt vloeistof in beweging
Je kan hem gewoon kopen bij de EXPO (en kost minder dan 10 euro), heb er laatst zelf ook een gehaald.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Bla bla bla...
Weet iemand waar ik zo'n ding nog kan kopen????? Of heeft iemand toevallig eentje thuis liggen die ik mag gebruiken? Ik stuur 'm echt terug!Ik heb er een heel leuk ideetje mee
![]()
Of wat te denken van een lavalamp? daarin is ook vloeistof in beweging en is iets makkelijker/mooier op de foto te zetten.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Weleens in een kopje thee geroerd? Da's toch echt vloeistof in beweging
De vakbewegingquote:Op maandag 3 januari 2005 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Gelukkig past het thema dit keer wel binnen mijn eigen fotoplanning
Op 23 januari is er een landelijke schaatsmarathon in Geleen. Dan is er heel wat beweging te zien.
Tja dat weet je natuurlijk niet als je de hele dag op je luie reet zitquote:
Volgens mij weet ie dat wel, maar vraagt hij zich zoals elke maand af wat ie ermee moetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:10 schreef Oceanonix het volgende:
Psst Flash het nieuwe onderwerp voor de wedstrijd = .................................![]()
Maar dat gaan we hem niet vertellenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij weet ie dat wel, maar vraagt hij zich zoals elke maand af wat ie ermee moet
We moesten Fles een goede foto laten insturen, bepalen we aan de hand daarvan wat het wedstrijd onderwerp is, kan de rest ook foto's maken, doet ie iig een keer meequote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:39 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij weet ie dat wel, maar vraagt hij zich zoals elke maand af wat ie ermee moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |