Ik hoorde laatst een mevrouw op de radio die inderdaad zo heette. Banken, bedrijven, allemaal hadden ze het opeens "te druk" wanneer ze "Met mevrouw Tokkie!" hoorden voor de telefoon.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:36 schreef Phoenixjuh het volgende:
Je zal maar de Tokkies heten.
Ik meen me te herinneren dat een aantal jaar geleden het aantal Dutroux met 75% is verminderd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:55 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een mevrouw op de radio die inderdaad zo heette. Banken, bedrijven, allemaal hadden ze het opeens "te druk" wanneer ze "Met mevrouw Tokkie!" hoorden voor de telefoon.
Helemaal gelijk. Maar nu even wat anders. Heet jij echt Quasar de Duif?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Normaal, normaal? Wat is een "normale" naam? Zijn dat de saaie gangbare namen die je overal om je heen hoort, of zijn er soms richtlijnen voor?
"Je mag absoluut niet uitwijken van de bekende namen en tot een originele naam komen, want anders gaan we je uitlachen"
Wel allemaal belachelijke nicknames maken en bedenken maar zodra iemand met een afwijkende naam door het dagelijks leven gaat dan is het ineens abnormaal.
Ik dacht dat de Hitlers massaal tot de laatste man een andere naam aangenomen hadden. Goh.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat een aantal jaar geleden het aantal Dutroux met 75% is verminderd.
Hier op Fok! is trouwens iemand die Hitler heet. Dat lijkt me eigenlijk nog veel erger.
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Hitlers massaal tot de laatste man een andere naam aangenomen hadden. Goh.
Ja, dat staat zo in mijn paspoort.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:58 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Maar nu even wat anders. Heet jij echt Quasar de Duif?
Dat verklaart veel namelijk.
Saai.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ja, dat staat zo in mijn paspoort.
Ik sta in het buitenland bekend als Quasar el Pigeotto. Dat is toch niet zo saai?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:29 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Saai.
Je had je op z'n minst Quasar de Flamingo kunnen noemen.
Duiven, pigeons, pigeotto's .... ze zijn allemaal grijs en ze poepen me te veel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik sta in het buitenland bekend als Quasar el Pigeotto. Dat is toch niet zo saai?
Ik ging voor plamuurmes.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:57 schreef Natalie het volgende:
Ah joh, niets mis met aparte namen.
Het is juist leuk als men hun kind eens een andere naam geeft dan waar de halve planeet al mee rondloopt.
Je kent 't wel. Je roept 'Jan!!!' en er kijken 40 mannen om. Da's ook niet leuk voor zo'n kind om dan met die naam rond te lopen.
Maar sommigen gaan wel een beetje over the top, naar mijn idee.
Je gaat je kind toch geen Spijker noemen? Uniek? Jazeker. Maar denk ook eens aan dat kind. Vind het gewoon sneu. Het volgende kind heet dan zeker Hamer, of wat dachten we van Boormachine?
Met haar wil ik trouwenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:00 schreef Yannic het volgende:
Een docente van mij heeft een dochter die sterre heet![]()
Haar andere dochter wilde ze Duif noemen.... mocht dus niet![]()
Wat een afschuwelijke naam.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:00 schreef Yannic het volgende:
Miracle heet me kind allen als me vriendin de pil neemt en ik haar met en gaycondoom euk en datze dan binne5 minuten geboren wordtquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:38 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Wel grappig, want mijn beste vriendin heet Dymphi en dan krijg je wel vaak maffe opmerkingen. Een andere vriendin van me heet Miracle, vind ik ook een mooie naam.
Ik ken ook een Sterre.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:00 schreef Yannic het volgende:
Sterre is nog redelijk normaal (hoewel ik het afschuwelijk vind, maar das een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:00 schreef Yannic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |