Wij zijn net bij het cb geweest.. we krijgen een klein, dik proppie!
![]()
Saskia is nu 9640 gram en 72 cm. Ze is 1,5 kilo gegroeid in 2 maanden en 2 cm. Niet verwonderlijk met wat dat kind wegstouwt op een dag...
Vond 't wel jammer dat 'mijn eigen wvk' er niet was.. Had nu een invaller en die was niet zo leuk.
Ze vond dat Saskia te veel opvolgmelk dronk (och.. zo'n 4 a 5 flessen per dag
![]()
) en daardoor te veel calorieen binnenkreeg. Mijn antwoord was dat Saskia dus echt stelselmatig elke andere vorm van drinken weigert en dat ik overdag de flessen 'dunner' maak (meer water, minder poeder) en elke dag wel de hele dag door sap aanbiedt.
Nou moet ik de 'overdag' flessen verder verdunnen en aanvullen met halfvolle melk, net zo lang tot ze melk met water drinkt en dan eventueel water eruit laten en dan weer verder met sap enzo.
Eerst maar 'ns de overbodige opvolgmelk elimineren.
Ook goed. Ze dronk net een fles met 40cc gewone melk erin heerlijk leeg, dus zal wel goed komen.
Maar dit was echt zo'n wvk die altijd wel wat aan te merken heeft.. Terwijl mijn vaste wvk zo'n lief mens is.. Maar ja, voorlopig ben ik er weer vanaf.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.